Jammer dat je dat op mannen gaat richten, Sofquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef supersof het volgende:
ik ben echt boos om niets nu en dat had ik vorige week ook al en het wordt een beetje irritant
Ja zij is ook single en we wilden ook uitgaan vannacht maar ze was nog een beetje ziek dus geen zinquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk hoor
Is ze ook nog single? Misschien samen een keer op jongensjacht
het is dan ook een man die dit allemaal in mij naar boven haaltquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat je dat op mannen gaat richten, Sof
Ik ben ook wel eens boos op een buitenlander, dan haat ik ook niet gelijk op elke buitenlanderquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
het is dan ook een man die dit allemaal in mij naar boven haalt
Maar dit slaat echt alles, Fok-it.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Iemand nog credits voor me?![]()
Ik wil nieuwe meubies in men kamer![]()
![]()
![]()
![]()
In Eindhoven is het best okay uitgaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zij is ook single en we wilden ook uitgaan vannacht maar ze was nog een beetje ziek dus geen zin
Ja, beetje bobba`end door het leven tochquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dit slaat echt alles, Fok-it.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens boos op een buitenlander, dan haat ik ook niet gelijk op elke buitenlander
eindhoven is kutquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Eindhoven is het best okay uitgaan
welk beeld?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft mijn beeld en vertrouwen beschadigd
Verder wel jaquote:
lekkerquote:
alle mannen zijn ook hetzelfdequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft mijn beeld en vertrouwen beschadigd
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje verkoopt zn vespa nu ie verhuisd, Fokkie.
Nog interesse?
Ama weet je nog een goede netflix-serie..... dankzij jou heb ik toen Lillehammer ontdekt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik ga dus episode 4 nu nog kijken. 3 Star Wars films achter elkaar haha. Gisteren 1 gezien.
lolquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef Typisch het volgende:
Ik heb FTL: Faster Than Light ontdekt. Wat een bazen game.
Kan je net zo goed deeg gaan etenquote:
House of Cards en Fargo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ama weet je nog een goede netflix-serie..... dankzij jou heb ik toen Lillehammer ontdekt.
Maar doe nu maar een filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |