Dat is, echt geweldig. Heeft hij tegenwoordig überhaupt nog een stem?quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ie toen zo doods klonk... artiestenkwaaltje
He should've died out there!quote:
Ik wilde het vragen, ik kan me niet voorstellen dat ik over 6 jaar zo klinkquote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeveel zou je voor zo'n stem moeten roken en drinken?
quote:
Rolletjes die je eet met nieuwjaarquote:
Jawel er is volgens mij een jaar of 5 geleden nog een album geweest.quote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is, echt geweldig. Heeft hij tegenwoordig überhaupt nog een stem?
EIndstand qua TR's?quote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef Nizno het volgende:
ja ik zal niet meer zo flauw doen
Sorry er zijn twee nichtjes samen met mn moeder aan het beslag maken van de nieuwjaarsrolletjes
komt best veel meel in... wordt je melig van
quote:
Ben jij 22??quote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde het vragen, ik kan me niet voorstellen dat ik over 6 jaar zo klink
En ik heb echt een lage zangstem
Die plaat uit 2006 was echt fucking goed.quote:Op maandag 28 december 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel er is volgens mij een jaar of 5 geleden nog een album geweest.
Maar die heb ik niet.
Jaquote:
2. viel tegenquote:
Wow, just wow...quote:
kniepertjes zijn platquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan vullen met slagroom. Wij noemen ze "kniepertjes".
Daar had ik toch meer van verwacht, ja.quote:
Positief of negatief?quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef asco het volgende:
Wat een walgelijk grote tetten heeft dat mens van die contactadvertentie.
hier in Amsterdam eten we gewoon oliebollenquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2015 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey je hebt je UI veranderd.. ik had je niet herkend..
kniepertjes zijn platquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
ach ik laat jullie hem zelf maar slopen dat is meer sensatiequote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar had ik toch meer van verwacht, ja.
Klinkt lekker, al kende ik het ook niet.quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker van een banner of zo?quote:
en drink je Amsterdammertjesquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier in Amsterdam eten we gewoon oliebollen
Wij ook hoor. Sterke nog, die ga ik zelf bakken woensdag.quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier in Amsterdam eten we gewoon oliebollen
heus wel.... jullie zijn gewoon bijzonderquote:
Ik kan die man echt niet aanzien.quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arcade Fire kloon deze man. Live leuk maar hij heeft echt het trucje uit Canada geleend.
Neequote:
1x in de lijst moet kunnen.quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arcade Fire kloon deze man. Live leuk maar hij heeft echt het trucje uit Canada geleend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |