abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158617467
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 21:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ben nooit te beroerd om te lezen. Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.

Ik was die ene die geen zin had in al die urenlange YouTube-filmpjes met al die dramatische effecten. Doe mij maar tekst.
Je ziet hier op bnw voor de alternatieve kijk op bepaalde onderwerpen . Dan is het wel essentieel dat je in de materie verdiept voor je er een oordeel over velt . Iets waar je keer op keer hopeloos in faalt

In de gender topic werd je ook voorzien van bronnen met de nodige tekst maar ook hier moest je er niets van hebben

Je ging er zelfs grappen over maken: Zionsime>genderagenda> groot Isreal

Lees voor de gein deze eens goed door, het is een vrij goede samenvatting hoe je aan de slag moet gaan met deze materie die hier met regelmaat langskomt

BNW / Wat nou kritisch

[ Bericht 11% gewijzigd door Ali_boo op 28-12-2015 21:52:39 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158617741
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 21:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je ziet hier op bnw voor de alternatieve kijk op bepaalde onderwerpen . Dan is het wel essentieel dat je in de materie verdiept voor je er een oordeel over velt . Iets waar je keer op keer hopeloos in faalt

In de gender topic werd je ook voorzien van bronnen met de nodige tekst maar ook hier moest je er niets van hebben

Je ging er zelfs grappen over maken: Zionsime>genderagenda> groot Isreal
Dat was niet mijn grap, maar die van lichtkogel.

En ja, ik verdiep me in de materie. Ik ben nota bene al jaren donateur van de stichting Skepsis en ik lees verdomd veel over zaken als kwakzalverij, complottheorieën en dergelijke. Dat ik er zelf niet in geloof (te nuchter, sorry) betekent niet dat ik er geen interesse in heb.
  maandag 28 december 2015 @ 22:03:26 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158618260
jongens dit is de SC he :P

quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 21:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat was niet mijn grap, maar die van lichtkogel.

En ja, ik verdiep me in de materie. Ik ben nota bene al jaren donateur van de stichting Skepsis en ik lees verdomd veel over zaken als kwakzalverij, complottheorieën en dergelijke. Dat ik er zelf niet in geloof (te nuchter, sorry) betekent niet dat ik er geen interesse in heb.
Dat heb ik dan ook maar dan de geschiedenis tak :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 december 2015 @ 22:03:59 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158618280
Iedereen wel een leuke kerst gehad? ~:) *O*
pi_158618335
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:03 schreef theguyver het volgende:
Iedereen wel een leuke kerst gehad? ~:) *O*
Ja, prima. Veel gegeten, maar nog meer gedronken. Jij?

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 22:05:48 ]
  maandag 28 december 2015 @ 22:08:59 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158618469
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, prima. Veel gegeten, maar nog meer gedronken. Jij?
Was weer top feestje, gisteren maar de hele dag met mijn dronken harses in een chewbacca onesie op de bank gelegen nog beroerd te wezen van de avond er voor.
Zoals gewoonlijk weer een legendarisch feestje..
Ik geloof dat ik lavenderr nog een audio clip heb gestuurd van 20 man die Bohemian Rhapsody aan het mee bleren waren! :@
pi_158618623
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Was weer top feestje, gisteren maar de hele dag met mijn dronken harses in een chewbacca onesie op de bank gelegen nog beroerd te wezen van de avond er voor.
Zoals gewoonlijk weer een legendarisch feestje..
Ik geloof dat ik lavenderr nog een audio clip heb gestuurd van 20 man die Bohemian Rhapsody aan het mee bleren waren! :@
Holy fuck... Nee, dan was ik braaf. 23e uit met m'n vriendin, kerstavond eten met ouders en m'n gezin, eerste kerstdag eten met alleen mijn gezin, tweede kerstdag naar andere familie voor nog meer eten en drinken.
  maandag 28 december 2015 @ 22:15:23 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158618740
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Holy fuck... Nee, dan was ik braaf. 23e uit met m'n vriendin, kerstavond eten met ouders en m'n gezin, eerste kerstdag eten met alleen mijn gezin, tweede kerstdag naar andere familie voor nog meer eten en drinken.
Mijn feestjes lopen wel vaker uit de hand.
:@

Mag ook niet meer zo vaak van mijn vrouw..
Iets met puinruimen en zo de volgende dag :D
pi_158618781
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mijn feestjes lopen wel vaker uit de hand.
:@

Mag ook niet meer zo vaak van mijn vrouw..
Iets met puinruimen en zo de volgende dag :D
Ja, ach... Als we thuis een feestje hebben is mijn vrouw erbij, dus die weet wat er gebeurt.
  maandag 28 december 2015 @ 22:19:18 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158618894
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, ach... Als we thuis een feestje hebben is mijn vrouw erbij, dus die weet wat er gebeurt.
Dreumes was bij opa.
Prima mijn vrouwtje zwanger en kon niet echt mee doen met de grote lol.
Dus papa ging even ouderwets los..
Iets TE..
Gelukkig de boel al snel weer opgeruimd.
En god dank voor de maandag ochtend schoonmaakdienst in de straat..
pi_158618952
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dreumes was bij opa.
Prima mijn vrouwtje zwanger en kon niet echt mee doen met de grote lol.
Dus papa ging even ouderwets los..
Iets TE..
Gelukkig de boel al snel weer opgeruimd.
En god dank voor de maandag ochtend schoonmaakdienst in de straat..
Kleine op komst? Mooi man. Eerste?
  maandag 28 december 2015 @ 22:28:06 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158619229
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kleine op komst? Mooi man. Eerste?
voor mij wel, heb nog een reserve peuter :+
pi_158621087
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zal voor je duimen ^O^
:*
  dinsdag 29 december 2015 @ 11:08:34 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158628857
Moge peeps :W
pi_158647663
Godver, zag ik nou echt een swastika-verheerlijkings topic in de gesloten lijst? :')
pi_158654217
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Godver, zag ik nou echt een swastika-verheerlijkings topic in de gesloten lijst? :')
Yep.
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:26:47 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158656549
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat verbaast je toch niet hoop ik?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158657052
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat verbaast je toch niet hoop ik?
Nee, in het andere topic wordt nu weer die nazi-propaganda video gepost helaas. Ik ben nog zo stom dat ik er op reageer ook nog.

En ja, dat zeg ik in slowchat want transparantie enzo.
pi_158657464
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, in het andere topic wordt nu weer die nazi-propaganda video gepost helaas. Ik ben nog zo stom dat ik er op reageer ook nog.

Je wilde toch weten wat de bewijslast is dat de boel hier in de EU en in de VS in een communisme aan het veranderen is? Al het bewijs ervoor zit in die documentaire. Maar ik begrijp dat je wat te teer bent ingesteld om er eens serieus voor te gaan zitten en inhoudelijk op in te gaan?
-
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:43:42 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158657472
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zijn geliefde Hellstorm?
Onikaan ni ov dovah
pi_158657563
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zijn geliefde Hellstorm?
'Geliefde'..... WTF?

Ben je niet helemaal lekker in je schedel ofzo?
-
pi_158657682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je wilde toch weten wat de bewijslast is dat de boel hier in de EU en in de VS in een communisme aan het veranderen is? Al het bewijs ervoor zit in die documentaire. Maar ik begrijp dat je wat te teer bent ingesteld om er eens serieus voor te gaan zitten en inhoudelijk op in te gaan?
Dan heb je niet gelezen wat ik heb gezegd. Ik voer al jaren discussies met mensen die in zowel Blood&Honour als in C18 zitten. Allemaal fervent aanhangers van die docu.

De docu zelf vertelt veel onwaarheden. Met als grootste onzinargument dat de holocaust nooit plaats zou hebben gevonden. Ik vind het persoonlijk jammer dat het strafbaar is in Nederland want ik heb liever dat mensen openlijk kunnen worden geconfronteerd met hun domheid over de genocide die toen plaatsvond ja.

Heeft niks met "teer" te maken. En als bewijslast is het al helemaal een slappe bende.
pi_158657813
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan heb je niet gelezen wat ik heb gezegd. Ik voer al jaren discussies met mensen die in zowel Blood&Honour als in C18 zitten. Allemaal fervent aanhangers van die docu.

De docu zelf vertelt veel onwaarheden. Met als grootste onzinargument dat de holocaust nooit plaats zou hebben gevonden. Ik vind het persoonlijk jammer dat het strafbaar is in Nederland want ik heb liever dat mensen openlijk kunnen worden geconfronteerd met hun domheid over de genocide die toen plaatsvond ja.

Heeft niks met "teer" te maken. En als bewijslast is het al helemaal een slappe bende.
Noem eens 5 claims die niet op de waarheid zijn berust ? Wel graag binnen de wet houden :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158657923
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Pfff.... met van die onder getattoeerde extremistische, racistische randdebielen gaan zitten discussiëren... _O- Nee, daar word je lekker wijzer van!
quote:

Mwah, ik moet zeggen dat ik het nogal opmerkelijk vind allemaal waar de Joodse David Cole mee aan komt zetten.
-
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:52:39 #300
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158657986
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

'Geliefde'..... WTF?

Ben je niet helemaal lekker in je schedel ofzo?
Jij bent hier degene die dat ding te pas en te onpas post.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')