Pokemon hatenquote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou alleen Laura en de Pokemon Themesong muten, de rest vind ik draaglijk genoeg.
Ikke niet hoorquote:
"ff lekker knuffeleeeeeh"quote:Op maandag 28 december 2015 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En naar Willem ging roepen dat hij een matennaaier was?
Mijn god, waarom weet ik zulke onzin nog.
Nou... ik weet niet welke ik erger vind.. the scientist of Clocks?quote:
Ik haat pokemon niet.quote:
Laura Pausini? Of Laura van Jan Smit?quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou alleen Laura en de Pokemon Themesong muten, de rest vind ik draaglijk genoeg.
Nee die Limburgse en Friese liedjes kunnen mijn oren echt niet aan.quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2015 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laura Pausini? Of Laura van Jan Smit?
volgend jaar het koningslied in de lijst!quote:Op maandag 28 december 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
HEYJEEJEYYEAHJAHEYHJEAYHHHH
Wat is John Ewbank toch een geniale composer.
Ik weet nog dat George Baker Little Green Bag kwam spelen in het eerste seizoen van Big Brother.quote:Op maandag 28 december 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie nog dat dit in het Big Brother huis werd gedaan jongens?
tussen willen en doen zitten soms wat haken en ogen......quote:
De kastquote:Op maandag 28 december 2015 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee die Limburgse en Friese liedjes kunnen mijn oren echt niet aan.
Weten jullie dat ik in Rome ooit eens met Laura Pausini op het terras heb gezetenquote:
Heb je hem weer met z'n pokemonhaatquote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twarres vind ik wel genant en De Kast ook maar Rowwen Heze kan ik wel hebben. Neet Out Lottum en Bloasmuziek vind ik ook niet erger dan Laura hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee die Limburgse en Friese liedjes kunnen mijn oren echt niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |