Screwing around, sooner or later.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat is nu datgene wat hij niet zou doen?
Pijltjes gooien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!
Ik wou het net zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef peaceman het volgende:
en toch is het best een lekker nummer
Ik zag het.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!
Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!
Wát?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij wil niet dat zij een vinger in zijn poepgat steekt
Mwah gooit gewoon 100 per beurt hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
understatement van de dag... hij komt niet vooruit
Wat een k*tverslaggevingquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
Van der Voort doet het niet zo goed
ah..dankjewel...dat vroeg ik me ook al af...ben nooit zo van het teksten luisterenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Screwing around, sooner or later.
Dat kon deze band toch wel hoor.. van die liedjes dat je denkt: ah nee die en dat als ze het draaien denkt. potver wat is het eigenlijk lekker.quote:
Zoals de top 2000quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Darten boeien er zijn belangrijke dingen in de wereld.
Ballonnen bijvoorbeeld (volgens één of ander Kamerlid).quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Darten boeien er zijn belangrijke dingen in de wereld.
En ik lees ook nog dingen over dartenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij wil niet dat zij een vinger in zijn poepgat steekt
geen idee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt er bij het darts topic ook over de top 2000 gepraat?
Ik kijk het met een schuin oog. ZOnder geluid, want top2000 natuurlijk. Ik constateerde alleen een feitquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een k*tverslaggeving
"Ja, nou is het voorbij"
Vanmiddag bij Jelle ook al, roepen dat er 5 Nederlanders door zijn terwijl het in principe nog alle kanten op kon
Ik kijk alleen af en toe bij de livescore paginaquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef asco het volgende:
Hoe kun je nou darten kijken, hier posten en de muziek volgen. Jullie zijn geen mensen,
Laptop/smartphone/Tablet e.d op schoot. Radio aan TV op mute...quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef asco het volgende:
Hoe kun je nou darten kijken, hier posten en de muziek volgen. Jullie zijn geen mensen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |