SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door McGrath op 29-12-2015 23:09:49 ]
doet ie altijd die kleuterquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Kutmortaxx heeft die OP zwaar verneukt
binnenkort dus britse mini flipsquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer ik oud genoeg ben en er een andere stabiele factor in mijn leven is.
[..]
Ga nu om met een Londenaaren daar ga ik waarschijnlijk ook NYE mee spenderen.
Sla 'mquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
dankjequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef supersof het volgende:
alle mannen zijn kleuters
word je toch gek van
Als een TS gewoon de oude kopieert is het zo weer te repareren..quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
alle vrouwen zijn verwende zeurdersquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef supersof het volgende:
word je toch gek van
Sof is laatst afgewezen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef supersof het volgende:
word je toch gek van
dat kloptquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje
ondertussen kunnen vrouwen hun emoties niet in bedwang houden
Maar sommige vrouwen vinden dat geil..quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg nee tegen geweld tegen vrouwen
nee ik heb een beetje een boos momentjequote:
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik heb een beetje een boos momentje
Dan moeten ze niet zeuren bij politie als het gaat om huiselijk geweld.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen vinden dat geil..
Meestal is het de man die dat veroorzaaktquote:
neequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:03 schreef supersof het volgende:
Meestal is het de man die dat veroorzaakt
Algolagniequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeuren bij politie als het gaat om huiselijk geweld.
Sommige vrouwengeil worden van geweld
gewoon pilquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:03 schreef supersof het volgende:
of dat ze ongesteld is
aan beide kunnen we dus NIKS doen
bij mij welquote:
waar word jij geil van?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeuren bij politie als het gaat om huiselijk geweld.
Sommige vrouwengeil worden van geweld
ik heb de pil en ik heb het nog steedsquote:
help je mee zoeken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je met betere mannen omgaan
bedankt mcgrathquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef McGrath het volgende:
zo, zoveel moeite voor een OP ga ik niet meer doen.
ik zit niet meer op tinderquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon niet tindr daar zitten alleen idioten
zit ik ook niet meer opquote:
ga wegquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom staat Inso's UI eigenlijk zovaak in de OP?
Wie is die vrouw eigenlijk?
jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat me raden
jij zit op een stoel?
Ik zou het wel mooier vinden als de rechter-Kate naar binnen zou kijken ipv allebei naar rechts kijken.quote:
dat is wel een goed planquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou het wel mooier vinden als de rechter-Kate naar binnen zou kijken ipv allebei naar rechts kijken.
Oh het is zeker die princes?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou het wel mooier vinden als de rechter-Kate naar binnen zou kijken ipv allebei naar rechts kijken.
Abortus gaat tegen je geloof in!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn kint weg ermee ese abortie
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn kint weg ermee ese abortie
klopt daarom gebruik ik nu ook 3 boterhamzakjes, weet ik zeker dat ik niemand zwanger maakd!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Abortus gaat tegen je geloof in!
WOWOWOWOWOWOOWquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
één van onze honden heet trouwens pippa, dat moet jij leuk vinden.
vroeg me al af waar je wasquote:
wow, spooky man.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOWOOW
die van ons ook
WOOWOWOWOOW
van toy story?!quote:
Wat had je uiteindelijk gekozen?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb geen idee of dit topic goed staat, anders moeten jullie hem maar even verplaatsen ofzeau.
Nou punt is: ik wil een scooter, ik heb alleen nog geen idee of ik een normale scooter wil of een snor-scooter.
Mijn eerste voorkeur gaat denk ik naar de snorscooter uit gezien ik waarschijnlijk naar Utrecht ga verhuizen en het mij dan handiger lijkt dat je dan op fietspaden kan rijden ipv wegen.
verder ben ik een totale leek op dit gebied en heb ik ook geen idee wat het beste is en wat het positieve/negatieve is ten opzichte van een normale scooter.
Ik weet dat een normale scooter sneller gaat en je verplicht met helm op moet.
Hoe hard gaat een snorscooter? geloof iets van 30 km per uur dat je max mag rijden toch?
en heb je voor een snorscooter ook een rijbewijs nodig?
alvast bedankt
Prima.quote:
Beetje lezen dit datquote:
Lol whutquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat had je uiteindelijk gekozen?
Verbaasd me niks.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol whutDat is lang geleden
Geen van beide
Ik voel me ook erg goed en positief sinds kerst. Niks mis meequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met mij ook ja
Voel me ontzettend relaxed.
Best relaxed om te hebben verder, maar vond het uiteindelijk toch zonde van m`n geldquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha, fokkie was een scootertokkie.
gezelligquote:
Jij speelde WoW?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha, fokkie was een scootertokkie.
Oh ja in Eindhoven toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
gezellig
ik was gisteren en vandaag bij mijn nichtjewas erg leuk
Jaa klopt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja in Eindhoven toch?
Wat heb je gedaan?
Gewoon stoppen. WoW is al 7 jaar saai.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe is het gelukt om te stoppen?
Leuk hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa klopt.
Beetje geshopt, films gekeken, spelletje op de Wii gedaan
Nee hoor, ik kijk bij iedereen wat rond bij hun eerste posts en post alleen leukequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Je gaat nu niet allerlei persoonlijke berichten openbaren hier die ik in de loop van der jaren heb gepost op fok he Spatieloos.
Want daar zit nogal het een en ander bij
Jammer dat je dat op mannen gaat richten, Sofquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef supersof het volgende:
ik ben echt boos om niets nu en dat had ik vorige week ook al en het wordt een beetje irritant
Ja zij is ook single en we wilden ook uitgaan vannacht maar ze was nog een beetje ziek dus geen zinquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk hoor
Is ze ook nog single? Misschien samen een keer op jongensjacht
het is dan ook een man die dit allemaal in mij naar boven haaltquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat je dat op mannen gaat richten, Sof
Ik ben ook wel eens boos op een buitenlander, dan haat ik ook niet gelijk op elke buitenlanderquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
het is dan ook een man die dit allemaal in mij naar boven haalt
Maar dit slaat echt alles, Fok-it.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Iemand nog credits voor me?![]()
Ik wil nieuwe meubies in men kamer![]()
![]()
![]()
![]()
In Eindhoven is het best okay uitgaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zij is ook single en we wilden ook uitgaan vannacht maar ze was nog een beetje ziek dus geen zin
Ja, beetje bobba`end door het leven tochquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dit slaat echt alles, Fok-it.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens boos op een buitenlander, dan haat ik ook niet gelijk op elke buitenlander
eindhoven is kutquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Eindhoven is het best okay uitgaan
welk beeld?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft mijn beeld en vertrouwen beschadigd
Verder wel jaquote:
lekkerquote:
alle mannen zijn ook hetzelfdequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft mijn beeld en vertrouwen beschadigd
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje verkoopt zn vespa nu ie verhuisd, Fokkie.
Nog interesse?
Ama weet je nog een goede netflix-serie..... dankzij jou heb ik toen Lillehammer ontdekt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik ga dus episode 4 nu nog kijken. 3 Star Wars films achter elkaar haha. Gisteren 1 gezien.
lolquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef Typisch het volgende:
Ik heb FTL: Faster Than Light ontdekt. Wat een bazen game.
Kan je net zo goed deeg gaan etenquote:
House of Cards en Fargo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ama weet je nog een goede netflix-serie..... dankzij jou heb ik toen Lillehammer ontdekt.
Maar doe nu maar een filmpje.
Nee man, heb daar geen geld voorquote:
dat at ik ook altijd toen ik vegetariër wasquote:
Dat zijn toch g een films joh lulquote:
Vespa is vies duur ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, heb daar geen geld voor
Vespa is ook niet al te goedkoop
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Allebei al gezien.. maar zei een filmpje.
Fargo wel.quote:
Waarom werkte je op een school?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:15 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik werk dus op een school
er zijn hier vrij irritante 11 jarige en ik wil ze laten schrijven
wat zou volgens jullie lekker hersendodend zijn
peace out
Ik heb Richolio gster wat films aangeraden. Zoek maar opquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Das waar maar, al gezien lieverd.
was 4 euro - 1.80 dat ik nog had door van die kaartjes te verkopenquote:
Waar staat datquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Richolio gster wat films aangeraden. Zoek maar op
Heb mijn pak al aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
ga jij nou maar een dark elf roleplayen en larpen
In de SC.quote:
Of je hoopt dat er iemand met goeie Sherlock skills aanwezig is. Ik ga het niet voor je terugzoekenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ow effe proberen te zoeken ergens zo
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je hoopt dat er iemand met goeie Sherlock skills aanwezig is. Ik ga het niet voor je terugzoeken
?quote:
Daar moet je juist de serie van kijken belhamelquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga anders een Sherlock Holmes film kijken.
Ja die is beter hoorde ik, maar hij wou een film..quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je juist de serie van kijken belhamel
die is briljantquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die is beter hoorde ik, maar hij wou een film..
The fuck noem je mij?quote:belhamel. belhamel zelfst.naamw. een gecastreerd mannelijk schaap dat met een bel om zijn nek vaak de kudde leidt
Goeie keusquote:
Als je een keer uitschiet met je snor scheren kan het al zo gebeurenquote:
Daarom scheer ik mijn ballen niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een keer uitschiet met je snor scheren kan het al zo gebeuren
gwn trimmenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daarom scheer ik mijn ballen niet meer
Dusje hebt ook al jaren je tanden niet gepoetst aangezien je toch niemand zoent?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben toch niet van plan binnenkort te neuken.
je poetst je tanden zodat je geen gaatjes krijgt hequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dusje hebt ook al jaren je tanden niet gepoetst aangezien je toch niemand zoent?
Tanden poetsen is ook belangrijk qua gezondheid en het niet doen kan blijvende schade opbrengen, daarentegen is een bos beneden niet echt schadelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dusje hebt ook al jaren je tanden niet gepoetst aangezien je toch niemand zoent?
Dat doet iedereenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je poetst je tanden zodat je geen gaatjes krijgt he
ik hoop van wel jaquote:
Ja, ik moest toch wat verzinnen om in te brengenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je poetst je tanden zodat je geen gaatjes krijgt he
kan behoorlijk schadelijk zijn hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tanden poetsen is ook belangrijk qua gezondheid en het niet doen kan blijvende schade opbrengen, daarentegen is een bos beneden niet echt schadelijk.
Kan tussen je ketting komen te zitten, kan je een lelijke smak makenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tanden poetsen is ook belangrijk qua gezondheid en het niet doen kan blijvende schade opbrengen, daarentegen is een bos beneden niet echt schadelijk.
klopt, ik poets mijn tanden nooitquote:
waarom nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben toch niet van plan binnenkort te neuken.
geilquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt, ik poets mijn tanden nooit
Is ook wel te zienquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt, ik poets mijn tanden nooit
ik stem alleen, ik luister niet, om die reden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Zet ik weer eens de Top 2000 op. Krijg je Alain Clark ooraids. Leuk dit
De hele Top 2000 lijst staat op Spotify dus je kan de kutnummerss er net zo goed uitwissenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik stem alleen, ik luister niet, om die reden.
kijk hoe cute opsoquote:
toch niet echt jou typequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik luister enrique igleschatjepatatias
Het groeit bij mij niet zo lang als hoofdhaardquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan tussen je ketting komen te zitten, kan je een lelijke smak maken
Hoezo geen Enzo Knol heeft de 1 mil subsquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk hoe cute opsozij studeert nog en heeft een kindje en dat kindje is zo schattig
![]()
Klinkt niet als een ariër.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik luister enrique igleschatjepatatias
ik vind enzo niet leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoezo geen Enzo Knol heeft de 1 mil subs
Er zijn maar weinig vloggers leukquote:
ik heb 184 abonnementen en ik kijk wel veel vloggers :'Dquote:
ja zij is leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Spatieloos het volgende:
Sophie heeft ook al weer 153k subscribers, die groeit ook snel. Alleen omdat ze knap is
Zou haar doen.
184?? Jezusquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb 184 abonnementen en ik kijk wel veel vloggers :'D
Wie is je favoriet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb 184 abonnementen en ik kijk wel veel vloggers :'D
Toen ik voor het eerst haar filmpjes keek werd ik verliefd, nu vind ik haar eigenlijk wel een beetje irritant.quote:
uhm ik kijk dagelijks mascha van beautygloss, crocojilll, manon tilstra, en veel engelse youtubers, marcus butlerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
184?? JezusWat kijk je allemaal dan qua onderwerpen?
Ik vind enrique echt een geile stem hebbenquote:
Nahwhhhwwwwquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk hoe cute opsozij studeert nog en heeft een kindje en dat kindje is zo schattig
![]()
2 minuten volgehouden. Veel te overdrevenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ze kijkt bijna alle series die ik heb gezien
kijk je fijne vrienden?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm ik kijk dagelijks mascha van beautygloss, crocojilll, manon tilstra, en veel engelse youtubers, marcus butler![]()
ook veel artiesten en kanalen die remixen erop zetten.
veel artiesten die covers op youtube zetten. en nog wat onbekende youtubers.
en gewoon alle bekende nederlandse, behalve enzo en game kanalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb haar boek gekocht en ze heeft hem voor me gesigneerd op haar evenement![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Als je er geld voor krijgt zou ik het ook doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 minuten volgehouden. Veel te overdreven
nee, wel van gehoord. is dat die veras?quote:
ja en georgequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, wel van gehoord. is dat die veras?
welk filmpje moet ik kijken van ze?quote:
Nee, zo concreet was het allemaal niet hoorquote:
hun road trip is wel geinigquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
welk filmpje moet ik kijken van ze?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef supersof het volgende:
jongens, als ik nog 1 hulst open kras op mijn decemberkalender in de komende drie dagen win ik 20 euro![]()
oh dacht ik als je advies om scooter vroeg.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, zo concreet was het allemaal niet hoorIs ook helemaal niet goed voor me.
Dan groei ik dicht odmat ik nooit meer fiets of loop
Ik heb dat allemaal al in November open gekrast. Had 5 euro :/quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef supersof het volgende:
jongens, als ik nog 1 hulst open kras op mijn decemberkalender in de komende drie dagen win ik 20 euro![]()
3 jaar geledenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh dacht ik als je advies om scooter vroeg.
zit ik hier helemaal vriendenprijs voor vespa te fixen
Standeard dat heb ik lang niet gezien, was best geniaal.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hun road trip is wel geinig
maar niet zo goed als die van standeard
oh dacht pas geleen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 jaar geledenHoeveel zou hij er voor vragen dan?
ik doe dat gewoon netjes per dagquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal al in November open gekrast. Had 5 euro :/
Ja daarom, dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja ding is 1 jaar oud. Dus nog best veel.
Rijdt wel fijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom, dat gaat hem niet worden
Aan de pappa van Anne-Marie waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rijdt wel fijn.
Maar nee, dan moet ie m maar aan een 16 jarige anne-marie verkopen
valid point.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan de pappa van Anne-Marie waarschijnlijk
is gestoptquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Standeard dat heb ik lang niet gezien, was best geniaal.
Waarom zijn ze gestopt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gestopt
veras doet fijne vrienden en thijs doet 0906wjwlm
wat een kanker naam die tweedequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gestopt
veras doet fijne vrienden en thijs doet 0906wjwlm
Ik ookquote:
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Spatieloos het volgende:
Jij vond het toch immoreel dat Shay zijn kinderen gebruikt om veel geld te verdienen ofzo?
wtfquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatst was er ook zo'n gezin die de dood van hun kind gebruikte om vlogs van te maken
Wow watquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatst was er ook zo'n gezin die de dood van hun kind gebruikte om vlogs van te maken
beetje geld verdienenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ging toch ook over racisme of is dat een andere?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
blijkbaar vinden die mensen dat prima en kijken er mensen naarquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)peak-heartbreak.html
Ja, zoon gaat dood.
Gewoon door vloggen enzo
begravenis op stream
Ik zal het ook niet verbieden?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
blijkbaar vinden die mensen dat prima en kijken er mensen naar
zie het probleem niet zo
Ohja hij, gelezen ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, zoon gaat dood.
Gewoon door vloggen enzo
begravenis op stream
Dus ze waren al aan het vloggen? dan snap ik het welquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, zoon gaat dood.
Gewoon door vloggen enzo
begravenis op stream
Ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef supersof het volgende:
Dus ze waren al aan het vloggen? dan snap ik het wel
is toch ook raar om zomaar te stoppenquote:
Raar hoor, als je kind is overleden.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch ook raar om zomaar te stoppen
Kan je toch in een statement laten weten en dan kappen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch ook raar om zomaar te stoppen
Valt wel mee. Is ook gewoon een beroep/werk.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan ben je wel smerig geldwolf.
Een minderjarig kind is niet bevoegd om daar toestemming voor te geven.quote:
Ja oke je kan tijdelijk stoppen of het niet echt in beeld brengen. Maar het is niet zo alsof ze gaan vloggen omdat die zoon is overleden.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je toch in een statement laten weten en dan kappen.
Maar vooral stream op zijn begrafenis is debiel
nah meer kennissenquote:
Klopt, daar hebben ze ouders voor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een minderjarig kind is niet bevoegd om daar toestemming voor te geven.
Hij is wel een chille gast.. wel zo'n stoner heb ik het idee. Wel een gouden stem voor voice-overs etc.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah meer kennissen
hij woonde vroeger een straat verderop en spreek hem nog wel eens
Dat is altijd de vraag jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar het is niet zo alsof ze gaan vloggen omdat die zoon is overleden.
En ik vind dat je als ouders totaal verkeerd bezig bent om je kinderen voor welk doeleinde dan ook voor winst te gebruiken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, daar hebben ze ouders voor.
Maar ze zetten het ook niet stop, en pakken daarmee wel inkomsten daardoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef supersof het volgende:
Maar het is niet zo alsof ze gaan vloggen omdat die zoon is overleden.
Misschien hebben ze die inkomsten nodig ofzo idk, wie weet doneren ze het allemaal aan een goed doelquote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ze zetten het ook niet stop, en pakken daarmee wel inkomsten daardoor.
Je hebt dat geld nooit nodig.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef supersof het volgende:
Misschien hebben ze die inkomsten nodig ofzo idk,
Dat mag, net als wat zij doen. Met beide heb ik totaal geen problemen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou me echt vies voelen als ik geld verdiende door het overlijden van een kennis/vriend/familielid.
Nee, en ik heb ook nooit begrepen waarom mensen vlogs volgen zoals mensen series of films volgen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij bent ook een Enzo fan toch?
Het is vooral ziekelijk dat er vraag naar is ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag, net als wat zij doen. Met beide heb ik totaal geen problemen.
Zeg maar gerust vies veel alsj e veel views hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als youtuber verdien je best wel aardig btw
ja als je je rekeningen moeten betalen van die shitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ze zetten het ook niet stop, en pakken daarmee wel inkomsten daardoor.
Daar kan jij natuurlijk niet over oordelenquote:
Ja door even te stoppen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
wat moet je dan doen jezelf in de schulden werken omdat je zoon is overleden
Als jij dat kanaal al volgt snap ik best dat je dit ook wil zien.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral ziekelijk dat er vraag naar is ja.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan jij natuurlijk niet over oordelen
Ik niet, ik vind dat je dan een ziekelijke bemoeizucht hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij dat kanaal al volgt snap ik best dat je dit ook wil zien.
Dus heftige gebeurtenissen zou jij als vlogger niet wilen verslaan/laten zien?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind dat je dan een ziekelijke bemoeizucht hebt.
Niet mbt kinderen, ondanks dat het volgens de wet mag.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus heftige gebeurtenissen zou jij als vlogger niet wilen verslaan/laten zien?
Vind jij dat kinders überhaupt niet zo met hun gezicht op social media moeten worden geplempt?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedere 18+'er mag vooral zelf bepalen wat ie deelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |