SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Mijn handen gaan spontaan in de lucht tijdens dit nummer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vrouwen stemrecht ontnemen aub.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Mijn handen gaan spontaan in de lucht tijdens dit nummer.![]()
![]()
Hou op joh dit is heerlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwen stemrecht ontnemen aub.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mag ik dan een pic posten van wat ik een lekkere man vind?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
sorry ben je vergeten toe te voegen in de TTquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Mijn handen gaan spontaan in de lucht tijdens dit nummer.I love music |Ajax forever
Ik zou hier idd op kunnen stemmen, en ik schaam mij er niet voorquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwen stemrecht ontnemen aub.Ze smelten de kazen!![]()
Kom maar met dat plaatje van Geert Wilders.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik dan een pic posten van wat ik een lekkere man vind?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
*niet liegtquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet liegen, jij zit ook mee te zingen
Ik heb 'm zelfs weggedraaid![]()
![]()
Ik wil niet openbaar hier.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik dan een pic posten van wat ik een lekkere man vind?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik dan een pic posten van wat ik een lekkere man vind?![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik dan een pic posten van wat ik een lekkere man vind?
Ze smelten de kazen!![]()
Verdomme.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry ben je vergeten toe te voegen in de TT
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ligt eraan, worden er daarna tetten gepost?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik dan een pic posten van wat ik een lekkere man vind?I love music |Ajax forever
Die van mij ook een stukje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Mijn handen gaan spontaan in de lucht tijdens dit nummer.
Om mijn vingers in mijn oren te stoppen![]()
het uurtje begint wel wat zeikerigWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ik stuur zo mijn fotoquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik ga dit nummer nog eens onder het balkon van een vrouw zingen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben we al gezien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Dit is wel mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dan type je met je neus hoop ik?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Die van mij ook een stukje.
Om mijn vingers in mijn oren te stoppenI love music |Ajax forever
Doe Georgina nog maar eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ligt eraan, worden er daarna tetten gepost?![]()
![]()
Iemand aan wie je een hekel hebt dus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga dit nummer nog eens onder het balkon van een vrouw zingen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Niet onder die van mij svpquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga dit nummer nog eens onder het balkon van een vrouw zingen.![]()
Ik ken het nummer en helaas heb ik maar weinig invloed op zijn muzieksmaak. Dat heeft hij ook niet op die van mij. En wat mij betreft houden we dat graag zo.quote:Make love, not war ☮![]()
Moet ik die grafiek hierboven verontrustend vinden of zal er een middenweg komen
The secret of getting ahead is getting started![]()
Oh deze ken ik idd
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Dit geeft dus ook het ultieme Top2000-gevoel.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
terwijl je een radio omhoog houdt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga dit nummer nog eens onder het balkon van een vrouw zingen.Ze smelten de kazen!![]()
Barbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iemand aan wie je een hekel hebt dus?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iemand aan wie je een hekel hebt dus?
Ohjaa![]()
![]()
Ik hoor Survivor.
Voor alle dartsfans is dit een duidelijke hint.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Owja, die was een beetje pissed. Vond Tom schijnbaar niet leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Tijdens SR
Toen tikte Ninzo jou nog op de vingersTrotste mama van Ambar
quote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik waarschijnlijk ook niet.. Al is er nog wel lichte twijfel of we naar BKS of DTRH moeten gaan. Als PJ Harvey voor DTRH bekend gemaakt wordt en een ticket nog steeds 99 euro is, zal het dat wel worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar ga ik niet heen.., wel een aardige line-up tot nu toe trouwens![]()
Mijn type was het ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja, die was een beetje pissed. Vond Tom schijnbaar niet leuk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik dan een pic posten van wat ik een lekkere man vind?![]()
The secret of getting ahead is getting started![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan type je met je neus hoop ik?![]()
![]()
ow hier ken ik gilbert o'sullivanWhen I was a child I had a fever.
594 Here Without You 3 Doors Down 2004
593 (Everything I Do) I Do It For You Bryan Adams 1991
592 Nothing Rhymed Gilbert O'Sullivan 1971
591 Real Men Joe Jackson 1982
590 Heaven Must Be Missing An Angel Tavares 1976
589 Fly Me To The Moon Frank Sinatra 1964
588 Narcotic Liquido 1998
587 Alles Geprobeerd Het Goede Doel 1986
586 Locomotive Breath Jethro Tull 1972
585 Changes 2Pac 1998
584 Sinds 1 Dag Of 2 (32 Jaar) Doe Maar 1981
583 Through The Barricades Spandau Ballet 1986
582 How To Save A Life The Fray 2007
594, 593 en 588 prullenbak
592, 590, 589, 585, 584 en 582 mogen blijven.
591, 587, 586 en 583 staan te laag.Ja ja![]()
Volgend jaar worden de jaren-70-nummers dus verslagen door de 80's-platen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet.. Al is er nog wel lichte twijfel of we naar BKS of DTRH moeten gaan. Als PJ Harvey voor DTRH bekend gemaakt wordt en een ticket nog steeds 99 euro is, zal het dat wel worden.Wij gaan naar DTRH als het goed is. Geweldig festival.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet.. Al is er nog wel lichte twijfel of we naar BKS of DTRH moeten gaan. Als PJ Harvey voor DTRH bekend gemaakt wordt en een ticket nog steeds 99 euro is, zal het dat wel worden.![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
Vorig Dit jaar ging ik voor het eerst op DTRH en ik vond het het gezelligste festival ooitquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet.. Al is er nog wel lichte twijfel of we naar BKS of DTRH moeten gaan. Als PJ Harvey voor DTRH bekend gemaakt wordt en een ticket nog steeds 99 euro is, zal het dat wel worden.I love music |Ajax forever
Alle Duitsers zijn homoquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor Survivor.
Voor alle dartsfans is dit een duidelijke hint.![]()
![]()
Gewetensvraagje:
Slechtste plaat in de lijst van voor 1975?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
VorigDit jaar ik voor het eerst op DTRH en ik vond het het gezelligste festival ooitMake love, not war ☮![]()
Fixed!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef Piebe het volgende:
594 Here Without You 3 Doors Down 2004
593 (Everything I Do) I Do It For You Bryan Adams 1991
592 Nothing Rhymed Gilbert O'Sullivan 1971
591 Real Men Joe Jackson 1982
590 Heaven Must Be Missing An Angel Tavares 1976
589 Fly Me To The Moon Frank Sinatra 1964
588 Narcotic Liquido 1998
587 Alles Geprobeerd Het Goede Doel 1986
586 Locomotive Breath Jethro Tull 1972
585 Changes 2Pac 1998
584 Sinds 1 Dag Of 2 (32 Jaar) Doe Maar 1981
583 Through The Barricades Spandau Ballet 1986
582 How To Save A Life The Fray 2007
594, 593 en 588 Piebe in de prullenbak![]()
592, 590, 589, 585, 584 en 582 mogen blijven.
591, 587, 586 en 583 staan te laag."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik zou wel eens naar BKS willen als er alle dagen wat interessants staat maar ik ben daar te weinig undergroundliefhebbend voor.![]()
Is King Crimson van voor 1975?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewetensvraagje:
Slechtste plaat in de lijst van voor 1975?![]()
1974 jaquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Wij gaan naar DTRH als het goed is. Geweldig festival.![]()
leuk, maar op Dubioza Kolektiv na zijn er geen bands die ik wil zien en nog niet gezien heb. Dat vind ik wel jammer. The National is geweldig, maar heb ik vorig jaar al gezien. Courtney Barnett is ook prachtig (beste show van LL dit jaar!), maar hoef ik niet per se weer te zien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vorig jaar ik voor het eerst op DTRH en ik vond het het gezelligste festival ooit![]()
Met drollenvanger, waaronder geruite sokken en verder een manchester-pet op?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef Cee het volgende:
Ik leerde dit liedje kennen toen iemand 'm nadeed bij de Soundmixshow."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Waarom alleen van voor 1975?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewetensvraagje:
Slechtste plaat in de lijst van voor 1975?Ze smelten de kazen!![]()
Het is allemaal niet slecht ofzo hoor maar wat gezapig allemaal"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja pfff dan moet ik naast de titels enzo ook nog onthouden uit welk jaar iets komt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewetensvraagje:
Slechtste plaat in de lijst van voor 1975?
IMPOSSIBRUUUU"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met drollenvanger, waaronder geruite sokken en verder een manchester-pet op?![]()
Oooh deze.. vind ik geniaal.. nooit geweten dat dit Jackson was![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dit daarentegen niet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik moet nog eens beginnen met die hele serie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
o ja, moet de nieuwe Luther nog ff kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik wel eens wil weten wat jullie nu een flutplaat vinden die niet in het rijtje Blaf/Coldplay pastquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Snap ik wel. Ik ben ook nog niet enthousiast over het programma. Daar moeten nog wel wat leuke namen bij komen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
leuk, maar op Dubioza Kolektiv na zijn er geen bands die ik wil zien en nog niet gezien heb. Dat vind ik wel jammer. The National is geweldig, maar heb ik vorig jaar al gezien. Courtney Barnett is ook prachtig (beste show van LL dit jaar!), maar hoef ik niet per se weer te zien.
Courtney alleen is al genoeg reden om te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik ben ook nog niet enthousiast over het programma. Daar moeten nog wel wat leuke namen bij komen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
See their leather shinequote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
CB was idd DE act van LL. National vind ik niet veel aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
leuk, maar op Dubioza Kolektiv na zijn er geen bands die ik wil zien en nog niet gezien heb. Dat vind ik wel jammer. The National is geweldig, maar heb ik vorig jaar al gezien. Courtney Barnett is ook prachtig (beste show van LL dit jaar!), maar hoef ik niet per se weer te zien.
Vorig jaar en ook het jaar daarvoor was er een prima line-up dus ik heb er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen.I love music |Ajax forever
Woo hoooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
Dit zal wel de laatste tour zijn dat ze Avant Gardener nog live doetquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Courtney alleen is al genoeg reden om te gaan![]()
![]()
Onrustige baby..![]()
Maar ze weet het wel te timen. Nu heb ik Bryan Adams gemist!
My friends all drive horses![]()
Veel mooier dan dit wordt het niet mensen!
Oehjaaaaquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
En Tom Hiddleston
[ afbeelding ]![]()
Ik ken het nog niet zo goed. Misschien moet ik me er maar eens in gaan verdiepen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Courtney alleen is al genoeg reden om te gaanMake love, not war ☮![]()
Hopelijk komt er nog iets leuks bij voordat de prijsverhoging plaats vindt danquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik ben ook nog niet enthousiast over het programma. Daar moeten nog wel wat leuke namen bij komen.![]()
![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
Veel mooier dan dit wordt het niet mensen!Un dann rettet kein Kavallerie,
Die was echt geweldig op LL, dus hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken het nog niet zo goed. Misschien moet ik me er maar eens in gaan verdiepen.I love music |Ajax forever
Ik wil een clubshowquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit zal wel de laatste tour zijn dat ze Avant Gardener nog live doet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We wonder who the real men are![]()
![]()
![]()
Jawel 583 komt nogquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
Veel mooier dan dit wordt het niet mensen!
zelfs dan is het slechts 125 euro..quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog iets leuks bij voordat de prijsverhoging plaats vindt danI love music |Ajax forever
hij moet het duidelijk van zn muziek hebben...quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
Veel mooier dan dit wordt het niet mensen!![]()
Je hebt haar goed "afgericht". Maar wel balen zo'n onrustige baby.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Onrustige baby..![]()
Maar ze weet het wel te timen. Nu heb ik Bryan Adams gemist!
* Diaan73 zo blij is uit de babytijd te zijn.
ik ga even mijn eigen antwoord op mijn vraag opzoeken
Hehe, ik had je opmerking in mijn lijstje verwerktquote:
Ja, dat zou leuk zijn. Maar zelfs dan is het nog niet zo duur. Helemaal vergeleken met Lowlands.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog iets leuks bij voordat de prijsverhoging plaats vindt dan
![]()
Heaven......must be missing an angel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal geen tijd om drinken te pakken
FF Dansuh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij, slechtste nummer is idd ook king crimson, heb de lijst een beetje doorgekeken, alles voor 1965 is toch wel van zeer hoge kwaliteitZe smelten de kazen!![]()
Deed het pijn toen je uit de hemel viel?
Works everytime.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEAVEN, MUST BE MISSING AN ANGEL![]()
Ow, valt mee. Ik neem het in overwegingquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs dan is het slechts 125 euro..
Dit jaar was ik niet van plan om naar Lowlands te gaan, maar uiteindelijk toch een paar dagen van te voren een kaartje gekocht. Ik kon dat weekend niet thuisblijven. Dat zal komend jaar wel weer zo zijn..![]()
Kut, dit nummer komt uit 1976 anders had ik een antwoord.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ga even mijn eigen antwoord op mijn vraag opzoeken![]()
Ik was het al aldus Bosjequote:
is ook niet het goede nummer van King Crimson als je het mij zou vragen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef Stickertje het volgende:
Voor mij, slechtste nummer is idd ook king crimson, heb de lijst een beetje doorgekeken, alles voor 1965 is toch wel van zeer hoge kwaliteitI love music |Ajax forever
"Niet zo'n pijn als wanneer ik nu van mijn balkon af spring"quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Works everytime.
Wordt het antwoord.![]()
ik ga er vanuit dat ik dit jaar voor het laatst op LL was.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, valt mee. Ik neem het in overweging
Dit jaar was ik niet van plan om naar Lowlands te gaan, maar uiteindelijk toch een paar dagen van te voren een kaartje gekocht. Ik kon dat weekend niet thuisblijven. Dat zal komend jaar wel weer zo zijn..I love music |Ajax forever
Hoeveel weegt een pinguin?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Works everytime.![]()
![]()
Teruggelezenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe, ik had je opmerking in mijn lijstje verwerkt
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ken je die nieuwe variant al?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Works everytime.
Dat iemand vraagt of ie even aan je schouderbladen mag voelen, en dan zegt 'hey wat gek, ik voel je vleugels nergens zitten'"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
In The Court Of The Crimson King is en blijft tofquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook niet het goede nummer van King Crimson als je het mij zou vragen.![]()
![]()
Wow deze is briljant. Die ga ik proberen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken je die nieuwe variant al?
Dat iemand vraagt of ie even aan je schouderbladen mag voelen, en dan zegt 'hey wat gek, ik voel je vleugels nergens zitten'Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ess, dansen?
hij weet dingenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In The Court Of The Crimson King is en blijft tofI love music |Ajax forever
Die zitten aan het maandverbandquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat iemand vraagt of ie even aan je schouderbladen mag voelen, en dan zegt 'hey wat gek, ik voel je vleugels nergens zitten'Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat had ik vorig jaar ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat ik dit jaar voor het laatst op LL was.Jij hebt al een mooie vervanger gevonden!
![]()
quote:
Meer, maar ik hoef ze niet in het topic te zien want m'n gare laptop trekt dat laden niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen we meer of minder mooie mannen?![]()
Meer disco.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen we meer of minder mooie mannen?Make love, not war ☮![]()
quote:
*geeft knietje....hey wat gek, ik voel geen ballen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat iemand vraagt of ie even aan je schouderbladen mag voelen, en dan zegt 'hey wat gek, ik voel je vleugels nergens zitten'Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
dat is ook mede de reden...quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar ookJij hebt al een mooie vervanger gevonden!
en wij gaan waarschijnlijk ook naar DauwpopI love music |Ajax forever
Minder, minder, minderquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen we meer of minder mooie mannen?![]()
Ik ga voor The Way We Were van Barbra Streisand (1973)
Dat afzettende tegen Coldplay kan ik stellen dat alle slechte liedjes uit die tijd zowat uit de lijst zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik mag niet meer pics posten. Ik denk dat ik dan ruzie krijg met mod.Trotste mama van Ambar
Ik heb nog geen mooie mannen gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen we meer of minder mooie mannen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sinatra is wel tof, maar die crooners zijn allemaal wel erg inwisselbaar hoor
Robert Moog died for our synths![]()
The Voice
Hellendoorn toch? Dat is echt een locatie waar je alleen heen gaat als je in de buurt woontquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is ook mede de reden...
en wij gaan waarschijnlijk ook naar Dauwpop![]()
![]()
Meer meer meer!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen we meer of minder mooie mannen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
*geeft knietje....hey wat gek, ik voel geen ballen.
Frank Sinatra was helaas niet zo heel knap.Trotste mama van Ambar
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mogen we ook mooie vrouwen posten dan?Trotste mama van Ambar
Hij zou nu 100 zijn geweest, hoorde ik net.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Frank Sinatra was helaas niet zo heel knap.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mogen we ook mooie vrouwen posten dan?![]()
![]()
ik zit ook na te denken, maar het is best lastigquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat afzettende tegen Coldplay kan ik stellen dat alle slechte liedjes uit die tijd zowat uit de lijst zijn.
When I was a child I had a fever.
*klaarzit*quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja klopt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hellendoorn toch? Dat is echt een locatie waar je alleen heen gaat als je in de buurt woont
Dat weet ik niet hoor. Wordt dan pas de 2e keer. Programma moet kloppen.
Jaren geleden waren o.a. The Levellers en The Cult er.I love music |Ajax forever
Vorig jaar Dead Moon daar gezien, daar wil ik best 1.5 uur voor in de auto voor zittenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hellendoorn toch? Dat is echt een locatie waar je alleen heen gaat als je in de buurt woont
WE GAAN SPRINGEN
WAAR ZIJN DIE HANDJES[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zou zeggen ga je gangquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mogen we ook mooie vrouwen posten dan?
Rodrigo Guirao Diazquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Uh-huh! Wiesda?
Fly me to the mooooonThe secret of getting ahead is getting started![]()
YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YESReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, dat hoorde ik ook toevalligquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zou nu 100 zijn geweest, hoorde ik net.![]()
AAN MIJN ARMEN!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
WE GAAN SPRINGEN
WAAR ZIJN DIE HANDJESTrotste mama van Ambar
Ja echt wel. Ik ben ook al aan het denken maar kom er nog niet echt op.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik zit ook na te denken, maar het is best lastigMake love, not war ☮![]()
mooi tijd om drinken te halen
Alles valt stil in het cafe![]()
Tot het volgend refreintje weer begint, dan gaan ze weer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG OMG OMG![]()
![]()
*aan het genieten is*"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Met de Shaffy Cantate is het enige echt walgelijke liedje van voor 75 wel de lijst uit. Dan heb je nog Mijn Gebed en wat dingen die wisselend worden ontvangen zoals Yes, King Crimson, Streisand en (hier) John Denver. Dat is het wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik zit ook na te denken, maar het is best lastig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
En dit jaar De Staat en Madness.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja klopt.
Dat weet ik niet hoor. Wordt dan pas de 2e keer. Programma moet kloppen.
Jaren geleden waren o.a. The Levellers en The Cult er.![]()
Daarom vind ik dit niet eens zo'n heel leuk feestnummer. Te lange pauzes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef Zorro het volgende:
Alles valt stil in het cafe![]()
Tot het volgend refreintje weer begint, dan gaan ze weer![]()
Vergeet Butterfly kisses nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de Shaffy Cantate is het enige echt walgelijke liedje van voor 75 wel de lijst uit. Dan heb je nog Mijn Gebed en wat dingen die wisselend worden ontvangen zoals Yes, King Crimson, Streisand en (hier) John Denver. Dat is het wel.
Ik vind dit een beetje een goedkoop plaatje maar de coupletjes zijn wel oke.
Dat tututududu
wordt toch iets van the cats voor mij waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de Shaffy Cantate is het enige echt walgelijke liedje van voor 75 wel de lijst uit. Dan heb je nog Mijn Gebed en wat dingen die wisselend worden ontvangen zoals Yes, King Crimson, Streisand en (hier) John Denver. Dat is het wel.When I was a child I had a fever.
Hoe kan je daar nou een hekel aan hebben manquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat tututududu![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
KOMT IE"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die is uit 97?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eigenlijk staan er sowieso nog heel weinig nummers los van de 'toppers' uit die tijd echt hoog in de lijst. Al verrast het mij altijd wel weer dat er bijna geen Black Sabbath of uberhaupt een Rory Gallagher in de lijst staan. Zelfs niet laagquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat afzettende tegen Coldplay kan ik stellen dat alle slechte liedjes uit die tijd zowat uit de lijst zijn.![]()
Oja The Cats hoort ook bij die 'wisselend ontvangen'.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt toch iets van the cats voor mij waarschijnlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat verbaast mij ook al jaren ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eigenlijk staan er sowieso nog heel weinig nummers los van de 'toppers' uit die tijd echt hoog in de lijst. Al verrast het mij altijd wel weer dat er bijna geen Black Sabbath of uberhaupt een Rory Gallagher in de lijst staan. Zelfs niet laagDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh..het klonkt oud.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jett Rebel, Birth of Joyquote:I love music |Ajax forever
I don'mind
I think so
I will let you go![]()
![]()
De 60's verliezen echt wel aan kracht, maar tegelijkertijd was de absolute top altijd wel een 70's/80's feestje, buiten de Beatles en de Stones zijn de enige 2 echte 60's klassiekers van de Harum en de Moody's.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eigenlijk staan er sowieso nog heel weinig nummers los van de 'toppers' uit die tijd echt hoog in de lijst. Al verrast het mij altijd wel weer dat er bijna geen Black Sabbath of uberhaupt een Rory Gallagher in de lijst staan. Zelfs niet laag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Naast Diemen-Zuid de tweede keer dat we het oneens zijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat tututududu![]()
90's toch?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze is ook al weer zo
Dat instrumentaal einde
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zuigen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat doen die side kicks daar eigenlijk in de studio?![]()
HOU EENS OP MET DOOR PLATEN HEEN TE PRATENTrotste mama van Ambar
*uitzucht*
Na Verdronken het beste NL Talige lied
Hebben jullie er ook zo van genoten net?
Ik ga even voorbereiden op de uitstoot van een trein"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
inderdaad. Jammer van die snelle fade outquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:30 schreef Zorro het volgende:
Deze is ook al weer zo
Dat instrumentaal einde![]()
Mooi plaatje blijft dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nee, maar nu wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef essnhills het volgende:
Ervoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef laxus13 het volgende:
Na Verdronken het beste NL Talige lied![]()
Sorry Essquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef essnhills het volgende:
nog steedsquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef essnhills het volgende:
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |