Hopelijk komt er nog iets leuks bij voordat de prijsverhoging plaats vindt danquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik ben ook nog niet enthousiast over het programma. Daar moeten nog wel wat leuke namen bij komen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
Veel mooier dan dit wordt het niet mensen!
Die was echt geweldig op LL, dus hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken het nog niet zo goed. Misschien moet ik me er maar eens in gaan verdiepen.
Ik wil een clubshowquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit zal wel de laatste tour zijn dat ze Avant Gardener nog live doet
Jawel 583 komt nogquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
zelfs dan is het slechts 125 euro..quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog iets leuks bij voordat de prijsverhoging plaats vindt dan
hij moet het duidelijk van zn muziek hebben...quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
Je hebt haar goed "afgericht". Maar wel balen zo'n onrustige baby.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Onrustige baby..![]()
Maar ze weet het wel te timen. Nu heb ik Bryan Adams gemist!
Hehe, ik had je opmerking in mijn lijstje verwerktquote:
Ja, dat zou leuk zijn. Maar zelfs dan is het nog niet zo duur. Helemaal vergeleken met Lowlands.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog iets leuks bij voordat de prijsverhoging plaats vindt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |