SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Vind dit toch iets minder."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Echt ik snap dat dit erin staat.. maar te hoog, zo geweldig is het ook weer niet.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
ROCK 'N' ROLL!!!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Urge Overkill?quote:Op maandag 28 december 2015 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk nummer, maar het lijkt wel heel erg op Overkill.![]()
Lekker hoor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ow dat is niet hier.quote:Op maandag 28 december 2015 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
In het 3FM topic geloof ik tijdens afgelopen SR
Ik heb het daar wel gehoord, ik vond het wel leuk.
Make love, not war ☮![]()
Iedereen die beeeeetje gitaar kan spelen kan dit plaatje maken natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2015 22:17 schreef peaceman het volgende:
Echt ik snap dat dit erin staat.. maar te hoog, zo geweldig is het ook weer niet.Fitter. Happier. More productive
Er zijn ook niet zo gek veel andere Motorhead platen die in aanmerking komen voor de top 2000, dat helpt.quote:Op maandag 28 december 2015 22:17 schreef peaceman het volgende:
Echt ik snap dat dit erin staat.. maar te hoog, zo geweldig is het ook weer niet.
En anders het optreden bij the Young Ones!
My friends all drive horses![]()
Lekker hoor, even tussendoor..
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Briljant nummer dit
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
geen idee... ik kan niks met een gitaar, behalve m onbeholpen in mijn handen houden...quote:Op maandag 28 december 2015 22:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iedereen die beeeeetje gitaar kan spelen kan dit plaatje maken natuurlijkI love music |Ajax forever
Jij houdt niet zo van metal heb ik het idee.quote:
Hoe gaat t met de KPK's in de studio?Fitter. Happier. More productive
Whorehouse Blues, Overkill, Bomber, allemaal top 2000 waardig.quote:Op maandag 28 december 2015 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn ook niet zo gek veel andere Motorhead platen die in aanmerking komen voor de top 2000, dat helpt.
En anders het optreden bij the Young Ones!![]()
Piet Mondriaan vindt dit een leuke post.quote:Op maandag 28 december 2015 22:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iedereen die beeeeetje gitaar kan spelen kan dit plaatje maken natuurlijkDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh alsjeblieft zeg
Ook weer een WTF-moment voor de cafébezoekers.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Zo gaat deze bij mij altijd ja.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat heb jij goed bedacht.quote:Op maandag 28 december 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt niet zo van metal heb ik het idee.![]()
Ik heb er helemaal niets mee. Soms tot frustratie van peaceman.
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
GenietenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ben groot fan van paul, maar dit had ie niet hoeven doen.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ditquote:Op maandag 28 december 2015 22:19 schreef Homdeck het volgende:
ben groot fan van paul, maar dit had ie niet hoeven doen.![]()
Dit is een liedje dat ik heel graag één keer per jaar wil horen. Maar niet vaker.My friends all drive horses![]()
Mijn moeder moet gelukkig bijna kotsen als ze dit hoortquote:Op maandag 28 december 2015 22:19 schreef Cee het volgende:
Ohhhhh deze. Lekker hoor.M'n moeder is hier helemaal weg van.
Ze smelten de kazen!![]()
Als dit niet door Sir Paul was gezongen stond dit nooit in de lijst, laat staan zo hoogFitter. Happier. More productive
Ik ook niet echt, maar Ace of Spades vind ik geweldigquote:Op maandag 28 december 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt niet zo van metal heb ik het idee.![]()
Chop Suey vond je ook wel lachen net.quote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar Ace of Spades vind ik geweldig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, op het nummer hiernaquote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had jij hierop gestemd en niet op Michelle?
Wat niet het oudste nummer is![]()
![]()
plek 1878 zou prima zijn..quote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef Bugno het volgende:
Als dit niet door Sir Paul was gezongen stond dit nooit in de lijst, laat staan zo hoogI love music |Ajax forever
Wie is de Mol van Kintyre"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hij bezingt de plek van z'n stulpje...quote:Op maandag 28 december 2015 22:19 schreef Homdeck het volgende:
ben groot fan van paul, maar dit had ie niet hoeven doen.![]()
En dan krijgen we zo Michelle nog, zag ik daarstraks in het uurlijstje toen ik weg probeerde te scrollen. Nog een foutje van Paul.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is echt heel ergFitter. Happier. More productive
quote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan krijgen we zo Michelle nog, zag ik daarstraks in het uurlijstje toen ik weg probeerde te scrollen. Nog een foutje van Paul.I love music |Ajax forever
Verdomme.quote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef Fred_B het volgende:
Ace of Spades, maar Paul McKaartnie.
()
Je maakt het wel verwarrend hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, op het nummer hierna
Wat niet het oudste nummer is![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 22:21 schreef cafca het volgende:
Dit was het eerste nummer wat ik op doedelzak kon spelen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
beter dan de poes van z'n grootjequote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij bezingt de plek van z'n stulpje...When I was a child I had a fever.
Het eerste liedje wat ik op gitaar kon spelen was 4:33[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Haten op Michelle.quote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan krijgen we zo Michelle nog, zag ik daarstraks in het uurlijstje toen ik weg probeerde te scrollen. Nog een foutje van Paul.
Denk dat ik bij 876 ga poepen...Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het eerste liedje wat ik op gitaar kon spelen was 4:33
Iets met een ex.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klopt. Ik vind metal meestal één nummer wel leuk.quote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chop Suey vond je ook wel lachen net.![]()
Kijk, toch nog een voordeeltje...quote:Op maandag 28 december 2015 22:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
beter dan de poes van z'n grootje![]()
Ah, nog zo'n lied over een hoerquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
nu dus 2quote:Op maandag 28 december 2015 22:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind metal meestal één nummer wel leuk.Fitter. Happier. More productive
Staat Jezebel van Sade in de lijstquote:Op maandag 28 december 2015 22:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n lied over een hoerFitter. Happier. More productive
Sorryquote:Op maandag 28 december 2015 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je maakt het wel verwarrend hoor.![]()
![]()
De 8e van mijn lijstje is dus She's A Rainbow![]()
![]()
Waarom staat het smurfenlied niet in de top 2000?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We all live in a yellow submarine![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit nummer hoorde ik een aantal jaar geleden voor het eerst op de wekkerradio, die op radio 2 stond afgestemd, ik werd wakker met het orgeltje en dacht wtf is dit? Zo apart, maar wel heel mooi. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel met The Stones.![]()
She's a rainbow is ook mooi![]()
![]()
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 28 december 2015 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry
De 8e van mijn lijstje is dus She's A Rainbow![]()
Mooi nummer hoor.![]()
Mooiste Stones, denk ik
Uhuquote:Op maandag 28 december 2015 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.![]()
Mooi nummer hoor.![]()
![]()
![]()
Elk jaar de afsluiter van de kermis van mijn voormalig woonplaats![]()
Wat een gekkenhuis is het dan
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Heerlijke stones.
De outro gaat trouwens perfect over in Ruby Ruby Ruby van de Kaiser Chiefs."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, dit.quote:Op maandag 28 december 2015 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
Nog meer Stones met Brian Jones.
Beste Stones-tijd.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Kan me herinneren dat het een keer op 3fm langskwam en dat je ook zoiets had van 'wtf is dit', of was dat omdat je dit verhaal vertelde?quote:Op maandag 28 december 2015 22:24 schreef Cee het volgende:
Dit nummer hoorde ik een aantal jaar geleden voor het eerst op de wekkerradio, die op radio 2 stond afgestemd, ik werd wakker met het orgeltje en dacht wtf is dit? Zo apart, maar wel heel mooi. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel met The Stones.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee. En zelfs Pjotr is nog gewoon netjes aan boord.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat is Gimme Shelter alquote:
quote:we zijn het weer eens
I love music |Ajax forever
Nog geen eenheidsworst zoals tegenwoordig.quote:Lying awake, wondering if there is a Dog...
quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het loopt je 7 kleuren de broek uit?
Jammer dat die van Judy Garland er niet meer in staat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat laatste, of wacht nee! Ik ben in de war met een ander nummer, Heroes and Villains van Beach Boys! Ook een beetje een vreemd nummer, dus je hebt gelijk, zal 3fm geweest zijn. Dit jaar op Heroes and Villains gestemd.quote:Op maandag 28 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat het een keer op 3fm langskwam en dat je ook zoiets had van 'wtf is dit', of was dat omdat je dit verhaal vertelde?
Ik word dement.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Tot en met 2012 stond 2000 Light Years From Home er nog in. Dát is pas een gek liedje.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
n00bquote:Op maandag 28 december 2015 22:26 schreef vaduz het volgende:
Kan iemand uitleggen wat beukgitaarmuziek is?Fitter. Happier. More productive
Staat Somewhere Over The Rainbow er niet meer in? Zonde, ja. Heel stom.quote:Op maandag 28 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat die van Judy Garland er niet meer in staat.
goh is de OP nu nog niet stukkendOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat was ook de bedoeling.quote:
Het hele album, on het satanic majesties request, was een soort parodie op de concept albums die destijds opkwamen.
Beetje een miskleun van de Stones, maar dit nummer is toch een pareltje.My friends all drive horses![]()
Rolling stones liedjes zijn prachtig, maar ben niet zo fan hoe mick jagger sommige liedjes in zingt ( heb ik vooral bij Angie ).Ze smelten de kazen!![]()
Die wordt vertegenwoordigd door Toto...quote:Op maandag 28 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat die van Judy Garland er niet meer in staat.![]()
Nee, Dodenrit is normaalquote:Op maandag 28 december 2015 22:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tot en met 2012 stond 2000 Light Years From Home er nog in. Dát is pas een gek liedje.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik ben er af waarde vrinden, nog wel even doorluisteren, maar posten is schluss voor vandaagFitter. Happier. More productive
ja hoor jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
Ik ben er af waarde vrinden, nog wel even doorluisteren, maar posten is schluss voor vandaag
slaap lekkerquote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
Ik ben er af waarde vrinden, nog wel even doorluisteren, maar posten is schluss voor vandaag
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
oh dit was die hoer toch?I love music |Ajax forever
Die heb ik leren kennen door Kissquote:Op maandag 28 december 2015 22:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tot en met 2012 stond 2000 Light Years From Home er nog in. Dát is pas een gek liedje.![]()
![]()
Bedankt voor de mooie OP's!quote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
Deze vind ik wel mooi trouwensFitter. Happier. More productive
aren't they all?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee, nog maar 2 vooroorlogse plaatjes en Strange Fruit zal er ook wel uit gaan volgend jaar.quote:Op maandag 28 december 2015 22:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Staat Somewhere Over The Rainbow er niet meer in? Zonde, ja. Heel stom.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fijne avond nog Bugnoquote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Cee het volgende:
Wel een rip-off van Parijs van Kenny B dit, zeg.
er is iets mis met die drum...I love music |Ajax forever
Dat is Paul McCartney ten voeten uit, toch? Het klinkt vaak simpel, maar doe het maar eens na.quote:Op maandag 28 december 2015 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Beatles pareltje hoor.
Mooie liedjes hoeven niet moeilijk te zijn.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ik geloof dat ik naar Parijs.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Blackbirdquote:Op maandag 28 december 2015 22:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is Paul McCartney ten voeten uit, toch? Het klinkt vaak simpel, maar doe het maar eens na.![]()
![]()
Prima nummer vind ikquote:Op maandag 28 december 2015 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vreselijk nummer?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Pff, doe deze maar niet. Within Temptation had al meer dan voldoende in de lijst, dit is volledig overbodig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat doet dit hier nu weer?
Roodquote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Raar dat Nightwish met die Nederlandse zangeres niet in de top 2000 staat.
Sleeping Sun is mooi genoeg.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef Stickertje het volgende:
Within Temptation mag er van mij uit.Make love, not war ☮![]()
Er is op gestemd.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh deze. Hier hou ik niet zo van"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Staat te hoog maar wel lekker
Door LARPersquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Maar door wie???quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
jaja, dat zeggen ze!quote:I love music |Ajax forever
Ik kan WIthin Temptation wel waarderen.
Even op zoek naar het filmpje waar Sharon bijna op het podium geroosterd wordt door het vuurwerk.My friends all drive horses![]()
Ik vind de stem van de Finse wel naar, met Floor is het een stuk beter.quote:Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Sleeping Sun is mooi genoeg.
She Is My Sin en The Kinslayer zijn wel sterke metalnummers.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, klinkt ook simpel. Maar Blackbird noch Michelle zijn simpele composities. Het klinkt alleen altijd heel makkelijk en vanzelfsprekend of zo.quote:
Geen enkel probleemquote:
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
jammer dat dat mislukt isquote:Op maandag 28 december 2015 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan WIthin Temptation wel waarderen.
Even op zoek naar het filmpje waar Sharon bijna op het podium geroosterd wordt door het vuurwerk.
Ik vind de versie van Snowman wel briljant!quote:Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Sleeping Sun is mooi genoeg.My friends all drive horses![]()
Doodsverwensing, ban!!!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik zag hetquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wokking in the Air? Op zich is dat muzikaal wel een goed album, maar die stem hequote:Op maandag 28 december 2015 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Snowman wel briljant!
quote:Op maandag 28 december 2015 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk hoe claudia op 4 is weten te komen
Dit nummer heb ik echt nog nooooit gehoord.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:je wilt weer eerste worden?
Deze vrouw weetquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Enter is wel een gave plaat, op Restless zingt Sharon zowaar WEL goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wees gezegend.quote:Op maandag 28 december 2015 22:34 schreef satecl het volgende:
Dit nummer heb ik echt nog nooooit gehoord.Make love, not war ☮![]()
Ik wel maar ik was blij dat ik het vergeten was.quote:Op maandag 28 december 2015 22:34 schreef satecl het volgende:
Dit nummer heb ik echt nog nooooit gehoord.
Dit is het aan alle kanten net niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
I wish I had an Angel is ook mooiquote:Op maandag 28 december 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de stem van de Finse wel naar, met Floor is het een stuk beter.
She Is My Sin en The Kinslayer zijn wel sterke metalnummers.Of The Phantom of the Opera.
Dit liedje van Within Temptation vond ik wel leuk trouwens.![]()
Lukt toch wel, ik sta 30 posts voor.quote:
Deze is echt vervelend van Snow Patrol.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Snow Patrol vind ik dan weer niks....And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
banaan vragen zijn ook ban dus ach dan is de keus makkelijkquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
SP is al niks maar dit nummer is wel erg slecht![]()
Die synths
quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lukt toch wel, ik sta 30 posts voor.
Deze is echt vervelend van Snow Patrol.je houdt het bij? Ik zie er voor aan
quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Snow Patrol vind ik dan weer niks....Ze smelten de kazen!![]()
Buhuuuside me"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hij heeft excel de hele dag al open.quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]je houdt het bij? Ik zie er voor aan
Beetje gezapig. Maar niet slecht ofo."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
banaan vragen zijn ook ban dus ach dan is de keus makkelijk
I Wish I Had an Angel vind ik een draak. Vanaf die LP ben ik ook wel een beetje afgehaakt (vond eigenlijk alleen Romanticide echt goed)quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
I wish I had an Angel is ook mooiOf The Phantom of the Opera.
Dit liedje van Within Temptation vond ik wel leuk trouwens.
Maar toen ik 14 was was dat zo'n beetje mijn favoriete band, dus tis echt jeugdsentiment gewordenMisschien in het nieuwe jaar Wishmaster ns opzetten
quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Nog even Within Temptation dan..
Just Saai YesFor you, there'll be no more crying.
Maar wat als je nou echt een vraag over een banaan hebt?quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
banaan vragen zijn ook ban dus ach dan is de keus makkelijk
luek lied.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Snow Patrol had beter ingesneeuwd kunnen worden.. manoman wat saai.I love music |Ajax forever
Kijk, dit nummer van Snow Patrol is een stuk simpeler dan bijv. Michelle, alleen brengen ze het alsof het heul moeilijk is.
dat is dan ook wel een leuk nummerquote:Op maandag 28 december 2015 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zeg liever geen ja tegen dit nummer, maar ik heb wel op Run gestemd.I love music |Ajax forever
Lekker tochquote:Op maandag 28 december 2015 22:37 schreef Stickertje het volgende:
Snow Patrol & COldplay.. Zelfde gezever![]()
![]()
Als je vlucht in sprookjesmetal, wil je je leven ook een sprookje makenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ben wel benieuwd naar de akoestische cover daarvanRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
![]()
![]()
![]()
Een vriend van me is fan en laat het me te vaak horen. Van het nieuwe album vond ik het eerste liedje wel heel erg mooi, de rest is me niet bijgebleven.quote:Op maandag 28 december 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I Wish I Had an Angel vind ik een draak. Vanaf die LP ben ik ook wel een beetje afgehaakt (vond eigenlijk alleen Romanticide echt goed)
Maar toen ik 14 was was dat zo'n beetje mijn favoriete band, dus tis echt jeugdsentiment gewordenMisschien in het nieuwe jaar Wishmaster ns opzetten
![]()
Uhuquote:Op maandag 28 december 2015 22:37 schreef Stickertje het volgende:
Snow Patrol & COldplay.. Zelfde gezever
Alleen De zanger van SP heeft een iets minder vervelende stem![]()
![]()
Just Say Yes is echt het meest vreselijke inspiratieloze gezapige pure Sky Radio nummer ooit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je vlucht in sprookjesmetal, wil je je leven ook een sprookje maken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die twee in het cafe stelen wel de show
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
in je oor stoppen?quote:Op maandag 28 december 2015 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat als je nou echt een vraag over een banaan hebt?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamteWhen I was a child I had a fever.
Die Kurt Cobain wannabe.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Lijkt me heerlijk je leven als sprookjequote:Op maandag 28 december 2015 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je vlucht in sprookjesmetal, wil je je leven ook een sprookje maken
The secret of getting ahead is getting started![]()
Hoe kan ik nou weer een banaan-vraag in m'n oor stoppen?quote:
Leuke actiequote:Op maandag 28 december 2015 22:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die twee in het cafe stelen wel de show![]()
![]()
oh in het cafe zeker? ik kijk daar niet naar.quote:I love music |Ajax forever
quote:Op maandag 28 december 2015 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh in het cafe zeker? ik kijk daar niet naar.
Ik ken weinig meer van na 2007 maar weet dat Floor toch beter kan zingen dan die Finse, ook al van vroegah. After Forever heeft She Is My Sin ooit gecoverd en dat was veel fijner dan het origineelquote:Op maandag 28 december 2015 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een vriend van me is fan en laat het me te vaak horen. Van het nieuwe album vond ik het eerste liedje wel heel erg mooi, de rest is me niet bijgebleven.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb nu alleen geluidquote:Op maandag 28 december 2015 22:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die zijn beter dan die twee in het café
ik kan het ook in je oor fluisteren"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
de vraag weg doen.quote:Op maandag 28 december 2015 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weer een banaan-vraag in m'n oor stoppen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Troika hier, troika daar![]()
![]()
Maar soms heb je nou eenmaal een ontzettend prangende banaan-vraagquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nu even een serieuze post over Dodenrit.. ik heb er niet op gestemd, maar toch een motivatie: ik kende het eerst niet tot een aantal jaar geleden. Ik vind het vooral een leuk nummer vanwege de tekst. En er komt een Pjotr in voor, dan moet ik denken aan onze hond die ook zo heette (en die is helaas vorig jaar overleden) Nou ik hoop dat jullie deze motivatie leuk vonden doei
![]()
Geniale plaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dodenrit![]()
![]()
![]()
![]()
RIPRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
quote:Op maandag 28 december 2015 22:42 schreef Cee het volgende:
Dit hoorde ik vorig jaar voor het eerst bij de Top 2000.
quote:Op maandag 28 december 2015 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu even een serieuze post over Dodenrit.. ik heb er niet op gestemd, maar toch een motivatie: ik kende het eerst niet tot een aantal jaar geleden. Ik vind het vooral een leuk nummer vanwege de tekst. En er komt een Pjotr in voor, dan moet ik denken aan onze hond die ook zo heette (en die is helaas vorig jaar overleden) Nou ik hoop dat jullie deze motivatie leuk vonden doei
voor je hondje
mail dannyquote:Op maandag 28 december 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar soms heb je nou eenmaal een ontzettend prangende banaan-vraagOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |