Wow deze is briljant. Die ga ik proberen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken je die nieuwe variant al?
Dat iemand vraagt of ie even aan je schouderbladen mag voelen, en dan zegt 'hey wat gek, ik voel je vleugels nergens zitten'
hij weet dingenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In The Court Of The Crimson King is en blijft tof
Die zitten aan het maandverbandquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat iemand vraagt of ie even aan je schouderbladen mag voelen, en dan zegt 'hey wat gek, ik voel je vleugels nergens zitten'
Dat had ik vorig jaar ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat ik dit jaar voor het laatst op LL was.
quote:
Meer, maar ik hoef ze niet in het topic te zien want m'n gare laptop trekt dat laden niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen we meer of minder mooie mannen?
Meer disco.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
*geeft knietje....hey wat gek, ik voel geen ballen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is ook mede de reden...quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar ookJij hebt al een mooie vervanger gevonden!
Minder, minder, minderquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog geen mooie mannen gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Hellendoorn toch? Dat is echt een locatie waar je alleen heen gaat als je in de buurt woontquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is ook mede de reden...
en wij gaan waarschijnlijk ook naar Dauwpop
Meer meer meer!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
*geeft knietje....hey wat gek, ik voel geen ballen.
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mogen we ook mooie vrouwen posten dan?
Hij zou nu 100 zijn geweest, hoorde ik net.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Frank Sinatra was helaas niet zo heel knap.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mogen we ook mooie vrouwen posten dan?
ik zit ook na te denken, maar het is best lastigquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor The Way We Were van Barbra Streisand (1973)
Dat afzettende tegen Coldplay kan ik stellen dat alle slechte liedjes uit die tijd zowat uit de lijst zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |