kniepertjes zijn platquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan vullen met slagroom. Wij noemen ze "kniepertjes".
Daar had ik toch meer van verwacht, ja.quote:
Positief of negatief?quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef asco het volgende:
Wat een walgelijk grote tetten heeft dat mens van die contactadvertentie.
hier in Amsterdam eten we gewoon oliebollenquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2015 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey je hebt je UI veranderd.. ik had je niet herkend..
kniepertjes zijn platquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
ach ik laat jullie hem zelf maar slopen dat is meer sensatiequote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar had ik toch meer van verwacht, ja.
Klinkt lekker, al kende ik het ook niet.quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker van een banner of zo?quote:
en drink je Amsterdammertjesquote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier in Amsterdam eten we gewoon oliebollen
Wij ook hoor. Sterke nog, die ga ik zelf bakken woensdag.quote:Op maandag 28 december 2015 21:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier in Amsterdam eten we gewoon oliebollen
heus wel.... jullie zijn gewoon bijzonderquote:
Ik kan die man echt niet aanzien.quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arcade Fire kloon deze man. Live leuk maar hij heeft echt het trucje uit Canada geleend.
Neequote:
1x in de lijst moet kunnen.quote:Op maandag 28 december 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arcade Fire kloon deze man. Live leuk maar hij heeft echt het trucje uit Canada geleend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |