Ow?quote:
Bij anderen om mij heen wordt het in één keer gehaald. Logisch die mensen hebben geen hersen/oogafwijking en hoeven niet te leren, het huishouden te doen en nog een bedrijf staande te houden.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:13 schreef Copycat het volgende:
Waarom eisen je ouders dat je je rijbewijs haalt?
Ik werk mee met het bedrijf doe de boekhouding,telefoon. Neem de huishoudelijke taken van mams over en probeer te leren voor theorie.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow?
Dat vinden je ouders?
Ga je naar school heb je baantje, of hang je inderdaad alleen maar voor de buis?
Vervelend zeg!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef MotherFoker het volgende:
Bij anderen om mij heen wordt het in één keer gehaald. Logisch die mensen hebben geen hersen/oogafwijking en hoeven niet te leren, het huishouden te doen en nog een bedrijf staande te houden.
Ze willen het ook omdat ze niet willen dak steeds alles vraag. Maar dat is de grap als ik echt naar iets heen wil bijv concert dan regel ik het van te voren en dan willen ze mij juist brengen. Ook omdat ze jarenlang door andere ouders gezeik kregen omdat ze ons brachten. Er was geen geen bus hier en als ik fiets reageer ik te laat en zie ik dingen niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vervelend zeg!
Maar, waarom eisen ze dat je je rijbewijs haalt? Is het echt noodzakelijk voor jou of meer prestige en/of omdat het nu eenmaal zo gaat.
ik ben nog maar 15 jaar bezigquote:Op maandag 4 januari 2016 15:46 schreef MotherFoker het volgende:
Begrijp me niet verkeerd het zijn ook echt lieve mensen maar soms snap ik ze echr niet. Het is ook dat iedereen om me heen het in een keer haalt. Ik ben 5x gefaald met steeds 1 teveel en dan gaven ze mij de schuld. Maar dan komen ze er later achter dat het niet aan mij ligt. Is vaker wel gegaan met eerdere rijinstrictuur die zei dat ik niet kon rijden. Het aan mij lag en mijn ouders dat ze pushten. En toen dachten ze dat ik dat had gezegd want eerst hadden ze vertrouwen in hem en moest ik verkeeesmak worden.
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vast gezakt(lekker optimistisch he
)
Da's niet aardigquote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vast gezakt(lekker optimistisch he
)
Als ik eerlijk ben , hoop ik dat tie geslaagd is, maar omdat hij nog niks heeft laten horen vrees ik het ergste.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef theguyver het volgende:
[..]nee toch hij is al aardig tijdje bezig hiermee.
En hij zag er al erg tegenop dus hoop echt dat ie het gehaald heeft!
Ik heb ook vertrouwen erin maar of het nu wel of een volgende keer is laat ik in het middenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Da's niet aardig
Ik heb alle vertrouwen in BPN. Of BNP. Of. Naja. Hem/haar dus.
Het is morgen pas!!quote:Op maandag 4 januari 2016 10:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
succes vandaag kerel![]()
moge peeps![]()
![]()
Skool is weer begonnen
quote:
ow je reageerd hier op met eenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
BPN succes morgen bij je examen. Ik duim!
En ik wed de anderen hier ook
En nu truste
Geef niks hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
ow je reageerd hier op met een![]()
dus dacht dat je gisteren op moest, en ik maar duimen voor je![]()
Is het ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik wil hier ook nog even mijn gal spuien over die burgemeester van Keulen. Wat een oerdom mens
Zo zijn er wel meer, overal vind je debielen.quote:
Yep!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer, overal vind je debielen.
Ze maken zich wel relatief snel herkenbaar!
Dit gaat verder dan oerdom. Dit is gewoon een schadelijk wijf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik wil hier ook nog even mijn gal spuien over die burgemeester van Keulen. Wat een oerdom mens
Dat is het nou juist, ze probeerde het gebeuren te downplayen en in één moeite door de verantwoordelijkheid bij de aangerande en verkrachte vrouwen te leggen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer, overal vind je debielen.
Ze maken zich wel relatief snel herkenbaar!
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Had tie het nou over die burgemeester of over jou
Das mooi dan ga ik met carnaval als vluchteling verkleedquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ze probeerde het gebeuren te downplayen en in één moeite door de verantwoordelijkheid bij de aangerande en verkrachte vrouwen te leggen.
Nee helemaal nietsquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand al iets gehoord van die Ninja?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:15 schreef sararaats het volgende:
Eerst en vooral het beste voor 2016. Beetje laat maar zeker en vast gemeend.
Mijn 2016 is goed begonnen. Geen hoofdpijn meer en persoonlijke meevallers.
Deze Kerst was superleuk want gelachen en goed gefeest met glühwein.
Mijn tante zei zelfs dat ik er goed uit zag.
Ik heb acupunctuur van 3 behandelingen gehad voor die chronische hoofdpijn en BAM! weg hoofdpijn.
Dat gedachten niet werken is de bedoeling als je wilt slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
MF ligt wakker, gedachtes werken niet mee.
Oordoppies indoen en weltrusten alvastquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
Vergeet al die andere nummers en zen die ze posten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:09 schreef MotherFoker het volgende:
Altijd backupjes maken Sara misschien idee voor google backup drive, voor foto's en zoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:14 schreef sararaats het volgende:
sjnotverde alles kwijt op laptop. gelukkig heb ik nog ergens bestanden staan.
Theorie-examen massaal verknaldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:00 schreef theguyver het volgende:
Heb BPN ff DM gestuurd ben wel erg benieuwd
Theorie had ik in 1 x rijexamen ben ik nog maar 15 jaar mee bezig haha.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Theorie-examen massaal verknald
Rijswijk -
Het vernieuwde theorie-examen voor het autorijbewijs blijkt zo moeilijk te zijn dat kandidaten massaal zakken. Het derde kwartaal van 2015 wist slechts 38% met succes de test af te ronden. Een historisch dieptepunt.
Dat blijkt uit kwartaalcijfers van het CBR. De bromfiets/brommobiel kandidaten doen het met 39% niet veel beter. Dat geldt wel voor de motorrijders die met 59% bovengemiddeld hoog scoren.
,,Het is speculeren waar het aan ligt, want inhoudelijk is er niets veranderd voor de kandidaten. De stof die beheerst moet worden is nog hetzelfde als een aantal jaren terug. Alleen de manier van examineren is moderner, maar tegelijkertijd gebruiksvriendelijker geworden”, zegt Irene Heldens van het CBR.
http://www.telegraaf.nl/b(...)saal_verknald__.html
We worden of lui of gewoon dommer
Maar dit ziet er niet hoopvol uit
Dan mag je opnieuw theorie gaan doen want zover ik weet is die maar beperkt geldig zonder geslaagd rijexamen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Theorie had ik in 1 x rijexamen ben ik nog maar 15 jaar mee bezig haha.
Maar ik heb het laten gaan want heb het nooi nodig gehad.
Maar staat wel op mijn lijstje voor het komende jaar![]()
Nog geen reactie van BPN
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan mag je opnieuw theorie gaan doen want zover ik weet is die maar beperkt geldig zonder geslaagd rijexamen.
Je was me voor, ik had van de telegraaf gepakt. Ik ben er al anderhalf jaar mee bezig bijna twee, bikkel serieus dag en nacht door, en het ene oefen examen in mijn boek haal ik met gemak, en de andere 15 fout. Schaam schaam, al vele dagcursussen geprobeerd. Misschien ga ik proberen mondeling examen aan te vragen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Theorie-examen massaal verknald
Rijswijk -
Het vernieuwde theorie-examen voor het autorijbewijs blijkt zo moeilijk te zijn dat kandidaten massaal zakken. Het derde kwartaal van 2015 wist slechts 38% met succes de test af te ronden. Een historisch dieptepunt.
Dat blijkt uit kwartaalcijfers van het CBR. De bromfiets/brommobiel kandidaten doen het met 39% niet veel beter. Dat geldt wel voor de motorrijders die met 59% bovengemiddeld hoog scoren.
,,Het is speculeren waar het aan ligt, want inhoudelijk is er niets veranderd voor de kandidaten. De stof die beheerst moet worden is nog hetzelfde als een aantal jaren terug. Alleen de manier van examineren is moderner, maar tegelijkertijd gebruiksvriendelijker geworden”, zegt Irene Heldens van het CBR.
http://www.telegraaf.nl/b(...)saal_verknald__.html
We worden of lui of gewoon dommer
Maar dit ziet er niet hoopvol uit
Ongeveer een jaar is die geldig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan mag je opnieuw theorie gaan doen want zover ik weet is die maar beperkt geldig zonder geslaagd rijexamen.
Google drive heb ik voor Sleep as Android.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Altijd backupjes maken Sara misschien idee voor google backup drive, voor foto's en zo
Schrik je zelf snachts wakker?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
Google drive heb ik voor Sleep as Android.
Maar goed, de foto's van Zuid Afrika staan nog op de geheugenkaart fototoestel dus no problemo.
Maar zal er gebruik van maken.
Ik heb btw besloten me te laten onderzoeken voor mijn snurken.
Ik denk dat ik daardoor aanvallen heb maar weet het niet zeker.
Klopt. Ik meen dat het na een jaar al over moet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
paniekaanvallen ja maar tegenwoordig probeer ik rustig te ademen.quote:
Mijn ex vriendin had dat ooit, freaky as hell.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
paniekaanvallen ja maar tegenwoordig probeer ik rustig te ademen.
de laptop is bij mijn broer dus zou er niet te lang op moeten wachten. het eerste dat ik doe is Google Drive installeren hehe. op de site heb ik maar 15 GB ruimte.
is die vrijheid je niks waard?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Theorie had ik in 1 x rijexamen ben ik nog maar 15 jaar mee bezig haha.
Maar ik heb het laten gaan want heb het nooi nodig gehad.
Maar staat wel op mijn lijstje voor het komende jaar![]()
Nog geen reactie van BPN
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ze probeerde het gebeuren te downplayen en in één moeite door de verantwoordelijkheid bij de aangerande en verkrachte vrouwen te leggen.
Jep. Het gaan en staan waar je wilt - en vooral - wanneer je wilt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vrijheid hoe bedoel je?
Van het auto rijden?
Heb mijn benen, Ik kan weer lopen, en heb een awesome fiets.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Jep. Het gaan en staan waar je wilt - en vooral - wanneer je wilt.
Ik had eerst een business ov card van mijn werk. Handig, dat zeker, aangezien ik in de randstad woon. Kheb nu een lease auto en dat vind ik toch nog net wat handiger
Ja zag m WTF voorbijkomen.quote:
Nee hoor. Ik weiger om zo'n wanstaltig ding aan te trekken en ik verafschuw alles waar een burka voor staat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ontkenning is de eerste fase, daarna.........
Maar , maar een joodse burka dan? kom op zal je goed staanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weiger om zo'n wanstaltig ding aan te trekken en ik verafschuw alles waar een burka voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |