Ja echt wel. Ik ben ook al aan het denken maar kom er nog niet echt op.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik zit ook na te denken, maar het is best lastig
Met de Shaffy Cantate is het enige echt walgelijke liedje van voor 75 wel de lijst uit. Dan heb je nog Mijn Gebed en wat dingen die wisselend worden ontvangen zoals Yes, King Crimson, Streisand en (hier) John Denver. Dat is het wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik zit ook na te denken, maar het is best lastig
En dit jaar De Staat en Madness.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja klopt.
Dat weet ik niet hoor. Wordt dan pas de 2e keer. Programma moet kloppen.
Jaren geleden waren o.a. The Levellers en The Cult er.
Daarom vind ik dit niet eens zo'n heel leuk feestnummer. Te lange pauzes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef Zorro het volgende:
Alles valt stil in het cafe![]()
Tot het volgend refreintje weer begint, dan gaan ze weer
Vergeet Butterfly kisses nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de Shaffy Cantate is het enige echt walgelijke liedje van voor 75 wel de lijst uit. Dan heb je nog Mijn Gebed en wat dingen die wisselend worden ontvangen zoals Yes, King Crimson, Streisand en (hier) John Denver. Dat is het wel.
wordt toch iets van the cats voor mij waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de Shaffy Cantate is het enige echt walgelijke liedje van voor 75 wel de lijst uit. Dan heb je nog Mijn Gebed en wat dingen die wisselend worden ontvangen zoals Yes, King Crimson, Streisand en (hier) John Denver. Dat is het wel.
Hoe kan je daar nou een hekel aan hebben manquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een beetje een goedkoop plaatje maar de coupletjes zijn wel oke.
Dat tututududu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |