SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door McGrath op 29-12-2015 23:09:49 ]
doet ie altijd die kleuterquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Kutmortaxx heeft die OP zwaar verneukt
binnenkort dus britse mini flipsquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer ik oud genoeg ben en er een andere stabiele factor in mijn leven is.
[..]
Ga nu om met een Londenaaren daar ga ik waarschijnlijk ook NYE mee spenderen.
Sla 'mquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
dankjequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef supersof het volgende:
alle mannen zijn kleuters
word je toch gek van
Als een TS gewoon de oude kopieert is het zo weer te repareren..quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
alle vrouwen zijn verwende zeurdersquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef supersof het volgende:
word je toch gek van
Sof is laatst afgewezen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef supersof het volgende:
word je toch gek van
dat kloptquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje
ondertussen kunnen vrouwen hun emoties niet in bedwang houden
Maar sommige vrouwen vinden dat geil..quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg nee tegen geweld tegen vrouwen
nee ik heb een beetje een boos momentjequote:
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik heb een beetje een boos momentje
Dan moeten ze niet zeuren bij politie als het gaat om huiselijk geweld.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen vinden dat geil..
Meestal is het de man die dat veroorzaaktquote:
neequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:03 schreef supersof het volgende:
Meestal is het de man die dat veroorzaakt
Algolagniequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeuren bij politie als het gaat om huiselijk geweld.
Sommige vrouwengeil worden van geweld
gewoon pilquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:03 schreef supersof het volgende:
of dat ze ongesteld is
aan beide kunnen we dus NIKS doen
bij mij welquote:
waar word jij geil van?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeuren bij politie als het gaat om huiselijk geweld.
Sommige vrouwengeil worden van geweld
ik heb de pil en ik heb het nog steedsquote:
help je mee zoeken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je met betere mannen omgaan
bedankt mcgrathquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef McGrath het volgende:
zo, zoveel moeite voor een OP ga ik niet meer doen.
ik zit niet meer op tinderquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon niet tindr daar zitten alleen idioten
zit ik ook niet meer opquote:
ga wegquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom staat Inso's UI eigenlijk zovaak in de OP?
Wie is die vrouw eigenlijk?
jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat me raden
jij zit op een stoel?
Ik zou het wel mooier vinden als de rechter-Kate naar binnen zou kijken ipv allebei naar rechts kijken.quote:
dat is wel een goed planquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou het wel mooier vinden als de rechter-Kate naar binnen zou kijken ipv allebei naar rechts kijken.
Oh het is zeker die princes?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou het wel mooier vinden als de rechter-Kate naar binnen zou kijken ipv allebei naar rechts kijken.
Abortus gaat tegen je geloof in!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn kint weg ermee ese abortie
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn kint weg ermee ese abortie
klopt daarom gebruik ik nu ook 3 boterhamzakjes, weet ik zeker dat ik niemand zwanger maakd!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Abortus gaat tegen je geloof in!
WOWOWOWOWOWOOWquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
één van onze honden heet trouwens pippa, dat moet jij leuk vinden.
vroeg me al af waar je wasquote:
wow, spooky man.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOWOOW
die van ons ook
WOOWOWOWOOW
van toy story?!quote:
Wat had je uiteindelijk gekozen?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb geen idee of dit topic goed staat, anders moeten jullie hem maar even verplaatsen ofzeau.
Nou punt is: ik wil een scooter, ik heb alleen nog geen idee of ik een normale scooter wil of een snor-scooter.
Mijn eerste voorkeur gaat denk ik naar de snorscooter uit gezien ik waarschijnlijk naar Utrecht ga verhuizen en het mij dan handiger lijkt dat je dan op fietspaden kan rijden ipv wegen.
verder ben ik een totale leek op dit gebied en heb ik ook geen idee wat het beste is en wat het positieve/negatieve is ten opzichte van een normale scooter.
Ik weet dat een normale scooter sneller gaat en je verplicht met helm op moet.
Hoe hard gaat een snorscooter? geloof iets van 30 km per uur dat je max mag rijden toch?
en heb je voor een snorscooter ook een rijbewijs nodig?
alvast bedankt
Prima.quote:
Beetje lezen dit datquote:
Lol whutquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat had je uiteindelijk gekozen?
Verbaasd me niks.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol whutDat is lang geleden
Geen van beide
Ik voel me ook erg goed en positief sinds kerst. Niks mis meequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met mij ook ja
Voel me ontzettend relaxed.
Best relaxed om te hebben verder, maar vond het uiteindelijk toch zonde van m`n geldquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha, fokkie was een scootertokkie.
gezelligquote:
Jij speelde WoW?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha, fokkie was een scootertokkie.
Oh ja in Eindhoven toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
gezellig
ik was gisteren en vandaag bij mijn nichtjewas erg leuk
Jaa klopt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja in Eindhoven toch?
Wat heb je gedaan?
Gewoon stoppen. WoW is al 7 jaar saai.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe is het gelukt om te stoppen?
Leuk hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa klopt.
Beetje geshopt, films gekeken, spelletje op de Wii gedaan
Nee hoor, ik kijk bij iedereen wat rond bij hun eerste posts en post alleen leukequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Je gaat nu niet allerlei persoonlijke berichten openbaren hier die ik in de loop van der jaren heb gepost op fok he Spatieloos.
Want daar zit nogal het een en ander bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |