nah meer kennissenquote:
Klopt, daar hebben ze ouders voor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een minderjarig kind is niet bevoegd om daar toestemming voor te geven.
Hij is wel een chille gast.. wel zo'n stoner heb ik het idee. Wel een gouden stem voor voice-overs etc.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah meer kennissen
hij woonde vroeger een straat verderop en spreek hem nog wel eens
Dat is altijd de vraag jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar het is niet zo alsof ze gaan vloggen omdat die zoon is overleden.
En ik vind dat je als ouders totaal verkeerd bezig bent om je kinderen voor welk doeleinde dan ook voor winst te gebruiken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, daar hebben ze ouders voor.
Maar ze zetten het ook niet stop, en pakken daarmee wel inkomsten daardoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef supersof het volgende:
Maar het is niet zo alsof ze gaan vloggen omdat die zoon is overleden.
Misschien hebben ze die inkomsten nodig ofzo idk, wie weet doneren ze het allemaal aan een goed doelquote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ze zetten het ook niet stop, en pakken daarmee wel inkomsten daardoor.
Je hebt dat geld nooit nodig.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef supersof het volgende:
Misschien hebben ze die inkomsten nodig ofzo idk,
Dat mag, net als wat zij doen. Met beide heb ik totaal geen problemen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou me echt vies voelen als ik geld verdiende door het overlijden van een kennis/vriend/familielid.
Nee, en ik heb ook nooit begrepen waarom mensen vlogs volgen zoals mensen series of films volgen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij bent ook een Enzo fan toch?
Het is vooral ziekelijk dat er vraag naar is ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag, net als wat zij doen. Met beide heb ik totaal geen problemen.
Zeg maar gerust vies veel alsj e veel views hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als youtuber verdien je best wel aardig btw
ja als je je rekeningen moeten betalen van die shitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ze zetten het ook niet stop, en pakken daarmee wel inkomsten daardoor.
Daar kan jij natuurlijk niet over oordelenquote:
Ja door even te stoppen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
wat moet je dan doen jezelf in de schulden werken omdat je zoon is overleden
Als jij dat kanaal al volgt snap ik best dat je dit ook wil zien.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral ziekelijk dat er vraag naar is ja.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan jij natuurlijk niet over oordelen
Ik niet, ik vind dat je dan een ziekelijke bemoeizucht hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij dat kanaal al volgt snap ik best dat je dit ook wil zien.
Dus heftige gebeurtenissen zou jij als vlogger niet wilen verslaan/laten zien?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind dat je dan een ziekelijke bemoeizucht hebt.
Niet mbt kinderen, ondanks dat het volgens de wet mag.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus heftige gebeurtenissen zou jij als vlogger niet wilen verslaan/laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |