Jaquote:
De meerderheid van de bevolking is te dik, een slank iemand is dan al snel gek, dat blijkt wel weer.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:55 schreef Revanches het volgende:
Marieke is niet magergewoon slanke, gezonde meid.
ik ben geen dikkertje, maar Esther is in mijn ogen beetje eng dunquote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meerderheid van de bevolking is te dik, een slank iemand is dan al snel gek, dat blijkt wel weer.
Esther van Bertie is ook fijn gebouwd, maar voor de dikkerdjes altijd weer een reden om te roepen dat ze te weinig eet.
Ik had ooit een meisje in de klas zitten waarbij je dat gevoel ook had, maar die had dan weer niet zo'n groot hoofd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:28 schreef SSJKliko het volgende:
Ik weeg zelf ook weinig, maar ik vind Esther toch echt wel heel erg dun. Beetje heti iee van, als je haar arm aanraakt breekt hij in twee
quote:Zoontje voor boer Johannes en Riët
'Het is een echte Hollandse boy!'
Op de heetste dag van 2012 zeiden boer Johannes (seizoen 4) en Riët 'ja' tegen elkaar, en nog steeds zijn ze dolgelukkig samen. Een paar weken geleden is hun geluk bezegeld met een prachtige zoon: Ewald. 'Die slapeloze nachten: tja, die zijn dan maar voor het goede doel', zegt vader Johannes lachend.
Lachkickjes
Na een vlotte bevalling werd Ewald drie weken geleden geboren. 'Die roze wolk, daar zitten we op. Maar die is wel heel vermoeiend', vertelt Johannes. 'Het gaat gelukkig super goed met Ewald. Het is een makkelijke baby en hij eet en drinkt goed. Het is een echte Hollandse boy. Af en toe heeft hij van die leuke lachkickjes.'
Allemachtig veel haar
Voor Riët is de geboorte van Ewald een hele verandering in haar leven. 'Maar Ewald is wel echt een wondertje. Hij is ongeveer 53 centimeter lang en lijkt in zijn gezicht heel erg op Johannes. Hij heeft allemachtig veel blond haar, dat heeft hij dan weer van mij.' Over de naam van hun zoon hebben Johannes en Riët een tijdje zitten dubben. Ze wilden namelijk een originele naam. Allebei hebben ze namen verzonnen en toen kwam ineens 'Ewald' naar voren.
Een taakje erbij
Johannes vindt het vaderschap prima te combineren met zijn werkzaamheden in de kas. 'Ach, dat gaat vanzelf. Je hebt er wel opeens een taakje bij. En je moet het slaaptekort compenseren, dat is wel even wennen.' Of Ewald ook boer wordt, is natuurlijk afwachten. 'Dat laten we aan hem over. We zien wel wat de toekomst brengt.'
Toekomstdroom
Toen Johannes in 2009 begon aan zijn Boer zoekt Vrouw-avontuur, was zijn toekomstdroom: 'Samen met mijn droomvrouw een leuk gezin stichten en het bedrijf van mijn ouders voortzetten'. 'Of die droom is uitgekomen? Jazeker, ik heb in ieder geval een gezin gesticht. Voor de rest maakt het mij niet zoveel uit wat er gaat komen. Iedereen heeft dromen. Ik heb de meeste kunnen verwezenlijken. Over nieuwe dromen moet ik nog even rustig nadenken. Eerst maar eens lekker genieten van Ewald.'
quote:Nieuwe liefde voor boer Willem
‘Hij steekt de kaarsjes aan, heel gezellig!’
In seizoen 2012 vond boer Willem in Klaas zijn perfecte match. Maar na een tijdje bleken ze toch niet zo goed bij elkaar te passen. Na even alleen te zijn geweest, begon het weer te kriebelen. Via een internetsite vond hij zijn nieuwe liefde: Werner. ‘Volgens Werner ben ik heel eigenwijs, een echte boer. Maar hij vindt me goed zoals ik ben’, zegt Willem enthousiast.
Geheime aanbidder
‘Ik was zo krenterig om niet te betalen voor een account op een online datingsite, dus ik kon niet zien wie degene was die mij elke dag berichtjes stuurde. Uiteindelijk ben ik daar achter gekomen door een gratis proefabonnement van drie dagen te nemen. Ik heb Werners berichtjes gelezen en die waren zo leuk, dat ik wat heb teruggestuurd. Dat had hij niet meer gedacht. Hij was blij verrast!’
Kaarsjes
‘Werner is een enthousiaste, spontane man. Hij is iets jonger, maar het leeftijdsverschil merk je niet. Hij laat continu zijn liefde blijken en wil graag bij mij zijn. We zien elkaar niet dagelijks, want we wonen twee uur rijden bij elkaar vandaan. Als Werner bij mij is, is hij vaak thuis als ik van mijn werk kom. Dan heeft hij de kaarsjes aangestoken, heel gezellig! Hij is gewoon heel lief, echt iemand die voor me zorgt.’
Luchtiger kijken
‘Ik leer van Werner luchtiger naar het leven te kijken. Ik ben nogal serieus en hij veel minder. Van mij leert hij weer meer biologisch en bewust te leven. Werner vind het leuk om mij spontaan te verrassen met een weekendje weg. Hij is alleen niet zo avontuurlijk, want hij gaat niet mee op grote trektochten als ik die wil maken. Je moet elkaar ook die ruimte kunnen geven. Werner vindt het bijvoorbeeld niet erg dat ik nog steeds vriendschappelijk contact heb met Klaas.’
Toekomstplannen?
‘Op werkgebied zit ik momenteel goed. Af en toe werk ik nog op de zorgboerderij of voor andere boeren. Daarnaast werk ik als gemeenteraadslid voor GroenLinks. Mensen herkennen me soms nog als boer Willem, maar in de politiek ben ik gewoon Willem hoor! Verder organiseer ik groepsreizen op Lesbos. Ik denk erover om Werner deze zomer mee te nemen. Maar verder hebben we nog geen toekomstplannen, zo snel ga ik niet! Nu hebben we het gewoon heel erg leuk samen.’
Vroeg ik me ook af. Dat is denk ik meer dan het 'wat jonger'. Vaak een eufemisme als het zeker 10 jaar of meer is.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:54 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe groot is dat leeftijdsverschil dan dat het zo belangrijk is om te vermelden?
http://boerzoektvrouw.kro(...)fde_voor_boer_willemquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:25 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Dat is denk ik meer dan het 'wat jonger'. Vaak een eufemisme als het zeker 10 jaar of meer is.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
Geen abonnement nemen, en dan pas met een gratis abonnement iets kunnen lezen
quote:Dochter voor boer Gijsbert
Boer Zoekt Vrouw-koppel Gijsbert en Femke hebben twee weken geleden hun derde kindje verwelkomd.
"Hannah is een heel mooi en lief meisje. En vooral makkelijk. We zijn ontzettend blij met haar", vertelt Femke trots aan de KRO.
Het koppel heeft samen al twee kinderen: Marije (3) en Siem (10 maanden). Uit een eerdere relatie heeft Femke ook een 8-jarige zoon: Romke. "Ik vind het leuk dat we nu twee jongens en twee meisjes hebben. Ik hoop stiekem dat Hannah een echt meisje-meisje wordt, met wie ik later lekker kan shoppen. Marije is niet zo'n meisje, maar vooral heel stoer."
Femke vindt het wel erg wennen om de hele dag met zoveel kinderen thuis te zitten. Ook Siem, de jongste zoon van Femke en Gijsbert, vindt het niet altijd even makkelijk. "De meeste aandacht is nu voor de baby, en dat vindt hij niet altijd leuk. Maar het gaat nu al veel beter dan in het begin. Zo'n nieuwe structuur heeft gewoon tijd nodig."
Ik lees elders dat Siem anderhalf is.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is wel gauw als Siem 10 maanden oud is en nu de baby al.
Siem is van 11 septquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees elders dat Siem anderhalf is.
Ik lees boven mijn posting 10 maanden ! Het is bijna niet te geloven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees elders dat Siem anderhalf is.
Hij is van september 2014.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik lees boven mijn posting 10 maanden ! Het is bijna niet te geloven.
Tikfoutje denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik lees boven mijn posting 10 maanden ! Het is bijna niet te geloven.
Televaagquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
Jan en Rianne slaan weer een slaatje... nieuwe folder van de Welkoop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze ziet er uit alsof ze een dikker hoofd heeft, maar dat kan natuurlijk ook inmiddels zo zijn. En verder vind ik haar op die foto even eng als in BZVquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind die foto van Rianne zo onflatteusop tv is ze zoveel leuker!
Ik vind jouw reactie onsympatieker dan hun deelname aan BZV en deze reclamecampagne; je dikt roddels aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Riannequote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Zwangerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:11 schreef Teslynd het volgende:
Ze lijkt inderdaad wat voller in het gezicht geworden te zijn.
Zo'n close-up foto, wie bedenkt zoiets? Elk niet-model komt niet geweldig over.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind die foto van Rianne zo onflatteusop tv is ze zoveel leuker!
Er is ook niks mis mee, had wellicht wat leuker gekund.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Rianne![]()
Ze had niet moeten glimlachen want dan ziet haar neus er gek uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 Ferrari's op videoband!
quote:Tweeling voor boer Frans en Leonie
"Een stoere jongen en een typisch meisje-meisje"
Hoera, heel leuk nieuws voor boer Frans (2007/2008) en zijn vrouw Leonie! Een paar weken geleden kregen zij een prachtige tweeling: Huub en Marlie. Oudste zoon Geert (1,5) heeft er nu een broertje én een zusje bij. "Het is het eerste waar hij over begint als hij wakker wordt, al snapt hij eigenlijk nog niet wat een tweeling is", zegt moeder Leonie lachend.
"Het gaat heel goed met Huub en Marlie. Ze zijn sinds de geboorte al meer dan een kilo aangekomen. Dus nee, daar mankeert niets aan hoor", vertelt boer Frans. "Toen ik aan het begin van de zwangerschap de trap opliep in het ziekenhuis, had ik opeens het voorgevoel: 'dat zouden er best eens twee kunnen wezen!'. En toen was dat dus ook zo!"
Zoek de verschillen
"De tweeling is heel mooi. Huub is echt een stoere jongen en Marlie een typisch meisje-meisje. Huub houdt nu al meer van actie en Marlie kijkt juist wat meer om zich heen. Qua uiterlijk lijken ze best wel op elkaar. Andere mensen houden ze soms niet uit elkaar! Zelf zien we het verschil natuurlijk wel: Marlie is wat donkerder dan Huub en heeft een wat ronder gezichtje. En ze heeft natuurlijk roze kleertjes aan!"
Dubbel zo druk
"Deze zwangerschap was iets pittiger dan bij Geert. Dat is ook niet gek bij een tweeling", vertelt Leonie. "Ik had een enorme buik. Maar naar omstandigheden gaat het goed nu. Ik moet wel nog even in het ritme komen, want het is natuurlijk dubbel zo druk. Als je een flesje geeft, doe je dat nu twee keer. Het is een gezellige boel in huis. Van één kind, naar drie kinderen! Dat is echt een cadeautje."
"Ja, het is wel druk zo", beaamt Frans. "Maar 's ochtends begin ik gewoon eerst rustig met een kop koffie. Ik begin vroeg met werken, zodat ik al veel gedaan heb als de kinderen wakker worden. Dan kan ik bijvoorbeeld Geert naar de crèche te brengen. Gelukkig is het deze periode wat rustiger op de boerderij. We hebben net een nieuwe melkstal en ik hoef even niet op het land te werken, dus dat scheelt."
Voetbalschoenen
"We sturen er niet op aan dat ze later meehelpen op de boerderij. Als we uit het raam kijken, zien we de koeien en loopt er een paard langs. Ze groeien er dus gewoon mee op. Later moeten ze vooral doen wat ze zelf leuk vinden. Het zou wel gaaf zijn als mijn zoons later ook aan motorcross zouden doen. Lekker lawaai maken! Maar voetbal is natuurlijk makkelijker, want je koopt voetbalschoenen en je bent klaar!"
"We zijn erg blij met het gezin dat we nu hebben. Drie kinderen is een mooi aantal en ze zitten ook nog eens dicht op elkaar. 'Samen oud worden' is nog steeds mijn ultieme toekomstdroom. Dat je samen gezond bent en blijft. Meer hoef ik als mens niet te hebben", vertelt Frans.
![]()
http://boerzoektvrouw.kro(...)boer_frans_en_leonie
Ik vind ze wel schattigquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh boy, wat een pertinent lelijke kroost heeft boer Frans!
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja het zijn leuke baby's .quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind ze wel schattig
Wel lelijke namen.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vooral van die lange poten onder de pisbakquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ken die vent alleen van Jensen!
Ze zat in elk geval niet in de serie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:05 schreef trui het volgende:
Mijn hemel, wat een genant gesprek was dat bij Jensen zeg.
Ik ben een beetje vergeten hoe 't zat. Kennen Frans & Leonie elkaar van BZV of is zij later in zijn leven gekomen?
quote:Boer Geert en Hetty uit elkaar
Verdrietig nieuws van het liefdesfront. Boer Geert en Hetty hebben besloten hun relatie te beëindigen. Ze zijn ruim een jaar een stel geweest en hebben een mooie tijd gehad, maar de verschillen in hun karakters blijken toch te groot om samen een toekomst te hebben. Geert en Hetty geven aan als goede vrienden uit elkaar te gaan.
ik weet niet of ik een vrouw Geert gunquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:38 schreef Postbus100 het volgende:
Niet zozeer zakelijk, maar ik had wel het idee dat Hetty een bepaald soort reserve hield tegenover Geert en hem niet nam zoals hij is. Ze gedroeg zich af en toe net als een moeder die haar kind corrigeert. Ben ook niet verbaasd, maar had Geert wel een vrouw gegund.
Ik vond het ook net moeder en zoon en ik vrees dat het merendeel van de vrouwen niet anders kan, want wat moet je anders met hem...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:38 schreef Postbus100 het volgende:
Niet zozeer zakelijk, maar ik had wel het idee dat Hetty een bepaald soort reserve hield tegenover Geert en hem niet nam zoals hij is. Ze gedroeg zich af en toe net als een moeder die haar kind corrigeert. Ben ook niet verbaasd, maar had Geert wel een vrouw gegund.
Op ieder potje past een dekseltje. En Geert heeft een hart van goud, veel vrouwen die dat heel belangrijk vinden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik weet niet of ik een vrouw Geert gun![]()
beeeeeetje gebruiksaanwijzing
Hij vindt vast wel weer iemand hoor. Ik denk ook dat deze twee niet echt goed in balans waren samen. Maar ze hebben 't toch best nog een tijd volgehouden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:38 schreef Postbus100 het volgende:
Ja vanuit Hetty vond ik. Bij Ada zag ik meer passie voor Geert.quote:
Wanneer is de voorstelronde?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zoveel zin in een nieuw seizoen![]()
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)er-een-nieuwe-liefdequote:Boer Geert heeft weer een nieuwe liefde
Boer Geert uit Mussel heeft een nieuwe liefde. De aardbeienteler, die bekend is van het televisieprogramma Boer zoekt vrouw, werd vrijdagavond gefotografeerd in een restaurant met een nieuwe vriendin: Geertje.
Geertje is een van de vrouwen die ook in het boerendatingprogramma zat. Ze zat bij de laatste vijf. 'Het was een van mijn favoriete vrouwen', zegt Geert. 'Ik hoop dat het wat wordt.' Geertje woont op een eilandje in het Friese Grou.
Weekendje weg
De vonk sloeg pas een paar weken geleden over. Toen zagen de twee elkaar weer tijdens een weekendje weg voor alle dames die hadden meegedaan aan de speeddate met boer Geert. De vrouwen en Geert zijn volgens hem een soort vriendenclub geworden.
Ook Hetty, met wie Geert tot voor kort samenwoonde in Mussel, was aanwezig. In het televisieprogramma koos Geert voor haar. Ruim twee weken geleden werd bekend dat de twee een punt achter hun relatie zetten.
Geheimen
Geert is meteen erg open over het prille avontuur met Geertje. Hij vond het geen probleem dat de restauranteigenaar het stel op de foto zette en die publiceerde. 'Ik heb geen geheimen', zegt hij. Zo neemt hij zijn Geertje zondag mee naar het RTL 4-programma Carlo's TV Café, hand in hand.
Een vriendenclubquote:Op zondag 10 april 2016 13:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)er-een-nieuwe-liefde
beggars can't be choosersquote:Op zondag 17 april 2016 10:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een vriendenclubLOL
Bijzonder dat hij nu met iemand is die hij toen blijkbaar niet leuk genoeg vond. Vooral van haar kant een wat opmerkelijke beslissing, vind ik.
Een mens kan zich toch best bedenken?quote:Op zondag 17 april 2016 10:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een vriendenclubLOL
Bijzonder dat hij nu met iemand is die hij toen blijkbaar niet leuk genoeg vond. Vooral van haar kant een wat opmerkelijke beslissing, vind ik.
Blijkbaar. 'Oja, die ene was toch wel ok, laat ik die nu eens proberen'.quote:
Maar eerst checken wie er nog beschikbaar was:quote:Op maandag 18 april 2016 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar. 'Oja, die ene was toch wel ok, laat ik die nu eens proberen'.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-mijn-hoofd.dhtmlquote:Boer Geert: Geertje zat al een tijdje in mijn hoofd
BEWAAR ARTIKEL
REACTIES13
Door: Marlies van Leeuwen
10-4-16 - 16:19
Boer Geert © anp.
Boer Geert is duidelijk niet het type dat lang vrijgezel blijft. Een paar weken na de breuk met Hetty is de aardbeienteler al aan het daten met Geertje. 'Het is wederzijds en we gaan er helemaal voor,' vertelt de verliefde boer Geert Krops aan deze krant.
Geert en Geertje leerden elkaar kennen in het programma Boer zoekt vrouw. Geertje was een van zijn vier laatst overgebleven vrouwen. Hij koos in de datingshow voor Hetty, maar vorige maand werd bekend dat hun relatie na ruim een jaar was gestrand. Geert en Hetty gingen 'als goede vrienden' uit elkaar.
,,Alle dames uit het programma vond ik leuk, dus ik dacht: waarom zou ik geen contact zoeken om te kijken wie er nog beschikbaar is,'' legt de boer uit, die door zijn optreden in BZV de bijnaam Geile Geert kreeg. ,,Geertje zat al die tijd in mijn hoofd. Ze heeft rood haar, ik noemde haar altijd Roodkapje. En toen ik in Boer zoekt Vrouw moest selecteren, zei ik steeds: Roodkapje moet mee. Ze is zacht, spontaan, gezellig, heeft een goede uitstraling en is sportief. Precies waar ik naar op zoek ben.''
Vrijdagavond dook Geert met Geertje op in restaurant Oan 't Wetter in Grou, zo is te zien op een foto op de Facebookpagina van het restaurant. Zondagavond was het stel samen bij Carlo's TV-café. Daar vertelde Geertje dat ze veel contact met Geert had gehouden. ,,Ook met Ada. En het is een hele lieve man. Ze denken allemaal dat hij een beetje gek is en dat is misschien ook wel zo."
waarom nam je haar niet meteen mee dan? Wat een onzinquote:,,Geertje zat al die tijd in mijn hoofd. Ze heeft rood haar, ik noemde haar altijd Roodkapje. En toen ik in Boer zoekt Vrouw moest selecteren, zei ik steeds: Roodkapje moet mee. Ze is zacht, spontaan, gezellig, heeft een goede uitstraling en is sportief. Precies waar ik naar op zoek ben.''
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hij was tijdens die logeerdagen toch al zo? Allemaal een beetje 'proeven', kusjes op de mond
Als ik aan zo'n programma mee zou doen zou mij ook zoiets wel kunnen overkomen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar. 'Oja, die ene was toch wel ok, laat ik die nu eens proberen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |