Excuses aanvaard.quote:Op maandag 28 december 2015 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry
De 8e van mijn lijstje is dus She's A Rainbow
Uhuquote:Op maandag 28 december 2015 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.![]()
Mooi nummer hoor.![]()
Ja, dit.quote:Op maandag 28 december 2015 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
Nog meer Stones met Brian Jones.
Beste Stones-tijd.
Kan me herinneren dat het een keer op 3fm langskwam en dat je ook zoiets had van 'wtf is dit', of was dat omdat je dit verhaal vertelde?quote:Op maandag 28 december 2015 22:24 schreef Cee het volgende:
Dit nummer hoorde ik een aantal jaar geleden voor het eerst op de wekkerradio, die op radio 2 stond afgestemd, ik werd wakker met het orgeltje en dacht wtf is dit? Zo apart, maar wel heel mooi. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel met The Stones.
Nee. En zelfs Pjotr is nog gewoon netjes aan boord.quote:
Dat is Gimme Shelter alquote:
quote:
Nog geen eenheidsworst zoals tegenwoordig.quote:
quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het loopt je 7 kleuren de broek uit?
Dat laatste, of wacht nee! Ik ben in de war met een ander nummer, Heroes and Villains van Beach Boys! Ook een beetje een vreemd nummer, dus je hebt gelijk, zal 3fm geweest zijn. Dit jaar op Heroes and Villains gestemd.quote:Op maandag 28 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat het een keer op 3fm langskwam en dat je ook zoiets had van 'wtf is dit', of was dat omdat je dit verhaal vertelde?
Tot en met 2012 stond 2000 Light Years From Home er nog in. Dát is pas een gek liedje.quote:
n00bquote:Op maandag 28 december 2015 22:26 schreef vaduz het volgende:
Kan iemand uitleggen wat beukgitaarmuziek is?
Staat Somewhere Over The Rainbow er niet meer in? Zonde, ja. Heel stom.quote:Op maandag 28 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat die van Judy Garland er niet meer in staat.
Dat was ook de bedoeling.quote:
Die wordt vertegenwoordigd door Toto...quote:Op maandag 28 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat die van Judy Garland er niet meer in staat.
Nee, Dodenrit is normaalquote:Op maandag 28 december 2015 22:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tot en met 2012 stond 2000 Light Years From Home er nog in. Dát is pas een gek liedje.
ja hoor jaquote:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
Ik ben er af waarde vrinden, nog wel even doorluisteren, maar posten is schluss voor vandaag
slaap lekkerquote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
Ik ben er af waarde vrinden, nog wel even doorluisteren, maar posten is schluss voor vandaag
Die heb ik leren kennen door Kissquote:Op maandag 28 december 2015 22:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tot en met 2012 stond 2000 Light Years From Home er nog in. Dát is pas een gek liedje.
Bedankt voor de mooie OP's!quote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
aren't they all?quote:
Nee, nog maar 2 vooroorlogse plaatjes en Strange Fruit zal er ook wel uit gaan volgend jaar.quote:Op maandag 28 december 2015 22:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Staat Somewhere Over The Rainbow er niet meer in? Zonde, ja. Heel stom.
Fijne avond nog Bugnoquote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Bugno het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Cee het volgende:
Wel een rip-off van Parijs van Kenny B dit, zeg.
Dat is Paul McCartney ten voeten uit, toch? Het klinkt vaak simpel, maar doe het maar eens na.quote:Op maandag 28 december 2015 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Beatles pareltje hoor.
Mooie liedjes hoeven niet moeilijk te zijn.
Blackbirdquote:Op maandag 28 december 2015 22:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is Paul McCartney ten voeten uit, toch? Het klinkt vaak simpel, maar doe het maar eens na.
Prima nummer vind ikquote:Op maandag 28 december 2015 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vreselijk nummer?
Roodquote:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef Stickertje het volgende:
Within Temptation mag er van mij uit.
Er is op gestemd.quote:
Door LARPersquote:
Maar door wie???quote:
jaja, dat zeggen ze!quote:
Ik vind de stem van de Finse wel naar, met Floor is het een stuk beter.quote:Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Raar dat Nightwish met die Nederlandse zangeres niet in de top 2000 staat.
Sleeping Sun is mooi genoeg.
Ja, klinkt ook simpel. Maar Blackbird noch Michelle zijn simpele composities. Het klinkt alleen altijd heel makkelijk en vanzelfsprekend of zo.quote:
Geen enkel probleemquote:
jammer dat dat mislukt isquote:Op maandag 28 december 2015 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan WIthin Temptation wel waarderen.
Even op zoek naar het filmpje waar Sharon bijna op het podium geroosterd wordt door het vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |