Ik ga in maart voor het eerst. Meteen maar 2xquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien toen ze in de goffert speelde
Volgens de filmpjes op youtube was het een fantastische show![]()
Was tijdens het EK, van te voren in een kroeg bier zuipen tijdens een wedstrijd, en daarna bij het concert nog meer..
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Pinkpop 2000 was ook tijdens het EK hier in Nederland, zat ik in de trein terug naar huis in een dampende stinkende trein bomvol ladderzatten en chagerijnige Engelse supporters omdat ze in Eindhoven net van Portugal hadden verloren.
dat is wel een prachtige zin jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef essnhills het volgende:
How a can a light that burns so brightly, suddenly burn so pale, bright eyes
Serie nooit gezien, wel het boek gelezen, in het Nederlands.quote:
Garfunkel in 50 shades of Greyquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef zorro28 het volgende:
Art Garfunkel heeft nog in de verfilming van mijn favoriete boek gespeeld
Ik jaren terug. Werd in een kerkzaal vertoond. Was eigenlijk net te jong, maar mocht wel kijken.quote:
Ik heb hem al 20 jr niet meer gezien, en alleen bij een fragment ga ik alweerquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet doen, je houdt niet meer op met huilen
Jaaaquote:
Bulls eyesquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Het darten is bijna net zo droevig als dit nummer
10-0quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Het darten is bijna net zo droevig als dit nummer
Heb de film ook nog nooit gezien maar die clip in dit nummer vond ik altijd wel mooiquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Serie nooit gezien, wel het boek gelezen, in het Nederlands.
Ik wil nog steeds de Engelse versie een keer lezen.
Simon kan goed zonderquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:53 schreef Uccie het volgende:
Dit is mooi, maar de kracht van Garfunkel is toch Simon en vice versa.
Geen idee, we hebben geen biertje gedaan iigquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb je helemaal niet gezien. Of wel?
Viel de positie van dit jaar hem zo zwaar?quote:
Is Feyenoord aan het darten? Immers soms?quote:
quote:
Jawel, maar samen is toch net even sterker.quote:
Nah, zo lekker is het niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
I would do anything for
[ afbeelding ]
Moet ie wel zorgen dat ie pas in oktober/november dood gaat, anders weten de mensen het niet meer..quote:
Aan zijn opvolger heb je wat dat betreft ook een goede.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef Grutsk het volgende:
Wat verwoordt Stefan dingen toch mooi soms
Wij zijn ook niet bij de Fok!meet geweest. Maar was een grapje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geen idee, we hebben geen biertje gedaan iigik was toen ook nog niet actief op fok, dacht ik. Er was wel een fok meet, bosbeetle ging daar wel heen toen
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is Feyenoord aan het darten? Immers soms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |