SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[ Bericht 99% gewijzigd door Nizno op 28-12-2015 21:26:35 ]![]()
Eigenlijk is dit wel een beetje walgelijk, maar who the hell cares.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat een mooie OP!!![]()
![]()
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Topicje in 20 minuten net, niets mis mee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik heb Twarres nog live gezienquote:Op maandag 28 december 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twarres vind ik wel genant en De Kast ook maar Rowwen Heze kan ik wel hebben. Neet Out Lottum en Bloasmuziek vind ik ook niet erger dan Laura hoor.
Ik zou geen onthullingen meer doenZe smelten de kazen!![]()
enormquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tja ligt wat gecompliceerder dan jij weet.quote:Op maandag 28 december 2015 21:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tuurlijk, maar die zijn op te lossen ;')![]()
Wellicht ooit
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Nee man, dit is gewoon geweldigquote:Op maandag 28 december 2015 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk is dit wel een beetje walgelijk, maar who the hell cares.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Heb je nog een leuk verhaal over een familiefeest bij dit lied?quote:Op maandag 28 december 2015 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb Twarres nog live gezien
Ik zou geen onthullingen meer doen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het mag best een uurtje durenquote:Op maandag 28 december 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topicje in 20 minuten net, niets mis mee![]()
![]()
jouwe was ook een pareltje met de Jaquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
record dit jaar, denk ik.quote:Op maandag 28 december 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topicje in 20 minuten net, niets mis meeI love music |Ajax forever
Ja natuurlijk, maar al die miljonairs die dan, nee laat ook maar. AANSTEKERS IN DE LUCHT!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
beter van niet nee....... wcmatjesquote:Op maandag 28 december 2015 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb Twarres nog live gezien
Ik zou geen onthullingen meer doenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hey Arceequote:Op maandag 28 december 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topicje in 20 minuten net, niets mis mee
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Tegenwoordig zouden ze dit niet meer voor elkaar krijgen, alle A-artiesten bij elkaar. Toch iets bijzonders..Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Maar ik moest 2 weken terug aan iemand van 38 uitleggen wie Spandau Ballet waren![]()
Ja ik ook regelmatig.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
als ik nou de OP sloop is deze dan binnen 10 min vol?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jaquote:Op maandag 28 december 2015 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouwe was ook een pareltje met de JaFitter. Happier. More productive
Ohhhh mooi
Maar dit staat wel laag zeg
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het ook heerlijk weerquote:Op maandag 28 december 2015 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook niet in NEderland![]()
![]()
Ik haat sneeuw.
Drie minuten.quote:Op maandag 28 december 2015 21:22 schreef Nizno het volgende:
als ik nou de OP sloop is deze dan binnen 10 min vol?
Hooguit."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ow dat is wel een beetje triest ja.quote:Op maandag 28 december 2015 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Maar ik moest 2 weken terug aan iemand van 38 uitleggen wie Spandau Ballet warenMake love, not war ☮![]()
hoeveel TRs denk je?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nee, hier is ie goed bij stemquote:
Ik heb ooit eens Swordfishtrombone gekocht en na twee keer draaien besloten geen Tom Waits fan te worden.My friends all drive horses![]()
Tom Traubert's blues (Four sheets to the wind in Copenhagen) 294 316 388 275 280 231 327 198 206 218 302 321 321 506 455 554 907![]()
![]()
Mag van mij zo door naar richting de 20 graden en dan rond de 27 in de zomer. Slotje, strik erom en niets meer aan doen.quote:Make love, not war ☮![]()
Dat is wel heel erg.quote:Op maandag 28 december 2015 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Maar ik moest 2 weken terug aan iemand van 38 uitleggen wie Spandau Ballet waren![]()
Zes.quote:
Wie biedt er meer?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik moest zelfs zingenquote:Op maandag 28 december 2015 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel een beetje triest ja.![]()
![]()
Moet haast wel komen door de tweede Tom in de keuzelijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oei flink gezakt!quote:Op maandag 28 december 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom Traubert's blues (Four sheets to the wind in Copenhagen) 294 316 388 275 280 231 327 198 206 218 302 321 321 506 455 554 907![]()
![]()
Weet je zeker dat je niet in de zeik genomen werdquote:
8quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origineel van Rod is ook goed te doenFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Origineel van Rod Stewart is trouwens beterFitter. Happier. More productive
Tot straksquote:Op maandag 28 december 2015 21:24 schreef Stickertje het volgende:
Ik neem even een half uurtje pauze..tot straks
Make love, not war ☮![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 21:24 schreef Stickertje het volgende:
Ik neem even een half uurtje pauze..tot straks
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De nederlandse Tom Waits is de MosselmanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Aan de andere kant heeft hij er wel een nieuwe notering bijquote:Op maandag 28 december 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
For you, there'll be no more crying.
Ja hoorquote:Op maandag 28 december 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in de zeik genomen werd
Ik zong ook uit mezelf, niet omdat hij deed alsof ie het niet wilde snappen![]()
![]()
hey je hebt je UI veranderd.. ik had je niet herkend..quote:I love music |Ajax forever
Nizno, troll moar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wanneer komt die?quote:Op maandag 28 december 2015 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De nederlandse Tom Waits is de MosselmanDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Prachtige zanger. Veel beter dan, zeg, een Cliff Richard.quote:Op maandag 28 december 2015 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Mankeren de stemmers wat aan hun oren?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
walsen maarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is al geweest. Stond op 17.425.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ik ben geen fan van Cliff Richard, he?quote:Op maandag 28 december 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtige zanger. Veel beter dan, zeg, een Cliff Richard.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
valt nog mee dat het gemerkt wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee, maar ik vrees dat het niet lang meer gaat duren.quote:Op maandag 28 december 2015 21:26 schreef het_fokschaap het volgende:
is deze man overleden afgelopen november ?My friends all drive horses![]()
Net een dementerende opa die op de bonte avond van het bejaardentehuis een liedje gaat zingen, halverwege slepen de verpleegsters hem van het podium.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
vlak voor ie dit inzongquote:Op maandag 28 december 2015 21:26 schreef het_fokschaap het volgende:
is deze man overleden afgelopen november ?When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Het topic schiet ineens 5 km naar bovenquote:
"hmm wat zou er gebeurd zijn"[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is gejat van een tv tuneWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
hahaha ow ja dat is hetquote:Op maandag 28 december 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het topic schiet ineens 5 km naar boven
"hmm wat zou er gebeurd zijn"Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat dacht men al toen dit voor het eerst op de radio kwam, denk ik.quote:Op maandag 28 december 2015 21:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vrees dat het niet lang meer gaat duren."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mooi, tot zover 'wat anders'quote:Op maandag 28 december 2015 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga wel ff wat anders doen tot alles weer 'normaal' is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend jaar 1508quote:Op maandag 28 december 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
-XOXO-![]()
Hij was 27 toen hij dit zong.quote:Op maandag 28 december 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Net een dementerende opa die op de bonte avond van het bejaardentehuis een liedje gaat zingen, halverwege slepen de verpleegsters hem van het podium.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hij is weer gefixt hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga wel ff wat anders doen tot alles weer 'normaal' isMake love, not war ☮![]()
Quoted for truth!quote:Op maandag 28 december 2015 21:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat dacht men al toen dit voor het eerst op de radio kwam, denk ik.My friends all drive horses![]()
Ik word verdrietig van dit nummer. Geen idee waarom.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Vind dit een beetje overactingFitter. Happier. More productive
Dat verklaart waarom ie toen zo doods klonk... artiestenkwaaltjequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoeveel zou je voor zo'n stem moeten roken en drinken?quote:I love music |Ajax forever
ja ik zal niet meer zo flauw doen
Sorry er zijn twee nichtjes samen met mn moeder aan het beslag maken van de nieuwjaarsrolletjes
komt best veel meel in... wordt je melig van
Dat is, echt geweldig. Heeft hij tegenwoordig überhaupt nog een stem?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ie toen zo doods klonk... artiestenkwaaltje
He should've died out there!quote:Fitter. Happier. More productive
wtf zijn nieuwjaarsrolletjesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik wilde het vragen, ik kan me niet voorstellen dat ik over 6 jaar zo klinkquote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeveel zou je voor zo'n stem moeten roken en drinken?
En ik heb echt een lage zangstem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Rolletjes die je eet met nieuwjaarquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jawel er is volgens mij een jaar of 5 geleden nog een album geweest.quote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is, echt geweldig. Heeft hij tegenwoordig überhaupt nog een stem?
Maar die heb ik niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
EIndstand qua TR's?quote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef Nizno het volgende:
ja ik zal niet meer zo flauw doen
Sorry er zijn twee nichtjes samen met mn moeder aan het beslag maken van de nieuwjaarsrolletjes
komt best veel meel in... wordt je melig van
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt je hele leven wat gemist.Trotste mama van Ambar
Ben jij 22??quote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde het vragen, ik kan me niet voorstellen dat ik over 6 jaar zo klink
En ik heb echt een lage zangstem
Die plaat uit 2006 was echt fucking goed.quote:Op maandag 28 december 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel er is volgens mij een jaar of 5 geleden nog een album geweest.
Maar die heb ik niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mexicanobakker gaat nu uit zijn plaat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jaquote:
2. viel tegenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dit is best een leuk nummer, maar in de top 2000 hoeft het niet van mij.I love music |Ajax forever
Wow, just wow...quote:Fitter. Happier. More productive
Oh dit is een tune geweest van studio sport Olympische Spelen of niet?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Blaudzun
kniepertjes zijn platquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan vullen met slagroom. Wij noemen ze "kniepertjes".Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Goeie bril in dit nummerFitter. Happier. More productive
Toch nog een beetje AF in de lijst
Het riedeltje erdoorheen vind ik best aardigAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Daar had ik toch meer van verwacht, ja.quote:
Positief of negatief?quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef asco het volgende:
Wat een walgelijk grote tetten heeft dat mens van die contactadvertentie.
hier in Amsterdam eten we gewoon oliebollenquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan vullen met slagroom. Wij noemen ze "kniepertjes".![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey je hebt je UI veranderd.. ik had je niet herkend..jij hebt me door. Valt ook altijd meteen op als anderen dat doen
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
kniepertjes zijn platquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan vullen met slagroom. Wij noemen ze "kniepertjes".
When I was a child I had a fever.
quote:dit neem je terug
ach ik laat jullie hem zelf maar slopen dat is meer sensatiequote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar had ik toch meer van verwacht, ja.
Klinkt lekker, al kende ik het ook niet.quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan vullen met slagroom. Wij noemen ze "kniepertjes".De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Arcade Fire kloon deze man. Live leuk maar hij heeft echt het trucje uit Canada geleend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeker van een banner of zo?quote:
en drink je Amsterdammertjesquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier in Amsterdam eten we gewoon oliebollenI love music |Ajax forever
Wij ook hoor. Sterke nog, die ga ik zelf bakken woensdag.quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier in Amsterdam eten we gewoon oliebollenMake love, not war ☮![]()
heus wel.... jullie zijn gewoon bijzonderquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik kan die man echt niet aanzien.quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arcade Fire kloon deze man. Live leuk maar hij heeft echt het trucje uit Canada geleend.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
In het oudejaar eet je oliebollen, in het nieuwe jaar kniepertjes/ rolletjes.Trotste mama van Ambar
Neequote:![]()
Dit vind ik beter dan de meeste AF nummers
1x in de lijst moet kunnen.quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arcade Fire kloon deze man. Live leuk maar hij heeft echt het trucje uit Canada geleend.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ik ga ze gewoon van de oliebollenboer halenquote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij ook hoor. Sterke nog, die ga ik zelf bakken woensdag.
Gratis en voor nietsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
In de OP?quote:
Of is ie weer weg?I love music |Ajax forever
Nee hoor, dan eet je opgewarmde oliebollenquote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
In het oudejaar eet je oliebollen, in het nieuwe jaar kniepertjes/ rolletjes.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik hou van bijzonder.quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
heus wel.... jullie zijn gewoon bijzonder
neuj, ik heb een aboquote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef asco het volgende:
[..]
Ja. Hebben jullie die niet? Tis gewoon goor.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik moet altijd denken aan schoensmeer als ik hem zie.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
nee, dan eet ik de oliebollen die nog niet op warenquote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
In het oudejaar eet je oliebollen, in het nieuwe jaar kniepertjes/ rolletjes.![]()
![]()
quote:
Een Blaudzun's voor jou
[ Bericht 42% gewijzigd door Nizno op 28-12-2015 21:32:52 ]Fitter. Happier. More productive
Aaaaaahh, jij zat er dus de hele tijd al naar te kijken, zo vanquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ik laat jullie hem zelf maar slopen dat is meer sensatie
das waarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die advertenties worden getoond op basis van je zoekopdrachten in google en bezochte websites..quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef asco het volgende:
Wat een walgelijk grote tetten heeft dat mens van die contactadvertentie.My friends all drive horses![]()
Nee zelf maken, is het lekkerst.quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga ze gewoon van de oliebollenboer halen
Gratis en voor niets
quote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tien Blaudzun's voor jou![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die advertenties worden getoond op basis van je zoekopdrachten in google en bezochte websites..
Half 3FM is ook klaargekomen zonet op BladzuigerTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan eet je opgewarmde oliebollenMake love, not war ☮![]()
Ben er weer. Vrouw kijkt Spoorloos, gaat over twee mensen die nooit naar de Top 2000 luisterenOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
zij maakt ze ook zelfquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
LOLquote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Blaudzun's voor jou
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
doe es effe niet al die plaatjes.
Oh krijg de budapest met dit nummer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kortom, dat had-ie beter voor zichzelf kunnen houden.quote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die advertenties worden getoond op basis van je zoekopdrachten in google en bezochte websites..
Oh dit vind ik echt kut.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
met mijn abo mag ik legaal ads uitzettenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Adivido[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom krijg ik dan advertenties voor gebreide jurken?quote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die advertenties worden getoond op basis van je zoekopdrachten in google en bezochte websites..![]()
OHHH, dit is echt duizend keer kut...Fitter. Happier. More productive
Over overgewaarde kut singer songerwriters gesproken
travoquote:Op maandag 28 december 2015 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan advertenties voor gebreide jurken?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh mijn internet topt2000 loopt wat achter blijkbaar
Hij begint hier nu pas net"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ben geen heilge maar op contactsitez kom ik nooit.quote:Op maandag 28 december 2015 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die advertenties worden getoond op basis van je zoekopdrachten in google en bezochte websites..![]()
Zometeen dat kutpingeltje nog,
taderatuduuFitter. Happier. More productive
Hij is life echt superquote:Op maandag 28 december 2015 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
George Ezra vind ik dan wel weer oke.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
The Prodigy?quote:Op maandag 28 december 2015 21:33 schreef essnhills het volgende:
Oh mijn internet topt2000 loopt wat achter blijkbaar
Hij begint hier nu pas netI love music |Ajax forever
wie gebruikt jouw google nog meer?quote:Op maandag 28 december 2015 21:33 schreef asco het volgende:
[..]
Ben geen heilge maar op contactsitez kom ik nooit.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, ik heb nu firestarter in m'n oren blèrenquote:
quote:
[ Bericht 17% gewijzigd door Nizno op 28-12-2015 21:35:35 ]For you, there'll be no more crying.
Alles is better than EzraWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ezra had toch een ander leuk nummer gemaakt?Trotste mama van Ambar
Alles heeft zeker een paar fijne plaatjes. Welke vind jij het beste?quote:Fitter. Happier. More productive
hmmm...... maar ondertussenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dan zou ze echt een Kazachstaanse baggerverbinding hebben.quote:
Dandy Warhols... Ess begint al met de top 200quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik vond de pokémon theme song beterThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
oh kut, al gemaakt
Kraakt ie Lewis af?quote:And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ah dan heeft ze goed naar Jet geluisterd...quote:Op maandag 28 december 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dandy Warhols... Ess begint al met de top 200I love music |Ajax forever
Haha, Anouk AppelFitter. Happier. More productive
Roland wie? King Roland?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi liedje ditWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat heeft Bayern gedaan?quote:Fitter. Happier. More productive
Oja, om deze te doorstaan moet je flink zijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dit is stiekem wel mooi
ik loop wel vaker niet helemaal in de pas
soms wat achter, soms wat voor"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
oke dames en heren, ik ga jullie even weer aan jullie lot over laten........Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik verwar Robert Long altijd met Albert West.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Flink zijn, even flink zijn![]()
quote:For you, there'll be no more crying.
Robert Longontsteking
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
en Flink zijn is mooi!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh jee, als dat maar goed gaat...quote:Op maandag 28 december 2015 21:37 schreef Nizno het volgende:
oke dames en heren, ik ga jullie even weer aan jullie lot over laten........I love music |Ajax forever
Oh, daar heb ik in dit geval helemaal geen moeite mee.quote:Op maandag 28 december 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, om deze te doorstaan moet je flink zijnAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Maar het topic is bijna volquote:Op maandag 28 december 2015 21:37 schreef Nizno het volgende:
oke dames en heren, ik ga jullie even weer aan jullie lot over laten........![]()
Straks moet de OP weer gered worden
Ik ben er zeer blij mee dat het afschuwelijke Iedereen Doet Het er niet meer instaat.
staat beschaafde tango er ook in?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
barbaar!! dat ik dat nog moet zien voor ik even weer nok.....quote:
Santa Mariaquote:![]()
Dat heb ik nu in mijn hoofd tot minstens 1 maart. Bedankt!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
verbaast me niksquote:
dat hoop ik welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja die versie is inderdaad ook prachtig!quote:Op maandag 28 december 2015 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Paul de Leeuw heeft deze ook gezongen, is ook erg mooi.![]()
maar goed ik was nokke.... succes met de OP
Matige kuffer van het eerder geposte origineel van BraceFitter. Happier. More productive
De OP is weg
maak daar maar sterkte van met deze groepquote:Op maandag 28 december 2015 21:39 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik was nokke.... succes met de OP
Portiekhoer slet spinaziekut!quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ohja hier heb ik ook niets meeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nou nou nouquote:
(spinaziekut hou ik erin)Fitter. Happier. More productive
*noteert in stemlijst_2016.txt*quote:Op maandag 28 december 2015 21:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er zeer blij mee dat het afschuwelijke Iedereen Doet Het er niet meer instaat.
Herbert Grönemeyer
quote:For you, there'll be no more crying.
was gewoon een mooi liedje manquote:Op maandag 28 december 2015 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is Nederlandstalig toch een afschuwelijk genre
When I was a child I had a fever.
![]()
Herbert Gronemeyer ben ik ook pas later gaan waarderen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ah de Duitse Bram VermeulenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee, Duits klinkt lekker, zeker?quote:Op maandag 28 december 2015 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
Alhoewel, van Herbert is het draaglijk.
Ik beeld me hierbij een slechtziend zwart lederen jekker in, en een ketting (koningsschakel) en moeilijk kijken in de camera
Iemand die de clip kent en dit kan bevestigen?Fitter. Happier. More productive
En dan Snow Patrol goed vindenquote:Op maandag 28 december 2015 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
Vermakelijk maar Herbie heeft beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
pssst. hij stemt op celine dionquote:When I was a child I had a fever.
Die was vanmiddagquote:Fitter. Happier. More productive
Nee, iets met een als ijsbeer verleed figuur.quote:Op maandag 28 december 2015 21:42 schreef Bugno het volgende:
Ik beeld me hierbij een slechtziend zwart lederen jekker in, en een ketting (koningsschakel) en moeilijk kijken in de camera
Iemand die de clip kent en dit kan bevestigen?
Oh, hij is wel in het zwart gekleed. Moeilijk kijken kan ik niet checken, want zonnebril."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Tsja......quote:
*direct op zoekt*quote:Op maandag 28 december 2015 21:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, iets met een als ijsbeer verleed figuur.Fitter. Happier. More productive
Blaudzun was net alquote:Fitter. Happier. More productive
Niet een heel denderend uurtje tot nu toeAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Komt Annie Temeijer weer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Understatementquote:Op maandag 28 december 2015 21:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Niet een heel denderend uurtje tot nu toe![]()
![]()
Voor de grap moet je eens beschaafde tango opzettenquote:Op maandag 28 december 2015 21:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nou nou nou
(spinaziekut hou ik erin)"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Heel matig ja. Tom Waits als schamel hoogtepunt.quote:Op maandag 28 december 2015 21:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Niet een heel denderend uurtje tot nu toe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo, effe snacken.
t Is alweer een paar dagen geleden dat ik me volgepropt heb tenslotte
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit is tof, maar in de Top 2000 en dan op deze plek :")Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
OHH WE GAAN DANSENNNN!!!!
Denk niet dat er hier intimi van haar meelezen.quote:
Nog zes nummers tot Lemmygod
Dit is zeker van dat nieuwerwetse muziek....And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Deze is heerlijk![]()
![]()
![]()
let je wel op je calorieën?quote:Op maandag 28 december 2015 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, effe snacken.
t Is alweer een paar dagen geleden dat ik me volgepropt heb tenslotteI love music |Ajax forever
Oh krijgen we de Space of Aids zo?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is echt heel matig. Wie stemt hier op?Fitter. Happier. More productive
vrouwenquote:Op maandag 28 december 2015 21:46 schreef Bugno het volgende:
Dit is echt heel matig. Wie stemt hier op?I love music |Ajax forever
De tering...idd...quote:Op maandag 28 december 2015 21:46 schreef Bugno het volgende:
Dit is echt heel matig. Wie stemt hier op?
Echt bazennummerquote:Op maandag 28 december 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh krijgen we de Space of Aids zo?
Wat is deze?Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |