* Diaan73 steekt vinger opquote:Op maandag 28 december 2015 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Wie weet nog dat Marco met een kraanwagen het Big Brother huis in werd getild om dit te spelen?
Ik ga dit uur ook weer muten hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die uberhaupt muten tijdens de top 2000
En dat hij meer onder de indruk was van de bewoners dan zij van hemquote:Op maandag 28 december 2015 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Wie weet nog dat Marco met een kraanwagen het Big Brother huis in werd getild om dit te spelen?
meldt zichquote:Op maandag 28 december 2015 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Was jij er zo een die ook aan het hek stond daar?quote:
dat weet niemand meer..... o nee Diaan.... nou ja dat is ook bijna niemandquote:Op maandag 28 december 2015 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
ikquote:Op maandag 28 december 2015 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Kan-ie nog steeds wel. TEG en privé heeft-ie financieel heus wel goed gescheiden gehouden.quote:
zouden wij best willen....quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om terug te keren
Ik zou alleen Laura en de Pokemon Themesong muten, de rest vind ik draaglijk genoeg.quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga dit uur ook weer muten hoor.Zo af en toe mag het.
ow jij ook?quote:
Nee dat niet hoor. Dat gaat zelfs mij te ver.quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Was jij er zo een die ook aan het hek stond daar?
dat is wel erg overdrevenquote:Op maandag 28 december 2015 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
de singles waren in elk geval waardeloos.
En naar Willem ging roepen dat hij een matennaaier was?quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Was jij er zo een die ook aan het hek stond daar?
Zijn er meer hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat weet niemand meer..... o nee Diaan.... nou ja dat is ook bijna niemand
Ik mute nooit, maar ik gebruik het wel om thee te zetten enzo.quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga dit uur ook weer muten hoor.Zo af en toe mag het.
Eens met Laura.quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou alleen Laura en de Pokemon Themesong muten, de rest vind ik draaglijk genoeg.
Hoorde dat hij voor Kerst een paleisje van 800 m2 voor een slordige 4 mio heeft aangeschaft. Marco is nog steeds wel binnen hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kan-ie nog steeds wel. TEG en privé heeft-ie financieel heus wel goed gescheiden gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |