Ik heb ze gezien toen ze in de goffert speeldequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2000 op Pinkpop gezien, in de tent, ik vond Muscle Museum leuk dus wilde wel zien hoe ze live waren. Het zag er iets kleinschaliger uit dan de tweede keer dat ik ze zag, bijna op de dag af 15 jaar later, dit jaar op Pinkpop.
daar geloof ik geen reet vanquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.
Dudequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel verdomme.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
hij weet dingenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
2006 dacht ik, daar was ik ook bij. Toen vond ik ze wel erg tof. Zijn daarna een beetje te ver in het theatrale doorgeschoten wat mij betreft..
WK. Nederland won toen van Japanquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien toen ze in de goffert speelde
Volgens de filmpjes op youtube was het een fantastische show![]()
Was tijdens het EK, van te voren in een kroeg bier zuipen tijdens een wedstrijd, en daarna bij het concert nog meer..
ik heb je helemaal niet gezien. Of wel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
2006 dacht ik, daar was ik ook bij. Toen vond ik ze wel erg tof. Zijn daarna een beetje te ver in het theatrale doorgeschoten wat mij betreft..
Pinkpop 2000 was ook tijdens het EK hier in Nederland, zat ik in de trein terug naar huis in een dampende stinkende trein bomvol ladderzatte en chagerijnige Engelse supporters omdat ze in Eindhoven net van Portugal hadden verloren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien toen ze in de goffert speelde
Volgens de filmpjes op youtube was het een fantastische show![]()
Was tijdens het EK, van te voren in een kroeg bier zuipen tijdens een wedstrijd, en daarna bij het concert nog meer..
Ik leef met je mee!quote:
Ik ga alleen bij het idee al bijna janken.quote:
Toen heb ik ze ook gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
WK. Nederland won toen van JapanPrachtige show inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |