SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
die rif is op zich wel fijn.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik luister een beetje 50/50. Tot 14:00 uur 3FM daarna radio 2.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik luister nu eigenlijk 80% Radio 2, dus dat maakt niet zoveel uit.Make love, not war ☮![]()
Maarrehm, stond Muse er een aantal jaar geleden wel in? Ik an me dat helemaal niet herinneren namelijk. Meer iets van de afgelopen 2 jaar ofzo"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Lyrics zijn om te janken, maar hij rockt wel
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ken het nummer niet, maar lekker hoor.
Muse vind ik ook precies bombastisch genoeg..My friends all drive horses![]()
Vier nummers stonden er toch al een aantal jaar in, geloof ik?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef essnhills het volgende:
Maarrehm, stond Muse er een aantal jaar geleden wel in? Ik an me dat helemaal niet herinneren namelijk. Meer iets van de afgelopen 2 jaar ofzo![]()
![]()
Ik ken deze van Muse ook nietben denk ik voortijdig afgehaakt bij hun..
Hebben ook wel betere nummers imhoRobert Moog died for our synths![]()
ja dat klopt volgens mij... vervolgens krijgen we dan wel weer een overdosis en dat is zonde.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef essnhills het volgende:
Maarrehm, stond Muse er een aantal jaar geleden wel in? Ik an me dat helemaal niet herinneren namelijk. Meer iets van de afgelopen 2 jaar ofzo
I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Gehenna het volgende:
Ik ken deze van Muse ook nietben denk ik voortijdig afgehaakt bij hun..
Hebben ook wel betere nummers imho![]()
Kende het niet, maar hier heb ik wél iets aan gemist.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
qu'est-ce que c'estquote:
Papapapa p"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
gezien op Lowlands 2001 of 2002 toen bijna niemand ze kende. Was wel tof toen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
Ooit live gezien, kan ik mij bijna niks meer van herinneren
Bijna de Peter Gunn Theme dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
0-3-0-5-0-3-0, voor de mensen die het willen leren spelen.
Robert Moog died for our synths![]()
Is pas sinds kort, toen Radio 2 besloot dat ze iets moesten doen met al die voorkeursstemmen voor Nirvana, Radiohead, Rage against the Machine et al..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef essnhills het volgende:
Maarrehm, stond Muse er een aantal jaar geleden wel in? Ik an me dat helemaal niet herinneren namelijk. Meer iets van de afgelopen 2 jaar ofzoMy friends all drive horses![]()
Ik ken het hoor en ben niet van de fanclub.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Piebe het volgende:
Niet zoveel aan te merken op Muse.
Maar hoeveel mensen buiten de fanclub kennen dit nummer?Make love, not war ☮![]()
Muse ging een keer in een tv show optreden en daar hadden ze de drummer verwisseld met de zanger. Niemand had het daar door![]()
Alhoewel dat met uprising was.![]()
Ik heb ze in 2000 op Pinkpop gezien, in de tent, ik vond Muscle Museum leuk dus wilde wel zien hoe ze live waren. Het zag er iets kleinschaliger uit dan de tweede keer dat ik ze zag, bijna op de dag af 15 jaar later, dit jaar op Pinkpop.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
Ooit live gezien, kan ik mij bijna niks meer van herinneren![]()
![]()
![]()
ook al ? Net als Eternal Flame !quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen![]()
![]()
Is van hun laatste cd en die is nogal gehypt..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Piebe het volgende:
Niet zoveel aan te merken op Muse.
Maar hoeveel mensen buiten de fanclub kennen dit nummer?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Daarna ook nog wel een keer toch? Ik heb ze toch ook een paar keer gezien?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
gezien op Lowlands 2001 of 2002 toen bijna niemand ze kende. Was wel tof toen.Make love, not war ☮![]()
Als je dit maar vaaak genoeg zegt bij liedjes krijg je vanzelf wel een keer gelijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
gebruikt ie zijn pielemuisje als plectrum?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongenI love music |Ajax forever
Wearing just socks, zoals in Map Of Your Head?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen![]()
![]()
De volgende stond ooit in de top 50!!![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Drones is gewoon een prima album. Beste sinds BHAR.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Werkt dat bij jouw posts ook?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je dit maar vaaak genoeg zegt bij liedjes krijg je vanzelf wel een keer gelijk![]()
jawel, maar dat was de eerste keerquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarna ook nog wel een keer toch? Ik heb ze toch ook een paar keer gezien?I love music |Ajax forever
Konijntjes
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dot wordt zo dadelijk weer afkapgenot.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Bright Eyes
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja dit gaan we nog minstens 500 x horen vrees ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je dit maar vaaak genoeg zegt bij liedjes krijg je vanzelf wel een keer gelijk![]()
Okay!quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel, maar dat was de eerste keer
Make love, not war ☮![]()
Bright Eyes![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
95% Radio 2 afgelopen jaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik luister nu eigenlijk 80% Radio 2, dus dat maakt niet zoveel uit.
Alleen bij k*tnummers ga ik zappen, en dan blijf ik soms even hangen![]()
![]()
Ik heb vast wel eens een keer naakt gepost uit de douche vandaan ofzoquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mooie volgorde ook.
Het Boek is beter dan de film!I love music |Ajax forever
Alsof je in een oase van rust terecht komt
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Or is it a dream![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Eensch, liveshow van the 2nd law was dan wel weer strak..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Drones is gewoon een prima album. Beste sinds BHAR.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.![]()
![]()
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
En deze was nou wel ne tnaaktquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.
2006 dacht ik, daar was ik ook bij. Toen vond ik ze wel erg tof. Zijn daarna een beetje te ver in het theatrale doorgeschoten wat mij betreft..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarna ook nog wel een keer toch? Ik heb ze toch ook een paar keer gezien?Robert Moog died for our synths![]()
Ik heb ze gezien toen ze in de goffert speeldequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2000 op Pinkpop gezien, in de tent, ik vond Muscle Museum leuk dus wilde wel zien hoe ze live waren. Het zag er iets kleinschaliger uit dan de tweede keer dat ik ze zag, bijna op de dag af 15 jaar later, dit jaar op Pinkpop.
Volgens de filmpjes op youtube was het een fantastische show![]()
Was tijdens het EK, van te voren in een kroeg bier zuipen tijdens een wedstrijd, en daarna bij het concert nog meer..
Ze smelten de kazen!![]()
daar geloof ik geen reet vanquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.I love music |Ajax forever
Dudequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Wel verdomme.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
hij weet dingenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
2006 dacht ik, daar was ik ook bij. Toen vond ik ze wel erg tof. Zijn daarna een beetje te ver in het theatrale doorgeschoten wat mij betreft..I love music |Ajax forever
WK. Nederland won toen van Japanquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien toen ze in de goffert speelde
Was tijdens het EK, van te voren in een kroeg bier zuipen tijdens een wedstrijd, en daarna bij het concert nog meer..Prachtige show inderdaad.
![]()
ik heb je helemaal niet gezien. Of wel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
2006 dacht ik, daar was ik ook bij. Toen vond ik ze wel erg tof. Zijn daarna een beetje te ver in het theatrale doorgeschoten wat mij betreft..Make love, not war ☮![]()
Pinkpop 2000 was ook tijdens het EK hier in Nederland, zat ik in de trein terug naar huis in een dampende stinkende trein bomvol ladderzatte en chagerijnige Engelse supporters omdat ze in Eindhoven net van Portugal hadden verloren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Was tijdens het EK, van te voren in een kroeg bier zuipen tijdens een wedstrijd, en daarna bij het concert nog meer..![]()
![]()
Ik leef met je mee!quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
How a can a light that burns so brightly, suddenly burn so pale, bright eyes
Ik ga alleen bij het idee al bijna janken.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Toen heb ik ze ook gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
WK. Nederland won toen van JapanPrachtige show inderdaad.
Komt wel dichtbij zo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga in maart voor het eerst. Meteen maar 2xquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Was tijdens het EK, van te voren in een kroeg bier zuipen tijdens een wedstrijd, en daarna bij het concert nog meer..The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Pinkpop 2000 was ook tijdens het EK hier in Nederland, zat ik in de trein terug naar huis in een dampende stinkende trein bomvol ladderzatten en chagerijnige Engelse supporters omdat ze in Eindhoven net van Portugal hadden verloren.![]()
Ze smelten de kazen!![]()
dat is wel een prachtige zin jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef essnhills het volgende:
How a can a light that burns so brightly, suddenly burn so pale, bright eyes
Serie nooit gezien, wel het boek gelezen, in het Nederlands.quote:
Ik wil nog steeds de Engelse versie een keer lezen."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Garfunkel in 50 shades of Greyquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef zorro28 het volgende:
Art Garfunkel heeft nog in de verfilming van mijn favoriete boek gespeeld
Dit is mooi, maar de kracht van Garfunkel is toch Simon en vice versa.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik jaren terug. Werd in een kerkzaal vertoond. Was eigenlijk net te jong, maar mocht wel kijken.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik heb hem al 20 jr niet meer gezien, en alleen bij een fragment ga ik alweerquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet doen, je houdt niet meer op met huilen
Jaaaquote:
Bulls eyesquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Het darten is bijna net zo droevig als dit nummer![]()
10-0quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Het darten is bijna net zo droevig als dit nummer
Heb de film ook nog nooit gezien maar die clip in dit nummer vond ik altijd wel mooiquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Serie nooit gezien, wel het boek gelezen, in het Nederlands.
Ik wil nog steeds de Engelse versie een keer lezen.
Simon kan goed zonderquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:53 schreef Uccie het volgende:
Dit is mooi, maar de kracht van Garfunkel is toch Simon en vice versa.![]()
![]()
Geen idee, we hebben geen biertje gedaan iigquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb je helemaal niet gezien. Of wel?ik was toen ook nog niet actief op fok, dacht ik. Er was wel een fok meet, bosbeetle ging daar wel heen toen
Viel de positie van dit jaar hem zo zwaar?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Is Feyenoord aan het darten? Immers soms?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit is op zich een leuk nummer, maar na bright eyes zo schreeuwerig en opdringerig"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
Complete versie hiervan is veel mooier.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jawel, maar samen is toch net even sterker.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nah, zo lekker is het niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
I would do anything for
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Moet ie wel zorgen dat ie pas in oktober/november dood gaat, anders weten de mensen het niet meer..quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Aan zijn opvolger heb je wat dat betreft ook een goede.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef Grutsk het volgende:
Wat verwoordt Stefan dingen toch mooi soms
Wij zijn ook niet bij de Fok!meet geweest. Maar was een grapje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geen idee, we hebben geen biertje gedaan iigik was toen ook nog niet actief op fok, dacht ik. Er was wel een fok meet, bosbeetle ging daar wel heen toen
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is Feyenoord aan het darten? Immers soms?![]()
![]()
Meat Loaf is bekend genoeg om sowieso wel te stijgen door z'n dood, al is ie in juliquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet ie wel zorgen dat ie pas in oktober/november dood gaat, anders weten de mensen het niet meer..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij kijkt er wel heel onsympathiek bij, maar daarvoor zit hij ook bij de radio natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef Grutsk het volgende:
Wat verwoordt Stefan dingen toch mooi soms
Ik zou nooit naar een fokmeeting gaan. Daar neemt iedereen z'n laptop mee om met elkaar te gaan communiceren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet bij de Fok!meet geweest. Maar was een grapje.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja, vind het erg fijn om naar die twee te luisterenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Aan zijn opvolger heb je wat dat betreft ook een goede.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou nooit naar een fokmeeting gaan. Daar neemt iedereen z'n laptop mee om met elkaar te gaan communiceren.![]()
Niet bij de Fok! meets waar ik ben geweest.
Van der Voort doet het niet zo goed"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Meatloafgod"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik herken dat ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
daar zat iedereen met iets anders op schootquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
understatement van de dag... hij komt niet vooruitquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
Van der Voort doet het niet zo goed
Nou...datquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat is nu datgene wat hij niet zou doen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Een liedje zingen met een korte titel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat is nu datgene wat hij niet zou doen?![]()
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik denk gehaktbrood en witlof eten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat is nu datgene wat hij niet zou doen?Trotste mama van Ambar
Hij wil niet dat zij een vinger in zijn poepgat steektquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat is nu datgene wat hij niet zou doen?Ze smelten de kazen!![]()
Of een kort liedjequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Een liedje zingen met een korte titel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wel sneu altijd voor Jasper en Frank.quote:
en toch is het best een lekker nummerI love music |Ajax forever
Hij wil zo snel mogelijk klaar zijn. Kan hij zo meteen met Frank mee naar de maanquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
Van der Voort doet het niet zo goed"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
11-1 nu, hij heeft een legquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
understatement van de dag... hij komt niet vooruit
Screwing around, sooner or later.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat is nu datgene wat hij niet zou doen?My friends all drive horses![]()
Pijltjes gooien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ik wou het net zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef peaceman het volgende:
en toch is het best een lekker nummerAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik zag het.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
Wel leuk dat ie meteen het publiek wilde horen
Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
Wát?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij wil niet dat zij een vinger in zijn poepgat steekt![]()
![]()
Mwah gooit gewoon 100 per beurt hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
understatement van de dag... hij komt niet vooruitHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Tis wel jammer dat ze de finale niet meer op nieuwjaarsdag hebben. Het pijltjesgooien is toch spannender met de halve finale op 30 december.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Darten boeien er zijn belangrijke dingen in de wereld.Trotste mama van Ambar
Wat een k*tverslaggevingquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
Van der Voort doet het niet zo goed
"Ja, nou is het voorbij"
Vanmiddag bij Jelle ook al, roepen dat er 5 Nederlanders door zijn terwijl het in principe nog alle kanten op kon![]()
ah..dankjewel...dat vroeg ik me ook al af...ben nooit zo van het teksten luisterenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Screwing around, sooner or later.![]()
![]()
Dat kon deze band toch wel hoor.. van die liedjes dat je denkt: ah nee die en dat als ze het draaien denkt. potver wat is het eigenlijk lekker.quote:I love music |Ajax forever
Zoals de top 2000quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Darten boeien er zijn belangrijke dingen in de wereld.![]()
Ballonnen bijvoorbeeld (volgens één of ander Kamerlid).quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Darten boeien er zijn belangrijke dingen in de wereld."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En ik lees ook nog dingen over dartenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij wil niet dat zij een vinger in zijn poepgat steekt![]()
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
geen idee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt er bij het darts topic ook over de top 2000 gepraat?I love music |Ajax forever
Ik kijk het met een schuin oog. ZOnder geluid, want top2000 natuurlijk. Ik constateerde alleen een feitquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een k*tverslaggeving
"Ja, nou is het voorbij"
Vanmiddag bij Jelle ook al, roepen dat er 5 Nederlanders door zijn terwijl het in principe nog alle kanten op kon
Ik kijk alleen af en toe bij de livescore paginaquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef asco het volgende:
Hoe kun je nou darten kijken, hier posten en de muziek volgen. Jullie zijn geen mensen,
Laptop/smartphone/Tablet e.d op schoot. Radio aan TV op mute...quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef asco het volgende:
Hoe kun je nou darten kijken, hier posten en de muziek volgen. Jullie zijn geen mensen,"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
'Sterre is vandaag jarig'
Nou hopen dat ze oud genoeg is geworden dat ze haar naam mag veranderen
Darts is leuk maar geen tijd voor omdat de top 2000 begint
Welke vrouw kijkt er nou naar darten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk het met een schuin oog. ZOnder geluid, want top2000 natuurlijk. Ik constateerde alleen een feit![]()
Zitten we allemaal klaar voor Narcotic jongens?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben ondertussen ook gewoon met m'n ouders aan het praten en aan het meezingen met de muziekquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef asco het volgende:
Hoe kun je nou darten kijken, hier posten en de muziek volgen. Jullie zijn geen mensen,"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee daar gaat het over katten en pokemonquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt er bij het darts topic ook over de top 2000 gepraat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
darten komt zo vaak, top 2000 is maar 1 keer per jaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef laxus13 het volgende:
Darts is leuk maar geen tijd voor omdat de top 2000 begintZe smelten de kazen!![]()
Wij verloren gisteren ook al van die kleine van ons. Rotkinderen!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef cafca het volgende:
Ik ben zojuist met Mah Jongg verslagen door mijn zoon
Nu maar weer hier mee genieten van de muziekI love music |Ajax forever
Deze planeetquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Welke vrouw kijkt er nou naar darten?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik mis Mariannen Koekoek bij het nieuws 's avonds.Trotste mama van Ambar
594 Here Without You 3 Doors Down 2004
593 (Everything I Do) I Do It For You Bryan Adams 1991
592 Nothing Rhymed Gilbert O'Sullivan 1971
591 Real Men Joe Jackson 1982
590 Heaven Must Be Missing An Angel Tavares 1976
589 Fly Me To The Moon Frank Sinatra 1964
588 Narcotic Liquido 1998
587 Alles Geprobeerd Het Goede Doel 1986
586 Locomotive Breath Jethro Tull 1972
585 Changes 2Pac 1998
584 Sinds 1 Dag Of 2 (32 Jaar) Doe Maar 1981
583 Through The Barricades Spandau Ballet 1986
582 How To Save A Life The Fray 2007![]()
Ik zit er al uren klaar voorquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor Narcotic jongens?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mwoah, dat vind ik net zo'n nummer waar ik niet echt warm of koud van word. Waarschijnlijk omdat het zo leip overkomt dat iedereen massaal gaat TUDUTUTU springen en dan komt het couplet en staat iedereen zo:quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor Narcotic jongens?te wachten tot ze weer kunnen gaan tudututu'en.
![]()
Kun je dat tegen elkaar spelenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef cafca het volgende:
Nu maar weer hier mee genieten van de muziek
Je leert een aap klimmen in een boom, maar voor je t weten bekogelen ze je met kokosnoten!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij verloren gisteren ook al van die kleine van ons. Rotkinderen!Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Tijdens Narcotic gaat het dak eraf in dit topic en in het cafe.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
MvG begint over vijf minuten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oke behalve voor FIx you, maak ik ook graag een uitzondering voor Changes van 2Pac. Begrafenisnummer van mijn jeugdliefde.Trotste mama van Ambar
594 Here Without You 3 Doors Down 2004![]()
593 (Everything I Do) I Do It For You Bryan Adams 1991![]()
592 Nothing Rhymed Gilbert O'Sullivan 1971![]()
591 Real Men Joe Jackson 1982![]()
590 Heaven Must Be Missing An Angel Tavares 1976![]()
589 Fly Me To The Moon Frank Sinatra 1964![]()
588 Narcotic Liquido 1998![]()
587 Alles Geprobeerd Het Goede Doel 1986![]()
586 Locomotive Breath Jethro Tull 1972![]()
585 Changes 2Pac 1998![]()
584 Sinds 1 Dag Of 2 (32 Jaar) Doe Maar 1981![]()
583 Through The Barricades Spandau Ballet 1986![]()
![]()
![]()
![]()
585 Changes 2Pac 1998
582 How To Save A Life The Fray 2007
590 Heaven Must Be Missing An Angel Tavares 1976 <-- That me, vraag maar aan Bosje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
593 (Everything I Do) I Do It For You Bryan Adams 1991Ja, idd
585 Changes 2Pac 1998
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
582 How To Save A Life The Fray 2007wat een uur
Narcotic en dartsquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor Narcotic jongens?Dat worden mooie minuten.
![]()
volgens mij vind jij nummer 588 leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:02 schreef essnhills het volgende:
590 Heaven Must Be Missing An Angel Tavares 1976 <-- That me, vraag maar aan Bosje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
582 How To Save A Life The Fray 2007Ze smelten de kazen!![]()
Through The Barricades ken je echt welquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:02 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zekers. Ik denk dat ik maar blijf plakken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
585 Changes 2Pac 1998
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
585 Changes 2Pac 1998
![]()
That's Just The Way It Isquote:
Some things will never change
En dan wordt daar doorheen gepraat. Niet door Roodbeengod, maar door 2Pac dus."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
587 Alles Geprobeerd Het Goede Doel 1986mooiste NL-talig nummer imo
![]()
mooi uurtjeWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
592 vind je dan vast ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
585 Changes 2Pac 1998
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit
Ik heb kip kerrie salade. Of kip gerrie salade, na het darts net.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zwaaide naar je toen ik met de trein op het station stond...heb je het gezienquote:![]()
Hele nacht door komen leuke liedjes, weet niet wanneer ik moet ophouden met luisteren D:Ze smelten de kazen!![]()
![]()
![]()
![]()
Tot dat je in slaap valt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:04 schreef Stickertje het volgende:
Hele nacht door komen leuke liedjes, weet niet wanneer ik moet ophouden met luisteren D:Trotste mama van Ambar
Kryptonite niet kennenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is toch zo'n een dagsvlieg ding?
Loser vind ik mooierquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kryptonite is ook een grote hit geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is toch zo'n een dagsvlieg ding?![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ja, lekkere plaat. Net als "Sinterklaas" van KvK
Ik heb de R niet
(Gooische kak)
Ik heb die zwaarbekakte R niet
(Gooische kak)
Hij krijgt die R gewoon niet lekker uit zijn strot
En als ik het probeer
Zing ik mijn stembanden kapot."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zag je ook dat ik terug zwaaide??quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zwaaide naar je toen ik met de trein op het station stond...heb je het gezien
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Correctquote:
Ahead of the Sun was ook een bescheiden hit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nee. Loser, Duck and run, Kryptonite en de draak die je nu hoort.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is toch zo'n een dagsvlieg ding?I love music |Ajax forever
Ik dacht het al, maar het was best donker.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hele album is mooiquote:Nee correctie alles wat ze doen vind ik goed.
-Scorpion_17![]()
Meestal een baby ja. Jij was er toen ook.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar zat iedereen met iets anders op schoot
Ja, maar ik wist niet of anderen dat hele album kende.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele album is mooiNee correctie alles wat ze doen vind ik goed.
Away from the sun ook nog toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee. Loser, Duck and run, Kryptonite en de draak die je nu hoort.![]()
Ben nog naar een top concert geweest van 3dd destijds.
Goede band. Jammer hoor je niks meer van.The secret of getting ahead is getting started![]()
ahum:quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct
Ahead of the Sun was ook een bescheiden hit
https://nl.wikipedia.org/wiki/3_Doors_DownI love music |Ajax forever
Ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:04 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
582 How To Save A Life The Fray 2007Un dann rettet kein Kavallerie,
Away from the sun is wel de bekendste denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet of anderen dat hele album kende.
-Scorpion_17![]()
oja zo heette diequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
164quote:
Dat is een andere loser.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
o ja, die moet ik ook nog ff downloaden ( voor m'n dochter)quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb de R niet
(Gooische kak)
Ik heb die zwaarbekakte R niet
(Gooische kak)
Hij krijgt die R gewoon niet lekker uit zijn strot
En als ik het probeer
Zing ik mijn stembanden kapot.![]()
94 Here Without You 3 Doors Down 2004![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dat lukt je beter dan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef cafca het volgende:
Nu maar weer hier mee genieten van de muziek
Krullen had-ie toen al. Maar dat petje zat eroverheen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wat een loser.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat niet meer in de lijst.Un dann rettet kein Kavallerie,
Op de lijst voor volgend jaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat niet meer in de lijst.![]()
stond ie er ooit in dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat niet meer in de lijst.I love music |Ajax forever
Pfoe dit kan ik ook niet handlen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend jaar wel weer, Beck is een headliner op BKS.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat niet meer in de lijst.![]()
Die van Beck wel denk ik.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Verbeterdquote:
![]()
Heerlijkquote:
daar ga ik niet heen.., wel een aardige line-up tot nu toe trouwensquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgend jaar wel weer, Beck is een headliner op BKS.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |