Hopelijk komt er nog iets leuks bij voordat de prijsverhoging plaats vindt danquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik ben ook nog niet enthousiast over het programma. Daar moeten nog wel wat leuke namen bij komen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
Veel mooier dan dit wordt het niet mensen!
Die was echt geweldig op LL, dus hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken het nog niet zo goed. Misschien moet ik me er maar eens in gaan verdiepen.
Ik wil een clubshowquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit zal wel de laatste tour zijn dat ze Avant Gardener nog live doet
Jawel 583 komt nogquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
zelfs dan is het slechts 125 euro..quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog iets leuks bij voordat de prijsverhoging plaats vindt dan
hij moet het duidelijk van zn muziek hebben...quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
Je hebt haar goed "afgericht". Maar wel balen zo'n onrustige baby.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Onrustige baby..![]()
Maar ze weet het wel te timen. Nu heb ik Bryan Adams gemist!
Hehe, ik had je opmerking in mijn lijstje verwerktquote:
Ja, dat zou leuk zijn. Maar zelfs dan is het nog niet zo duur. Helemaal vergeleken met Lowlands.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog iets leuks bij voordat de prijsverhoging plaats vindt dan
Ow, valt mee. Ik neem het in overwegingquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs dan is het slechts 125 euro..
Kut, dit nummer komt uit 1976 anders had ik een antwoord.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ga even mijn eigen antwoord op mijn vraag opzoeken
Ik was het al aldus Bosjequote:
is ook niet het goede nummer van King Crimson als je het mij zou vragen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef Stickertje het volgende:
Voor mij, slechtste nummer is idd ook king crimson, heb de lijst een beetje doorgekeken, alles voor 1965 is toch wel van zeer hoge kwaliteit
"Niet zo'n pijn als wanneer ik nu van mijn balkon af spring"quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Deed het pijn toen je uit de hemel viel?
Works everytime.
ik ga er vanuit dat ik dit jaar voor het laatst op LL was.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, valt mee. Ik neem het in overweging
Dit jaar was ik niet van plan om naar Lowlands te gaan, maar uiteindelijk toch een paar dagen van te voren een kaartje gekocht. Ik kon dat weekend niet thuisblijven. Dat zal komend jaar wel weer zo zijn..
Hoeveel weegt een pinguin?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Works everytime.
Teruggelezenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe, ik had je opmerking in mijn lijstje verwerkt
Ken je die nieuwe variant al?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Works everytime.
In The Court Of The Crimson King is en blijft tofquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook niet het goede nummer van King Crimson als je het mij zou vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |