Of je hoopt dat er iemand met goeie Sherlock skills aanwezig is. Ik ga het niet voor je terugzoekenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ow effe proberen te zoeken ergens zo
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je hoopt dat er iemand met goeie Sherlock skills aanwezig is. Ik ga het niet voor je terugzoeken
?quote:
Daar moet je juist de serie van kijken belhamelquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga anders een Sherlock Holmes film kijken.
Ja die is beter hoorde ik, maar hij wou een film..quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je juist de serie van kijken belhamel
die is briljantquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die is beter hoorde ik, maar hij wou een film..
The fuck noem je mij?quote:belhamel. belhamel zelfst.naamw. een gecastreerd mannelijk schaap dat met een bel om zijn nek vaak de kudde leidt
Goeie keusquote:
Als je een keer uitschiet met je snor scheren kan het al zo gebeurenquote:
Daarom scheer ik mijn ballen niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een keer uitschiet met je snor scheren kan het al zo gebeuren
gwn trimmenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daarom scheer ik mijn ballen niet meer
Dusje hebt ook al jaren je tanden niet gepoetst aangezien je toch niemand zoent?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben toch niet van plan binnenkort te neuken.
je poetst je tanden zodat je geen gaatjes krijgt hequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dusje hebt ook al jaren je tanden niet gepoetst aangezien je toch niemand zoent?
Tanden poetsen is ook belangrijk qua gezondheid en het niet doen kan blijvende schade opbrengen, daarentegen is een bos beneden niet echt schadelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dusje hebt ook al jaren je tanden niet gepoetst aangezien je toch niemand zoent?
Dat doet iedereenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je poetst je tanden zodat je geen gaatjes krijgt he
ik hoop van wel jaquote:
Ja, ik moest toch wat verzinnen om in te brengenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je poetst je tanden zodat je geen gaatjes krijgt he
kan behoorlijk schadelijk zijn hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tanden poetsen is ook belangrijk qua gezondheid en het niet doen kan blijvende schade opbrengen, daarentegen is een bos beneden niet echt schadelijk.
Kan tussen je ketting komen te zitten, kan je een lelijke smak makenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tanden poetsen is ook belangrijk qua gezondheid en het niet doen kan blijvende schade opbrengen, daarentegen is een bos beneden niet echt schadelijk.
klopt, ik poets mijn tanden nooitquote:
waarom nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben toch niet van plan binnenkort te neuken.
geilquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt, ik poets mijn tanden nooit
Is ook wel te zienquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt, ik poets mijn tanden nooit
ik stem alleen, ik luister niet, om die reden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Zet ik weer eens de Top 2000 op. Krijg je Alain Clark ooraids. Leuk dit
De hele Top 2000 lijst staat op Spotify dus je kan de kutnummerss er net zo goed uitwissenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik stem alleen, ik luister niet, om die reden.
kijk hoe cute opsoquote:
toch niet echt jou typequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik luister enrique igleschatjepatatias
Het groeit bij mij niet zo lang als hoofdhaardquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan tussen je ketting komen te zitten, kan je een lelijke smak maken
Hoezo geen Enzo Knol heeft de 1 mil subsquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk hoe cute opsozij studeert nog en heeft een kindje en dat kindje is zo schattig
![]()
Klinkt niet als een ariër.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik luister enrique igleschatjepatatias
ik vind enzo niet leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoezo geen Enzo Knol heeft de 1 mil subs
Er zijn maar weinig vloggers leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |