Welke vrouw kijkt er nou naar darten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk het met een schuin oog. ZOnder geluid, want top2000 natuurlijk. Ik constateerde alleen een feit
Ik ben ondertussen ook gewoon met m'n ouders aan het praten en aan het meezingen met de muziekquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef asco het volgende:
Hoe kun je nou darten kijken, hier posten en de muziek volgen. Jullie zijn geen mensen,
Nee daar gaat het over katten en pokemonquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt er bij het darts topic ook over de top 2000 gepraat?
darten komt zo vaak, top 2000 is maar 1 keer per jaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef laxus13 het volgende:
Darts is leuk maar geen tijd voor omdat de top 2000 begint
Wij verloren gisteren ook al van die kleine van ons. Rotkinderen!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef cafca het volgende:
Ik ben zojuist met Mah Jongg verslagen door mijn zoon
Nu maar weer hier mee genieten van de muziek
Deze planeetquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Welke vrouw kijkt er nou naar darten?
Ik zit er al uren klaar voorquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor Narcotic jongens?
Mwoah, dat vind ik net zo'n nummer waar ik niet echt warm of koud van word. Waarschijnlijk omdat het zo leip overkomt dat iedereen massaal gaat TUDUTUTU springen en dan komt het couplet en staat iedereen zo:quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor Narcotic jongens?
Kun je dat tegen elkaar spelenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef cafca het volgende:
Ik ben zojuist met Mah Jongg verslagen door mijn zoon
Nu maar weer hier mee genieten van de muziek
Je leert een aap klimmen in een boom, maar voor je t weten bekogelen ze je met kokosnoten!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij verloren gisteren ook al van die kleine van ons. Rotkinderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |