Je ziet hier op bnw voor de alternatieve kijk op bepaalde onderwerpen . Dan is het wel essentieel dat je in de materie verdiept voor je er een oordeel over velt . Iets waar je keer op keer hopeloos in faaltquote:Op maandag 28 december 2015 21:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om te lezen. Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
Ik was die ene die geen zin had in al die urenlange YouTube-filmpjes met al die dramatische effecten. Doe mij maar tekst.
Dat was niet mijn grap, maar die van lichtkogel.quote:Op maandag 28 december 2015 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je ziet hier op bnw voor de alternatieve kijk op bepaalde onderwerpen . Dan is het wel essentieel dat je in de materie verdiept voor je er een oordeel over velt . Iets waar je keer op keer hopeloos in faalt
In de gender topic werd je ook voorzien van bronnen met de nodige tekst maar ook hier moest je er niets van hebben
Je ging er zelfs grappen over maken: Zionsime>genderagenda> groot Isreal
Dat heb ik dan ook maar dan de geschiedenis takquote:Op maandag 28 december 2015 21:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat was niet mijn grap, maar die van lichtkogel.
En ja, ik verdiep me in de materie. Ik ben nota bene al jaren donateur van de stichting Skepsis en ik lees verdomd veel over zaken als kwakzalverij, complottheorieën en dergelijke. Dat ik er zelf niet in geloof (te nuchter, sorry) betekent niet dat ik er geen interesse in heb.
Ja, prima. Veel gegeten, maar nog meer gedronken. Jij?quote:Op maandag 28 december 2015 22:03 schreef theguyver het volgende:
Iedereen wel een leuke kerst gehad?![]()
Was weer top feestje, gisteren maar de hele dag met mijn dronken harses in een chewbacca onesie op de bank gelegen nog beroerd te wezen van de avond er voor.quote:Op maandag 28 december 2015 22:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, prima. Veel gegeten, maar nog meer gedronken. Jij?
Holy fuck... Nee, dan was ik braaf. 23e uit met m'n vriendin, kerstavond eten met ouders en m'n gezin, eerste kerstdag eten met alleen mijn gezin, tweede kerstdag naar andere familie voor nog meer eten en drinken.quote:Op maandag 28 december 2015 22:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was weer top feestje, gisteren maar de hele dag met mijn dronken harses in een chewbacca onesie op de bank gelegen nog beroerd te wezen van de avond er voor.
Zoals gewoonlijk weer een legendarisch feestje..
Ik geloof dat ik lavenderr nog een audio clip heb gestuurd van 20 man die Bohemian Rhapsody aan het mee bleren waren!
Mijn feestjes lopen wel vaker uit de hand.quote:Op maandag 28 december 2015 22:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Holy fuck... Nee, dan was ik braaf. 23e uit met m'n vriendin, kerstavond eten met ouders en m'n gezin, eerste kerstdag eten met alleen mijn gezin, tweede kerstdag naar andere familie voor nog meer eten en drinken.
Ja, ach... Als we thuis een feestje hebben is mijn vrouw erbij, dus die weet wat er gebeurt.quote:Op maandag 28 december 2015 22:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn feestjes lopen wel vaker uit de hand.
![]()
Mag ook niet meer zo vaak van mijn vrouw..
Iets met puinruimen en zo de volgende dag
Dreumes was bij opa.quote:Op maandag 28 december 2015 22:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ach... Als we thuis een feestje hebben is mijn vrouw erbij, dus die weet wat er gebeurt.
Kleine op komst? Mooi man. Eerste?quote:Op maandag 28 december 2015 22:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dreumes was bij opa.
Prima mijn vrouwtje zwanger en kon niet echt mee doen met de grote lol.
Dus papa ging even ouderwets los..
Iets TE..
Gelukkig de boel al snel weer opgeruimd.
En god dank voor de maandag ochtend schoonmaakdienst in de straat..
voor mij wel, heb nog een reserve peuterquote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kleine op komst? Mooi man. Eerste?
Yep.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Godver, zag ik nou echt een swastika-verheerlijkings topic in de gesloten lijst?
Dat verbaast je toch niet hoop ik?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Godver, zag ik nou echt een swastika-verheerlijkings topic in de gesloten lijst?
Nee, in het andere topic wordt nu weer die nazi-propaganda video gepost helaas. Ik ben nog zo stom dat ik er op reageer ook nog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat verbaast je toch niet hoop ik?
Je wilde toch weten wat de bewijslast is dat de boel hier in de EU en in de VS in een communisme aan het veranderen is? Al het bewijs ervoor zit in die documentaire. Maar ik begrijp dat je wat te teer bent ingesteld om er eens serieus voor te gaan zitten en inhoudelijk op in te gaan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee, in het andere topic wordt nu weer die nazi-propaganda video gepost helaas. Ik ben nog zo stom dat ik er op reageer ook nog.
En ja, dat zeg ik in slowchat want transparantie enzo.
Zijn geliefde Hellstorm?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee, in het andere topic wordt nu weer die nazi-propaganda video gepost helaas. Ik ben nog zo stom dat ik er op reageer ook nog.
En ja, dat zeg ik in slowchat want transparantie enzo.
Dan heb je niet gelezen wat ik heb gezegd. Ik voer al jaren discussies met mensen die in zowel Blood&Honour als in C18 zitten. Allemaal fervent aanhangers van die docu.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je wilde toch weten wat de bewijslast is dat de boel hier in de EU en in de VS in een communisme aan het veranderen is? Al het bewijs ervoor zit in die documentaire. Maar ik begrijp dat je wat te teer bent ingesteld om er eens serieus voor te gaan zitten en inhoudelijk op in te gaan?
Noem eens 5 claims die niet op de waarheid zijn berust ? Wel graag binnen de wet houdenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan heb je niet gelezen wat ik heb gezegd. Ik voer al jaren discussies met mensen die in zowel Blood&Honour als in C18 zitten. Allemaal fervent aanhangers van die docu.
De docu zelf vertelt veel onwaarheden. Met als grootste onzinargument dat de holocaust nooit plaats zou hebben gevonden. Ik vind het persoonlijk jammer dat het strafbaar is in Nederland want ik heb liever dat mensen openlijk kunnen worden geconfronteerd met hun domheid over de genocide die toen plaatsvond ja.
Heeft niks met "teer" te maken. En als bewijslast is het al helemaal een slappe bende.
Pfff.... met van die onder getattoeerde extremistische, racistische randdebielen gaan zitten discussiëren...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan heb je niet gelezen wat ik heb gezegd. Ik voer al jaren discussies met mensen die in zowel Blood&Honour als in C18 zitten. Allemaal fervent aanhangers van die docu.
Mwah, ik moet zeggen dat ik het nogal opmerkelijk vind allemaal waar de Joodse David Cole mee aan komt zetten.quote:De docu zelf vertelt veel onwaarheden. Met als grootste onzinargument dat de holocaust nooit plaats zou hebben gevonden. Ik vind het persoonlijk jammer dat het strafbaar is in Nederland want ik heb liever dat mensen openlijk kunnen worden geconfronteerd met hun domheid over de genocide die toen plaatsvond ja.
Heeft niks met "teer" te maken. En als bewijslast is het al helemaal een slappe bende.
Jij bent hier degene die dat ding te pas en te onpas post.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
'Geliefde'..... WTF?
Ben je niet helemaal lekker in je schedel ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |