Dat mag jij vindenquote:Op maandag 28 december 2015 22:10 schreef Bugno het volgende:
[..]
Beth Gibbons staat nog weel wat treetjes hoger
Die slickte tenminstequote:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
T heeft te weinig gewicht denk ik..
Op de Carpenters?quote:
Ik vind het wat goedkoop, maar niet slecht ofzo. Ik gaf jullie je momentje.quote:
Ze begonnen als tegen hiphop aanhangend bandje, met wat origineel werk. Dit is wel erg zoetsappig..quote:
Ik ga los op I Gotta Feelin'quote:
Negatieve reacties? Vorig jaar niet volgens mij.quote:Op maandag 28 december 2015 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had Marianne er ook enkele
En Glennis Grace zingt het bestquote:Op maandag 28 december 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fergie zingt toch wel beter dan Karen
die vind ik Ver-schrik-ke-lijk!quote:
Live is inderdaad niet om aan te horenquote:Op maandag 28 december 2015 22:14 schreef Stickertje het volgende:
BEP liedjes zijn ok, maar wat een vreselijke live band
Morpheus vond het kutquote:Op maandag 28 december 2015 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Negatieve reacties? Vorig jaar niet volgens mij.
In het 3FM topic geloof ik tijdens afgelopen SRquote:Op maandag 28 december 2015 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Negatieve reacties? Vorig jaar niet volgens mij.
Met een leuke flash mob bij Oprah!quote:
In die tijd zoende ik nog meisjes in het fietsenhok, nu alleen nog maar thuis op de bankquote:
Mwah, Lightning Crashes is wel te duwen als je een beetje je niveau aanpastquote:Op maandag 28 december 2015 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Live is inderdaad niet om aan te horen
Ja, dan noem je ook iemandquote:
Ach dat heeft Fylax ookquote:
quote:
was grapje.. ze hebben best een paar leuke liedjesquote:Op maandag 28 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Lightning Crashes is wel te duwen als je een beetje je niveau aanpast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |