abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:26 #51
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158651195
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Daarna ook nog wel een keer toch? Ik heb ze toch ook een paar keer gezien?
jawel, maar dat was de eerste keer
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:31 #52
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158651199
Konijntjes O+
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:32 #53
842 Zorro
Z
pi_158651202
Dot wordt zo dadelijk weer afkapgenot.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:34 #54
111843 Cassius
Something's fucky
pi_158651203
Die overgang _O-
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:39 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158651206
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Make love, not war ☮
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:41 #56
22565 asco
Los in deze tent
pi_158651209
O+
pi_158651212
Bright Eyes _O_
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_158651218
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef essnhills het volgende:

[..]

Als je dit maar vaaak genoeg zegt bij liedjes krijg je vanzelf wel een keer gelijk
Ja dit gaan we nog minstens 500 x horen vrees ik.
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:51 #59
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158651221
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

jawel, maar dat was de eerste keer
Okay! ^O^
Make love, not war ☮
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 21:49:53 #60
842 Zorro
Z
pi_158651222
Bright Eyes O+ O+ O+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_158651223
;(
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 21:50:00 #62
18653 crew  D.
pi_158651226
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik luister nu eigenlijk 80% Radio 2, dus dat maakt niet zoveel uit.
95% Radio 2 afgelopen jaar :Y

Alleen bij k*tnummers ga ik zappen, en dan blijf ik soms even hangen :P
pi_158651227
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:49 schreef Cassius het volgende:

[..]

Werkt dat bij jouw posts ook?
Ik heb vast wel eens een keer naakt gepost uit de douche vandaan ofzo
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_158651231
:'( :'(
pi_158651232
Mooie volgorde ook. _O-
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:50:07 #66
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158651233
Het Boek is beter dan de film!
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:50:08 #67
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_158651234
Alsof je in een oase van rust terecht komt O+
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_158651237
Zo'n mooi nummer dit O+
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 21:50:09 #69
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158651239
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_158651243
Or is it a dream O+ O+ O+

O+ O+ O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:50:22 #71
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_158651250
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Drones is gewoon een prima album. Beste sinds BHAR.
Eensch, liveshow van the 2nd law was dan wel weer strak.. O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:50:28 #72
22565 asco
Los in deze tent
pi_158651255
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.
_O-
pi_158651256
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.
:') :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_158651257
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.
En deze was nou wel ne tnaakt _O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_158651258
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Daarna ook nog wel een keer toch? Ik heb ze toch ook een paar keer gezien?
2006 dacht ik, daar was ik ook bij. Toen vond ik ze wel erg tof. Zijn daarna een beetje te ver in het theatrale doorgeschoten wat mij betreft..
Robert Moog died for our synths
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')