quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Gehenna het volgende:
Ik ken deze van Muse ook nietben denk ik voortijdig afgehaakt bij hun..
Hebben ook wel betere nummers imho
qu'est-ce que c'estquote:
gezien op Lowlands 2001 of 2002 toen bijna niemand ze kende. Was wel tof toen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
Ooit live gezien, kan ik mij bijna niks meer van herinneren![]()
Bijna de Peter Gunn Theme dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
0-3-0-5-0-3-0, voor de mensen die het willen leren spelen.
Is pas sinds kort, toen Radio 2 besloot dat ze iets moesten doen met al die voorkeursstemmen voor Nirvana, Radiohead, Rage against the Machine et al..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef essnhills het volgende:
Maarrehm, stond Muse er een aantal jaar geleden wel in? Ik an me dat helemaal niet herinneren namelijk. Meer iets van de afgelopen 2 jaar ofzo
Ik ken het hoor en ben niet van de fanclub.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Piebe het volgende:
Niet zoveel aan te merken op Muse.
Maar hoeveel mensen buiten de fanclub kennen dit nummer?
Ik heb ze in 2000 op Pinkpop gezien, in de tent, ik vond Muscle Museum leuk dus wilde wel zien hoe ze live waren. Het zag er iets kleinschaliger uit dan de tweede keer dat ik ze zag, bijna op de dag af 15 jaar later, dit jaar op Pinkpop.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
Ooit live gezien, kan ik mij bijna niks meer van herinneren![]()
ook al ? Net als Eternal Flame !quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen
Is van hun laatste cd en die is nogal gehypt..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Piebe het volgende:
Niet zoveel aan te merken op Muse.
Maar hoeveel mensen buiten de fanclub kennen dit nummer?
Daarna ook nog wel een keer toch? Ik heb ze toch ook een paar keer gezien?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
gezien op Lowlands 2001 of 2002 toen bijna niemand ze kende. Was wel tof toen.
Als je dit maar vaaak genoeg zegt bij liedjes krijg je vanzelf wel een keer gelijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen
gebruikt ie zijn pielemuisje als plectrum?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen
Wearing just socks, zoals in Map Of Your Head?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt naakt te zijn ingezongen
Werkt dat bij jouw posts ook?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je dit maar vaaak genoeg zegt bij liedjes krijg je vanzelf wel een keer gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |