SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Die soloplaat, van de Spidermanfilm vind ik beterFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Banwaardige TT...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ter adoptie is altijd optiequote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Vaderschapstest natuurlijk ook.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Staat wel wat te hoog natuurlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hier gaat iets misquote:Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
stukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dit is wel mooi
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Veel te laag dit.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik vind hier niet echt iets mis mee hoor, ik snap de haat niet
Toegegeven, hij past meer tussen de 2000 en 1500 maar tochLaffe huichelaar![]()
oh dat is bij jou een bedreiging?quote:I love music |Ajax forever
Nazareth het uur dan weer.
De teksten zijn nogal.. cliche..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind sommige niet-singles van Nickelback wel leuk, Because of You bijvoorbeeld. Niet alles klinkt hetzelfde.Ze smelten de kazen!![]()
Meegilplaat.
eerst love hurts en daarna een slippertje... dat kan geen toeval zijn.I love music |Ajax forever
SOME FOOLS THINK OF HAPPINESS
BLISSFULNESS, TOGETHERNESS
SOME FOOLS FOOL THEMSELVES
I GUESS
THEY'RE NOT FOOLIN' ME
I KNOW IT ISN'T TRUE,
I KNOW IT ISN'T TRUE
LOVE IS JUST A LIE,
MADE TO MAKE YOU BLUE
LOVE HURTS, OOH,OOH LOVE HURTS
OOH,OOH LOVE HURTSNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
gemeen hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Haat is misschien te sterk, maar ik vind dit zo tienerrockquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind hier niet echt iets mis mee hoor, ik snap de haat niet
Toegegeven, hij past meer tussen de 2000 en 1500 maar toch![]()
Jaren geleden op vakantie geweest in Nederland. Toen deden we in 1 van de huisjes even de tv aan om het weer te kijken. Er kwam een reclame voorbij van yoghurt met dit liedje, iedere keer een andere smaak
YOGHURT, YOGHURT
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zong ik voor een ex nadat ik r ontmaagd had
I love music |Ajax forever
Met 17 cmquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zong ik voor een ex nadat ik r ontmaagd had![]()
![]()
Of van die huismoeders die denken dat ze naar keiharde rock luisteren, en dan aankomen zetten met een nickleback cdquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Haat is misschien te sterk, maar ik vind dit zo tienerrock
Ze smelten de kazen!![]()
Sociaal doen met vriendin
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als ze nou Nederlands sprak had ik haar een accountje gemaakt en gewoon hier in de chat gegooid. Hier ga je maar sociaal doen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op vakantie in eigen land.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:19 schreef essnhills het volgende:
Jaren geleden op vakantie geweest in Nederland. Toen deden we in 1 van de huisjes even de tv aan om het weer te kijken. Er kwam een reclame voorbij van yoghurt met dit liedje, iedere keer een andere smaak
YOGHURT, YOGHURT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En nu gilt de gitaar..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Heart heeft een geweldige live-versie van dit nummer![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja dat ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of van die huismoeders die denken dat ze naar keiharde rock luisteren, en dan aankomen zetten met een nickleback cd![]()
![]()
Solo isen
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ohquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op vakantie in eigen land.
Ik bedoelde Noorwegen
De teksten van Dark Horse zijn niet echt hoogstaand inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De teksten zijn nogal.. cliche..![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:20 schreef Dven het volgende:
Als ze nou Nederlands sprak had ik haar een accountje gemaakt en gewoon hier in de chat gegooid. Hier ga je maar sociaal doenJe moet haar naar een cursus sturen... maar ja daar heb je nu niets aan.
Make love, not war ☮![]()
ah de beste Tokking Hats[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Talking Heads![]()
Uiteraardquote:
Grote inspirators voor Arcade `firequote:Fitter. Happier. More productive
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan natuurlijk niet tippen aan Psycho Killer, maar wel leukUn dann rettet kein Kavallerie,
He tbegon met een N en toen was ik even afgeleidquote:
Wat een bazenplaatFitter. Happier. More productive
OMG DIE ISquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:22 schreef Zorro het volgende:
Kan natuurlijk niet tippen aan Psycho Killer, maar wel leuk![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:22 schreef Zorro het volgende:
Kan natuurlijk niet tippen aan Psycho Killer, maar wel leuk![]()
Gelukkig kun je ook gewoon zelf muziek draaienquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
qua muziek echt 20 jaar te laat geboren
Denk ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
qua muziek echt 20 jaar te laat geboren
Oh, hier is ook in geknipt.
Je kon erop wachten he.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik sprak laatst een vrouw van eind 40. Die was naar een concert geweest van een "Nederlandse rockband". Nou ik als rocker wilde wel weten welke act dat was. Ze kon er niet op komen. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of van die huismoeders die denken dat ze naar keiharde rock luisteren, en dan aankomen zetten met een nickleback cd
Ik dus zoeken op internet. Was het de Jeugd an Tegenwoordig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De uncut-versie van dit nummer, por ejemplo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook gewoon zelf muziek draaien
Shit, baby begint te huilen.
Heb haar even getroost, mis ik in de tussentijd Nickelback....![]()
My friends all drive horses![]()
Wanneer je al je nachthemden in de was heb zitten
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat jammer dat het opkomstlied van Vincent vd Voort niet in de top2000 staat
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik sprak laatst een vrouw van eind 40. Die was naar een concert geweest van een "Nederlandse rockband". Nou ik als rocker wilde wel weten welke act dat was. Ze kon er niet op komen. Ik ook niet.
Ik dus zoeken op internet. Was het de Jeugd an Tegenwoordig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen zit ook alles mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Heb haar even getroost, mis ik in de tussentijd Nickelback....
Er is een theorie dat je kunt worden geboren in het verleden. Altijd hoop houden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
qua muziek echt 20 jaar te laat geboren![]()
![]()
I Will Follow
Joetoe...."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Een leuke U2
Verbinding moest ik even resetten, net voor Slippery Peoplequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
Laptop/pc even opnieuw starten? Ik had er vanmiddag ook last. Dat hielp.
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
U2
Gewoon geïnstrueerd, geef maar toe.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Heb haar even getroost, mis ik in de tussentijd Nickelback....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Muziek uit de jaren 80, ik hou ervan.![]()
![]()
![]()
Ik snap echt niet dat sommige mensen er zo denigrerend over doen
![]()
Ik vind jullie heel lief enzo, maar ik denk dat ik toch maar tv ga kijken.Trotste mama van Ambar
Ow damn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Verbinding moest ik even resetten, net voor Slippery PeopleMake love, not war ☮![]()
Maar deze is erg fijn..zeker livequote:Fitter. Happier. More productive
Is goed Doeiquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind jullie heel lief enzo, maar ik denk dat ik toch maar tv ga kijken."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik snap dat ook niet...quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wok away wok away, I will follow[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Yep, ergens aan het begin van de nacht. Tweehonderd plaatsen gezakt trouwens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel op tijd terug voor Slippery People.![]()
Komt Psycho Killer nog?
Jaren 80 is iddquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Muziek uit de jaren 80, ik hou ervan.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind jullie heel lief enzo, maar ik denk dat ik toch maar tv ga kijken.![]()
![]()
Aftaaierquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind jullie heel lief enzo, maar ik denk dat ik toch maar tv ga kijken.![]()
Alle Talking Heads zijn trouwens gezakt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Your eyes make a circle...
Dit heb ik echt grijs gedraaid vroegerNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ik zit hier al sinds vanochtend half 11quote:
Trotste mama van Ambar
Muis
Ik van 10.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds vanochtend half 11![]()
![]()
Ik kon toen niet, ikmoest werkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds vanochtend half 11
Doe eens een gokquote:
Ik ga het vanavond laat maken, dus die pak ik ng wel mee!quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Yep, ergens aan het begin van de nacht. Tweehonderd plaatsen gezakt trouwens.My friends all drive horses![]()
Als het goed is wordt het alleen mooier. Met alleen een diepe klif na nummer vijf.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Synthesizer muziekquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Dit was de laatste.quote:Fitter. Happier. More productive
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:27 schreef Ferdo het volgende:
Alle Talking Heads zijn trouwens gezakt.![]()
![]()
Deze vind ik heel vervelend van Anouk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De eerstvolgende over ongeveer een uurquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ohja deze
Deze vind ik niet zo"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Liquido?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
De eerstvolgende over ongeveer een uur![]()
Ik heb een probleem: ik ben verslaafd aan fok,
Trotste mama van Ambar
Geef mij maar liever de andere Haagse inbreng dit uur..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit intro lijkt op een Scorpion-plaat, niet Winds of Change, maar die andereFitter. Happier. More productive
Daar heb ik ook wel eens last van jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee. twee nummers daarnaquote:
Locomotive Breath
Still Loving You of Will You Send Me An Angel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef Bugno het volgende:
Dit intro lijkt op een Scorpion-plaat, niet Winds of Change, maar die andere"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Pffff, even uitzitten dit...Un dann rettet kein Kavallerie,
Heb ik gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een probleem: ik ben verslaafd aan fok,![]()
![]()
Vooral in combinatie met de top2000...quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ook niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toegeven is de eerste stap naar herstel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een probleem: ik ben verslaafd aan fok,![]()
Maar wacht nog even tot 1 januari!My friends all drive horses![]()
Narcotic niet? Die stond op mijn stemlijstje.. Ik was alleen te laat met stemmenquote:
En als ik niet op FOK! zit, zit ik wel in een WA groepje met allemaal mensen van FOK!quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van ja
Trotste mama van Ambar
O die is gaafquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. twee nummers daarna
Locomotive Breath
Kan er niet opkomen met ander lied er doorheen...denk de laatstequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Still Loving You of Will You Send Me An Angel?Fitter. Happier. More productive
Ohquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Narcotic niet? Die stond op mijn stemlijstje.. Ik was alleen te laat met stemmen![]()
Wat stond er nog meer op je stemlijst?Ze smelten de kazen!![]()
Eerst SR dan top 2000. Wat moet ik met mijn leven op 1 januari?
Trotste mama van Ambar
Van de man die zich vast bij dit motto kan aansluiten...quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. twee nummers daarna
Locomotive Breath
Hetzelfde als ieder jaar, weer wachten tot het december isquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst SR dan top 2000. Wat moet ik met mijn leven op 1 januari?![]()
![]()
Zo, het café gaat los?
Leuk dat liedje van Status Quo, maar waarom staat ie er zo vaak in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op 1 januari gewoon relaxen. Op 2 januari begint het leven weer voor ons. Dan moeten we naar Drachten voor een verjaardag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst SR dan top 2000. Wat moet ik met mijn leven op 1 januari?
Volgende uur is toch top
Gilbert O'Sullivan, Joe Jackson, Het Goede Doel, Jethro Tull
En nu Quo
Spammen in het 3FM topic denk ik. Daar mijn dagboek posts plaatsen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hetzelfde als ieder jaar, weer wachten tot het december isTrotste mama van Ambar
Ik ben weer thuis, meteen de tv en laptop aangezet
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
En heb je er iets aan gemist?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef Gehenna het volgende:
Ben ik weer even![]()
Dit nummer ken ik niet eens van Anouk..
Zo moet hetquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
Ik ben weer thuis, meteen de tv en laptop aangezet
Je eigen playlists opzetten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst SR dan top 2000. Wat moet ik met mijn leven op 1 januari?![]()
Neuh, heb tijd en kom vrijwillig, dus is geen verslavingquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen tijdens de top2000.![]()
![]()
O'Sullivanquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef Zorro het volgende:
Volgende uur is toch top
Gilbert O'Sullivan, Joe Jackson, Het Goede Doel, Jethro Tull
En nu Quo
De rest belooft ook veel goeds.
Ik probeerde in de trein te posten, maar ik heb de desktopversie ook mobiel en dat is kutquote:
![]()
Of het radio 2 topicquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spammen in het 3FM topic denk ik. Daar mijn dagboek posts plaatsen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
Ik ben weer thuis, meteen de tv en laptop aangezet![]()
welkom terug.
Earringsquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ruim op tijd voor mijn liedje ookquote:
Een verslaving is toch meestal vrijwillig in eerste instantie?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, heb tijd en kom vrijwillig, dus is geen verslavingMake love, not war ☮![]()
Mensen die boren, maar niet de juiste boormachine gebruiken
Trotste mama van Ambar
Het afscheid van Parfitt & Rossi dit jaar..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Benieuwd of er dit jaar eigenlijk weer 2 afkickdagen komen..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die boren, maar niet de juiste boormachine gebruiken![]()
![]()
En dan bright eyes erachter aan.. wat zal me dat een feest wordenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook zo op Psycho wordt gereageerd.
![]()
v.d.Goes had het erover dat hij 1 januari vinyl friday weer deed, dus ik vraag het me af.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of er dit jaar eigenlijk weer 2 afkickdagen komen.."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Uhhhquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh![]()
Wat stond er nog meer op je stemlijst?
Peter Fox - Haus am See
Keane - Somewhere only we know
Keane - Everbody's changing
Geen idee meer hoe die heet maar die ene van 'You've got to dance little sister'
Uhmm
Ik wee thet ff neit meer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ow en wij kijken altijd zoveel mogelijk Top2000 a gogo's achter elkaar op 1 januari
Tissues al klaar?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En dan bright eyes erachter aan.. wat zal me dat een feest worden
Nouja, volgende week is het voorbij, dus geen tijd om verslaafd te rakenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een verslaving is toch meestal vrijwillig in eerste instantie?![]()
![]()
Ik denk elk jaar op 1 januari 'ik moet vaker Radio 2 luisteren', en dan luister ik het tot Kerst niet meer.My friends all drive horses![]()
Ja ze begonnen vanochtend om 9 uur. We hebben van die keiharde betonnen muren waarvoor je een klopboor nodig hebt en zo te horen proberen ze het met een gewone boor.quote:Trotste mama van Ambar
Terence Trent d'Arbyquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhhh
Peter Fox - Haus am See
Geen idee meer hoe die heet maar die ene van 'You've got to dance little sister'
Uhmm
Ik wee thet ff neit meer![]()
Stasse doet een Hans Kraay jr. imitatieUn dann rettet kein Kavallerie,
Terence trent d'arby?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhhh
Peter Fox - Haus am See
Uhmm
Ik wee thet ff neit meer
En trouwens Peter Fox
Terence Trent d'Arby heet hij...althans, in 1987 nog wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhhh
Peter Fox - Haus am See
Uhmm
Ik wee thet ff neit meer"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Wat staat dar dan?quote:
Stefan Stasse maakt er wel een feestje van zeg
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ohja hij wil zo niet meer genoemd worden idd..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Terence Trent d'Arby heet hij...althans, in 1987 nog wel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, volgende week is het voorbij, dus geen tijd om verslaafd te raken![]()
alleen komt daar nu wel WIDM bijquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wij kijken altijd zoveel mogelijk Top2000 a gogo's achter elkaar op 1 januariI love music |Ajax forever
Jemig, wel laat nu om nog dat soort kluswerk te doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ze begonnen vanochtend om 9 uur. We hebben van die keiharde betonnen muren waarvoor je een klopboor nodig hebt en zo te horen proberen ze het met een gewone boor.![]()
![]()
Dat begint pas op 2 januari....quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen komt daar nu wel WIDM bijMake love, not war ☮![]()
heb je nooit last van een Cold Turkey dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, volgende week is het voorbij, dus geen tijd om verslaafd te rakenI love music |Ajax forever
Sananda Maitreya it is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja hij wil zo niet meer genoemd worden idd.."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Studentenflat, dan is het nooit te laat of te vroegquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jemig, wel laat nu om nog dat soort kluswerk te doen
Trotste mama van Ambar
Tavares - Heaven must be missing an Angelquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
![]()
![]()
Sorry ik maar er wel heel erg een SC van ipv een live topic
Trotste mama van Ambar
Eén van de mooiste van de Golden Earring(s toen nog).
Die 2 radio/FOK! weken stoppen altijd wel heel abrupt.
Deze van de oorringen
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tavares - Heaven must be missing an Angel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mijn op een na favo Golden Earring nummer (Nummer 1 is She Flies on Strange Wings)![]()
![]()
![]()
no problem.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry ik maar er wel heel erg een SC van ipv een live topic
darten prioriteit gevenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij steeds draait als ik het darten kijk.
Just a little bit of pizza in my heart...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze is wel![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je wist toch dat het dan voorbij was he?![]()
Deze is tof
gerrie is on firequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of course. Dit is de bedevaartstocht van het jaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, dat welquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je nooit last van een Cold Turkey dan?
Maar ben niet verslaafd, echt niet![]()
![]()
De stem van Bharry doet me af en toe denken aan thom yorkehebben jullie dat ook?
Robert Moog died for our synths![]()
Dit is Sjorsquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef Gehenna het volgende:
De stem van Bharry doet me af en toe denken aan thom yorkehebben jullie dat ook?
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Dat ze zelf oprottenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef Stickertje het volgende:
Nou zeg, ik moet oprotten met mijn muziek naar een andere kamer hier in huis
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat je daar aan denkt als George zingt!quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef Gehenna het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef Stickertje het volgende:
Niet de baas in huis zijn..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef Stickertje het volgende:
My friends all drive horses![]()
Ik ben altijd blij dat na SR Top 2000 komt. Daarna doe ik wel een week shaken met mijn handjes enzo want ik haal de toetsaanslagen niet per minuten. Maar voor de rest gaat het dan best oke.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Maar ben niet verslaafd, echt nietTrotste mama van Ambar
Die ontkenning... hmmm.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Maar ben niet verslaafd, echt niet
Dit begon ik me net te realiseren terwijl ik op plaatsen druktequote:
Robert Moog died for our synths![]()
Het is nog niet eens het posten, maar het radio luisteren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat na SR Top 2000 komt. Daarna doe ik wel een week shaken met mijn handjes enzo want ik haal de toetsaanslagen niet per minuten. Maar voor de rest gaat het dan best oke.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Staat wel hoog vind je niet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Zouden ze de goede intro bij Psycho doen? Anders is het ook zo laffig..I love music |Ajax forever
Geen smaak schandalig dit datquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef Stickertje het volgende:
Ik luister altijd 3FM behalve tijdens de top2000 en de 80's week.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is nog niet eens het posten, maar het radio luisteren.Trotste mama van Ambar
Zit er net aan te denken.. hoop het wel..quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Zouden ze de goede intro bij Psycho doen? Anders is het ook zo laffig..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Deze van Muse is overrated[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Weigeren. Protestmars.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:41 schreef Stickertje het volgende:
Nou zeg, ik moet oprotten met mijn muziek naar een andere kamer hier in huisUn dann rettet kein Kavallerie,
*headbanged*"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit had niet gehoeven
Ik luister nu eigenlijk 80% Radio 2, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister altijd 3FM behalve tijdens de top2000 en de 80's week.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
maar nog altijd 1000* beter dan Mercyquote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: