abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158651089
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Gehenna het volgende:
Ik ken deze van Muse ook niet :P ben denk ik voortijdig afgehaakt bij hun..

Hebben ook wel betere nummers imho
pi_158651092
Kende het niet, maar hier heb ik wél iets aan gemist. :Y
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_158651093
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Psycho killer })
qu'est-ce que c'est

Papapapa p
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:47:30 #29
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158651094
Ik vind het wel lekker klinken hoor. :Y :Y :Y Ben niet lyrisch, maar toch.
Make love, not war ☮
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:47:37 #30
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_158651098
Niet zoveel aan te merken op Muse.
Maar hoeveel mensen buiten de fanclub kennen dit nummer?
Ja ja
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:47:39 #31
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_158651099
Het is vooral die riff in het begin waardoor ik dit nummer goed begon te vinden, de rest is ook wel leuk.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_158651109
Ben geen Muse fan maar dit klinkt best lekker :Y
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 21:47:53 #33
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158651112
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:47:59 #34
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158651116
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
Ooit live gezien, kan ik mij bijna niks meer van herinneren :') -O-
gezien op Lowlands 2001 of 2002 toen bijna niemand ze kende. Was wel tof toen.
pi_158651118
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
0-3-0-5-0-3-0, voor de mensen die het willen leren spelen.
Bijna de Peter Gunn Theme dus :P
Robert Moog died for our synths
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 21:48:03 #36
426493 crew  PippenScottie
pi_158651122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef essnhills het volgende:
Maarrehm, stond Muse er een aantal jaar geleden wel in? Ik an me dat helemaal niet herinneren namelijk. Meer iets van de afgelopen 2 jaar ofzo
Is pas sinds kort, toen Radio 2 besloot dat ze iets moesten doen met al die voorkeursstemmen voor Nirvana, Radiohead, Rage against the Machine et al..
My friends all drive horses
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:48:05 #37
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158651125
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Piebe het volgende:
Niet zoveel aan te merken op Muse.
Maar hoeveel mensen buiten de fanclub kennen dit nummer?
Ik ken het hoor en ben niet van de fanclub.
Make love, not war ☮
pi_158651130
Muse ging een keer in een tv show optreden en daar hadden ze de drummer verwisseld met de zanger. Niemand had het daar door _O-

Alhoewel dat met uprising was.
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 21:48:13 #39
18653 crew  D.
pi_158651133
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik hou je in de gaten. :7
:@
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2015 @ 21:48:14 #40
87554 Cee
Welluk?
pi_158651135
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
Ooit live gezien, kan ik mij bijna niks meer van herinneren :') -O-
Ik heb ze in 2000 op Pinkpop gezien, in de tent, ik vond Muscle Museum leuk dus wilde wel zien hoe ze live waren. Het zag er iets kleinschaliger uit dan de tweede keer dat ik ze zag, bijna op de dag af 15 jaar later, dit jaar op Pinkpop. :P
pi_158651142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen
ook al ? Net als Eternal Flame ! :P
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:48:28 #42
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_158651146
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Piebe het volgende:
Niet zoveel aan te merken op Muse.
Maar hoeveel mensen buiten de fanclub kennen dit nummer?
Is van hun laatste cd en die is nogal gehypt..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:48:32 #43
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158651149
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef peaceman het volgende:

[..]

gezien op Lowlands 2001 of 2002 toen bijna niemand ze kende. Was wel tof toen.
Daarna ook nog wel een keer toch? Ik heb ze toch ook een paar keer gezien?
Make love, not war ☮
pi_158651152
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen
Als je dit maar vaaak genoeg zegt bij liedjes krijg je vanzelf wel een keer gelijk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:48:46 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158651160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen
gebruikt ie zijn pielemuisje als plectrum?
pi_158651162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen
Wearing just socks, zoals in Map Of Your Head? :P
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:08 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158651182
De volgende stond ooit in de top 50!!!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:10 #48
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158651185
Drones is gewoon een prima album. Beste sinds BHAR.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:15 #49
111843 Cassius
Something's fucky
pi_158651189
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef essnhills het volgende:

[..]

Als je dit maar vaaak genoeg zegt bij liedjes krijg je vanzelf wel een keer gelijk
Werkt dat bij jouw posts ook?
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:21 #50
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_158651193
O+ dit was fijn.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')