Putin is gewoon goede gast, waarom krijgt hij zoveel haat. Erdogan is kutquote:Op maandag 28 december 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Bitchen met tong is net zoiets als dat Erdogan nu weer vrienden gaat worden met Putin.
Kijk een wat je hebt gequote, was nou niet echt serieusquote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus reageren op een serieuze post is ook wel wat anders dan serieus reageren op een sarcastische post Hans
Maar wat je daarvoor zei welquote:Op maandag 28 december 2015 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kijk een wat je hebt gequote, was nou niet echt serieus
#opso4presidentquote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Putin is gewoon goede gast, waarom krijgt hij zoveel haat. Erdogan is kut
Heb je nog goede films voor me (liefst uit de Netflix catalogus)quote:
Jaden Smith en Fylax lijken qua gezichtsuitdrukking precies op elkaarquote:
Poeh. Moet ik even voor je kijkenquote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je nog goede films voor me (liefst uit de Netflix catalogus)
Space Jamquote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je nog goede films voor me (liefst uit de Netflix catalogus)
Kijk maar naar mijn whatsapp pfquote:Op maandag 28 december 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik Ariers voorbij zien komen hier gr
Hoeft niet per se van Netflix, maar ik vind dat downloaden en dan kijken via chromecast maar gedoe. En jij houdt natuurlijk van goede filmsquote:
Ah thanksquote:Op maandag 28 december 2015 18:42 schreef Fok-it het volgende:
Oude films:
Casablanca
It`s a wonderfull life
Clockwork Orange
Shining
Breakfast club
Rain Men
Dead Poets Society
Nieuwe films:
Nightcrawler
Rush
Captain Philips
The Place behind the pines
Vooral The Place behind the pines is echt een ontzettende bazenfilm met Ryan Goslingquote:
Arische vrouwtjes het liefst.quote:Op maandag 28 december 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik Ariers voorbij zien komen hier gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |