quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het loopt je 7 kleuren de broek uit?
Dat laatste, of wacht nee! Ik ben in de war met een ander nummer, Heroes and Villains van Beach Boys! Ook een beetje een vreemd nummer, dus je hebt gelijk, zal 3fm geweest zijn. Dit jaar op Heroes and Villains gestemd.quote:Op maandag 28 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat het een keer op 3fm langskwam en dat je ook zoiets had van 'wtf is dit', of was dat omdat je dit verhaal vertelde?
Tot en met 2012 stond 2000 Light Years From Home er nog in. Dát is pas een gek liedje.quote:
n00bquote:Op maandag 28 december 2015 22:26 schreef vaduz het volgende:
Kan iemand uitleggen wat beukgitaarmuziek is?
Staat Somewhere Over The Rainbow er niet meer in? Zonde, ja. Heel stom.quote:Op maandag 28 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat die van Judy Garland er niet meer in staat.
Dat was ook de bedoeling.quote:
Die wordt vertegenwoordigd door Toto...quote:Op maandag 28 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat die van Judy Garland er niet meer in staat.
Nee, Dodenrit is normaalquote:Op maandag 28 december 2015 22:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tot en met 2012 stond 2000 Light Years From Home er nog in. Dát is pas een gek liedje.
ja hoor jaquote:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
Ik ben er af waarde vrinden, nog wel even doorluisteren, maar posten is schluss voor vandaag
slaap lekkerquote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
Ik ben er af waarde vrinden, nog wel even doorluisteren, maar posten is schluss voor vandaag
quote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |