Kan je ze niet beter het schoolplein laten vegen oid? Ik vind strafregeltjes schrijven echt zo'n nutteloze straf.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:15 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik werk dus op een school
er zijn hier vrij irritante 11 jarige en ik wil ze laten schrijven
wat zou volgens jullie lekker hersendodend zijn
peace out
Als je hard genoeg slaat komt er geen geluid meer uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:17 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb liever dat het zijn klep houd dan dat het loopt te janken
das al gedaanquote:Op donderdag 29 september 2011 11:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kan je ze niet beter het schoolplein laten vegen oid? Ik vind strafregeltjes schrijven echt zo'n nutteloze straf.
Laat ze dan bij de gym rondjes rennen terwijl de rest van de klas lekker aan t voetballen is oid. Is ook vrij saaiquote:Op donderdag 29 september 2011 11:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
das al gedaan
en juist een nutteloze straf zal ze leren
t zijn meidenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:29 schreef Oceanview het volgende:
Broekje omlaag en gaan.
Jongens hebben meteen hun straf geleerd.
als jij dat denktquote:Op donderdag 29 september 2011 11:28 schreef _Fanta het volgende:
Volgens mij is TS echt zo'n leraar die geen gezag uitstraalt. En de kinderen uit de klas pikken dat op en lopen kei hard over hem heen
Wat geef je dan wel?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:33 schreef wietparkiet het volgende:
ik geef ze geen geschiedenis dat krijgen ze alleen op maandag als ik lekker lang kan uitslapen
Nee, want ik ben geen leraar. En als je de druk niet aan kunt kan je er beter net zo goed mee kappenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:32 schreef wietparkiet het volgende:
als jij dat denkt
anders kom je een keertje een middagje voor mijn klas staan
lekker 2 uur lang 34 bovenbouwers
& succes
Het lijkt me met aardrijkskunde toch redelijk makkelijk om wat teksten te vinden die leuk zijn voor strafwerk?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:34 schreef wietparkiet het volgende:
rekenen taal aardrijkskunde en spelling maar ik ga weer want de pauze begint
En wat voor strafwerk heb je ze gegeven?quote:
quote:16 jaartjes; hacker; iphoneaddict & ik loop mee op n school in t gooi w00t
wie de fuck is dat danquote:Op donderdag 29 september 2011 15:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Troll, TS is helemaal geen leraar.
Van zijn twitter:
[..]
Denken dat je een hacker bentquote:Op donderdag 29 september 2011 15:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Troll, TS is helemaal geen leraar.
Van zijn twitter:
[..]
Heb je zelf op je profiel ingevuldquote:Op donderdag 29 september 2011 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
ts heeft geen twitter
jammerjoh
je hebt me door ik ben stagaire maargoed ik sta dus wel in me eenje voor zon klasquote:Op donderdag 29 september 2011 15:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb je zelf op je profiel ingevuld
Waarom heb je twitter nu verwijdert?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt me door ik ben stagaire maargoed ik sta dus wel in me eenje voor zon klas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |