jawel, maar dat was de eerste keerquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarna ook nog wel een keer toch? Ik heb ze toch ook een paar keer gezien?
Ja dit gaan we nog minstens 500 x horen vrees ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je dit maar vaaak genoeg zegt bij liedjes krijg je vanzelf wel een keer gelijk
Okay!quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel, maar dat was de eerste keer
95% Radio 2 afgelopen jaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik luister nu eigenlijk 80% Radio 2, dus dat maakt niet zoveel uit.
Ik heb vast wel eens een keer naakt gepost uit de douche vandaan ofzoquote:
Eensch, liveshow van the 2nd law was dan wel weer strak..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Drones is gewoon een prima album. Beste sinds BHAR.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.
En deze was nou wel ne tnaaktquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze schijnt met kleding aan te zijn ingezongen.
2006 dacht ik, daar was ik ook bij. Toen vond ik ze wel erg tof. Zijn daarna een beetje te ver in het theatrale doorgeschoten wat mij betreft..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarna ook nog wel een keer toch? Ik heb ze toch ook een paar keer gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |