abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 21:57:47 #176
426493 crew  PippenScottie
pi_158651646
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat is nu datgene wat hij niet zou doen?
Screwing around, sooner or later.
My friends all drive horses
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:57:49 #177
22565 asco
Los in deze tent
pi_158651647
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!
Pijltjes gooien. _O_
pi_158651649
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!
:D
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:58:01 #179
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_158651653
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef peaceman het volgende:
en toch is het best een lekker nummer
Ik wou het net zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_158651657
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!
Ik zag het.

Wel leuk dat ie meteen het publiek wilde horen :D
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:58:10 #181
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158651660
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
BREAKING: vdVoort pakt op de valreep toch een leg!!!
Waar gaat dit over :?
Robert Moog died for our synths
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:58:14 #182
22565 asco
Los in deze tent
pi_158651662
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Hij wil niet dat zij een vinger in zijn poepgat steekt
Wát? _O-
pi_158651667
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

understatement van de dag... hij komt niet vooruit ;)
Mwah gooit gewoon 100 per beurt hoor.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 21:58:28 #184
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158651675
Tis wel jammer dat ze de finale niet meer op nieuwjaarsdag hebben. Het pijltjesgooien is toch spannender met de halve finale op 30 december.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:58:32 #185
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158651677
Darten boeien er zijn belangrijke dingen in de wereld.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 21:58:34 #186
18653 crew  D.
pi_158651679
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:56 schreef essnhills het volgende:
Van der Voort doet het niet zo goed
Wat een k*tverslaggeving

"Ja, nou is het voorbij"

Vanmiddag bij Jelle ook al, roepen dat er 5 Nederlanders door zijn terwijl het in principe nog alle kanten op kon
pi_158651687
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Screwing around, sooner or later.
ah..dankjewel...dat vroeg ik me ook al af...ben nooit zo van het teksten luisteren :')
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:58:52 #188
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158651691
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik wou het net zeggen.
Dat kon deze band toch wel hoor.. van die liedjes dat je denkt: ah nee die en dat als ze het draaien denkt. potver wat is het eigenlijk lekker.
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:58:58 #189
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158651694
Ah darts :')
Robert Moog died for our synths
pi_158651701
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Darten boeien er zijn belangrijke dingen in de wereld.
Zoals de top 2000
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:59:05 #191
22565 asco
Los in deze tent
pi_158651702
Hoe kun je nou darten kijken, hier posten en de muziek volgen. Jullie zijn geen mensen,
pi_158651705
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Waar gaat dit over :?
#Dartsop7
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_158651706
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Darten boeien er zijn belangrijke dingen in de wereld.
Ballonnen bijvoorbeeld (volgens één of ander Kamerlid).
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:59:15 #194
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_158651715
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Hij wil niet dat zij een vinger in zijn poepgat steekt
En ik lees ook nog dingen over darten :') :D
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 21:59:17 #195
426493 crew  PippenScottie
pi_158651717
Wordt er bij het darts topic ook over de top 2000 gepraat?
My friends all drive horses
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:59:28 #196
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158651727
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Zoals de top 2000
Onder andere.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:59:43 #197
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158651733
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt er bij het darts topic ook over de top 2000 gepraat?
geen idee.
pi_158651736
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef D. het volgende:

[..]

Wat een k*tverslaggeving

"Ja, nou is het voorbij"

Vanmiddag bij Jelle ook al, roepen dat er 5 Nederlanders door zijn terwijl het in principe nog alle kanten op kon
Ik kijk het met een schuin oog. ZOnder geluid, want top2000 natuurlijk. Ik constateerde alleen een feit :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 21:59:50 #199
842 Zorro
Z
pi_158651740
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef asco het volgende:
Hoe kun je nou darten kijken, hier posten en de muziek volgen. Jullie zijn geen mensen,
Ik kijk alleen af en toe bij de livescore pagina :D
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_158651747
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef asco het volgende:
Hoe kun je nou darten kijken, hier posten en de muziek volgen. Jullie zijn geen mensen,
Laptop/smartphone/Tablet e.d op schoot. Radio aan TV op mute...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')