Ja pfff dan moet ik naast de titels enzo ook nog onthouden uit welk jaar iets komt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewetensvraagje:
Slechtste plaat in de lijst van voor 1975?
Ja!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met drollenvanger, waaronder geruite sokken en verder een manchester-pet op?
Ik moet nog eens beginnen met die hele serie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
o ja, moet de nieuwe Luther nog ff kijken
Omdat ik wel eens wil weten wat jullie nu een flutplaat vinden die niet in het rijtje Blaf/Coldplay pastquote:
Snap ik wel. Ik ben ook nog niet enthousiast over het programma. Daar moeten nog wel wat leuke namen bij komen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
leuk, maar op Dubioza Kolektiv na zijn er geen bands die ik wil zien en nog niet gezien heb. Dat vind ik wel jammer. The National is geweldig, maar heb ik vorig jaar al gezien. Courtney Barnett is ook prachtig (beste show van LL dit jaar!), maar hoef ik niet per se weer te zien.
Courtney alleen is al genoeg reden om te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik ben ook nog niet enthousiast over het programma. Daar moeten nog wel wat leuke namen bij komen.
See their leather shinequote:
CB was idd DE act van LL. National vind ik niet veel aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
leuk, maar op Dubioza Kolektiv na zijn er geen bands die ik wil zien en nog niet gezien heb. Dat vind ik wel jammer. The National is geweldig, maar heb ik vorig jaar al gezien. Courtney Barnett is ook prachtig (beste show van LL dit jaar!), maar hoef ik niet per se weer te zien.
Dit zal wel de laatste tour zijn dat ze Avant Gardener nog live doetquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Courtney alleen is al genoeg reden om te gaan
Oehjaaaaquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
En Tom Hiddleston
[ afbeelding ]
Ik ken het nog niet zo goed. Misschien moet ik me er maar eens in gaan verdiepen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Courtney alleen is al genoeg reden om te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |