abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160955865
Niet zozeer zakelijk, maar ik had wel het idee dat Hetty een bepaald soort reserve hield tegenover Geert en hem niet nam zoals hij is. Ze gedroeg zich af en toe net als een moeder die haar kind corrigeert. Ben ook niet verbaasd, maar had Geert wel een vrouw gegund.
Somebody that I used to know
pi_160957370
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:38 schreef Postbus100 het volgende:
Niet zozeer zakelijk, maar ik had wel het idee dat Hetty een bepaald soort reserve hield tegenover Geert en hem niet nam zoals hij is. Ze gedroeg zich af en toe net als een moeder die haar kind corrigeert. Ben ook niet verbaasd, maar had Geert wel een vrouw gegund.
ik weet niet of ik een vrouw Geert gun :D
beeeeeetje gebruiksaanwijzing
pi_160958800
quote:
Ik vond het ook net moeder en zoon en ik vrees dat het merendeel van de vrouwen niet anders kan, want wat moet je anders met hem...
Iemand moet veel geduld hebben, heel makkelijk zijn en veel van adhd begrijpen. En dan nog is het hard werken. Hetty had ook te weinig geduld, denk ik. Als alles je frustreert dan schiet het niet op.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_160960789
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik weet niet of ik een vrouw Geert gun :D
beeeeeetje gebruiksaanwijzing
Op ieder potje past een dekseltje. En Geert heeft een hart van goud, veel vrouwen die dat heel belangrijk vinden.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:21:44 #180
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_160961718
Ik vond Geert ook een leuke en aardige man. Jammer, maar hij kan beter iemand vinden die zijn eigenaardigheden kan accepteren. Ik blijf het jammer vinden van Ada. Die was denk ik meer in staat dan Hetty om met de ADHD om te gaan, met een bepaalde nuchterheid.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_160961866
Hetty bleef het te veel zien als een keuze om druk of rustig te zijn. Alleen al daarop was het niet goed gegaan.

Het was ze beiden aan te zien dat het niet goed zat. Te veel aan moeten passen. Geert zei dat hij veel eerder aan de ritalin had moeten gaan, maar het maakte hem om te zien wat norsig en mogelijk wrokkig - er werd te veel onderdrukt. Misschien was de dosis te hoog.

Apart seizoen met relaties die het wel of niet werden.
  maandag 28 maart 2016 @ 15:21:58 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_160999318
quote:
Hij vindt vast wel weer iemand hoor. Ik denk ook dat deze twee niet echt goed in balans waren samen. Maar ze hebben 't toch best nog een tijd volgehouden.
in de haak.
pi_160999481
Ik denk ook dat het verschil in levensstijl hen parten gespeeld heeft. Hetty was wel duidelijk een beetje vrouw van de wereld, die het financieel heel goed heeft gehad in haar vorige huwelijk en wat dat betreft veel gewend is. Geert is dan een beetje een heikneuter met bijkomende normen en waarden.
pi_161000419
Zo arm is Geert zelf nou ook weer niet.
Hij heeft wel een andere levensstijl, dat wel.
pi_161000556
Ja, ik bedoel ook niet perse dat hij arm is, maar meer een andere manier van met geld om gaan.
  roze maandag 28 maart 2016 @ 17:13:18 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161001630
Ik heb zoveel zin in een nieuw seizoen :9~ O+
Your beauty never ever scared me.
  maandag 28 maart 2016 @ 18:10:20 #187
174940 W00fer
Maar echt
pi_161002812
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 07:36 schreef trui het volgende:
Zakelijk?
Ja vanuit Hetty vond ik. Bij Ada zag ik meer passie voor Geert.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:58:41 #188
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_161026119
Ik vond haar wel heel lief hoor. Maar wel nuchter in sommige opzichten. En niet bepaald bij hem passend nee, al vind ik het toch een beetje jammer dat 't uit is.
in de haak.
pi_161027831
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zoveel zin in een nieuw seizoen :9~ O+
Wanneer is de voorstelronde? :9
  zondag 10 april 2016 @ 13:28:27 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161326024
quote:
Boer Geert heeft weer een nieuwe liefde

Boer Geert uit Mussel heeft een nieuwe liefde. De aardbeienteler, die bekend is van het televisieprogramma Boer zoekt vrouw, werd vrijdagavond gefotografeerd in een restaurant met een nieuwe vriendin: Geertje.

Geertje is een van de vrouwen die ook in het boerendatingprogramma zat. Ze zat bij de laatste vijf. 'Het was een van mijn favoriete vrouwen', zegt Geert. 'Ik hoop dat het wat wordt.' Geertje woont op een eilandje in het Friese Grou.

Weekendje weg
De vonk sloeg pas een paar weken geleden over. Toen zagen de twee elkaar weer tijdens een weekendje weg voor alle dames die hadden meegedaan aan de speeddate met boer Geert. De vrouwen en Geert zijn volgens hem een soort vriendenclub geworden.

Ook Hetty, met wie Geert tot voor kort samenwoonde in Mussel, was aanwezig. In het televisieprogramma koos Geert voor haar. Ruim twee weken geleden werd bekend dat de twee een punt achter hun relatie zetten.

Geheimen
Geert is meteen erg open over het prille avontuur met Geertje. Hij vond het geen probleem dat de restauranteigenaar het stel op de foto zette en die publiceerde. 'Ik heb geen geheimen', zegt hij. Zo neemt hij zijn Geertje zondag mee naar het RTL 4-programma Carlo's TV Café, hand in hand.

http://www.rtvnoord.nl/ni(...)er-een-nieuwe-liefde
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 10 april 2016 @ 14:21:58 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161326981
KuikenGuppy
  zondag 17 april 2016 @ 10:06:26 #192
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_161486751
ze hebben in elk geval dezelfde bril-smaak.
in de haak.
  zondag 17 april 2016 @ 10:11:14 #193
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_161486836
quote:
Een vriendenclub :D LOL

Bijzonder dat hij nu met iemand is die hij toen blijkbaar niet leuk genoeg vond. Vooral van haar kant een wat opmerkelijke beslissing, vind ik.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_161486861
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Bijzonder dat hij nu met iemand is die hij toen blijkbaar niet leuk genoeg vond. Vooral van haar kant een wat opmerkelijke beslissing, vind ik.
beggars can't be choosers
  zondag 17 april 2016 @ 23:43:45 #195
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_161512009
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Een mens kan zich toch best bedenken?
in de haak.
pi_161527259
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 23:43 schreef trui het volgende:

[..]

Een mens kan zich toch best bedenken?
Blijkbaar. 'Oja, die ene was toch wel ok, laat ik die nu eens proberen'.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_161528670
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Blijkbaar. 'Oja, die ene was toch wel ok, laat ik die nu eens proberen'.
Maar eerst checken wie er nog beschikbaar was:
quote:
Boer Geert: Geertje zat al een tijdje in mijn hoofd
BEWAAR ARTIKEL
REACTIES13
Door: Marlies van Leeuwen
10-4-16 - 16:19
Boer Geert © anp.
Boer Geert is duidelijk niet het type dat lang vrijgezel blijft. Een paar weken na de breuk met Hetty is de aardbeienteler al aan het daten met Geertje. 'Het is wederzijds en we gaan er helemaal voor,' vertelt de verliefde boer Geert Krops aan deze krant.
Geert en Geertje leerden elkaar kennen in het programma Boer zoekt vrouw. Geertje was een van zijn vier laatst overgebleven vrouwen. Hij koos in de datingshow voor Hetty, maar vorige maand werd bekend dat hun relatie na ruim een jaar was gestrand. Geert en Hetty gingen 'als goede vrienden' uit elkaar.

,,Alle dames uit het programma vond ik leuk, dus ik dacht: waarom zou ik geen contact zoeken om te kijken wie er nog beschikbaar is,'' legt de boer uit, die door zijn optreden in BZV de bijnaam Geile Geert kreeg. ,,Geertje zat al die tijd in mijn hoofd. Ze heeft rood haar, ik noemde haar altijd Roodkapje. En toen ik in Boer zoekt Vrouw moest selecteren, zei ik steeds: Roodkapje moet mee. Ze is zacht, spontaan, gezellig, heeft een goede uitstraling en is sportief. Precies waar ik naar op zoek ben.''

Vrijdagavond dook Geert met Geertje op in restaurant Oan 't Wetter in Grou, zo is te zien op een foto op de Facebookpagina van het restaurant. Zondagavond was het stel samen bij Carlo's TV-café. Daar vertelde Geertje dat ze veel contact met Geert had gehouden. ,,Ook met Ada. En het is een hele lieve man. Ze denken allemaal dat hij een beetje gek is en dat is misschien ook wel zo."
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-mijn-hoofd.dhtml
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_161545050
,,Alle dames uit het programma vond ik leuk, dus ik dacht: waarom zou ik geen contact zoeken om te kijken wie er nog beschikbaar is,''

8)7 8)7

quote:
,,Geertje zat al die tijd in mijn hoofd. Ze heeft rood haar, ik noemde haar altijd Roodkapje. En toen ik in Boer zoekt Vrouw moest selecteren, zei ik steeds: Roodkapje moet mee. Ze is zacht, spontaan, gezellig, heeft een goede uitstraling en is sportief. Precies waar ik naar op zoek ben.''
waarom nam je haar niet meteen mee dan? Wat een onzin :')
pi_161545118
Hij was tijdens die logeerdagen toch al zo? Allemaal een beetje 'proeven', kusjes op de mond :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 11:40:03 #200
382129 crew  Donna
pi_161545433
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hij was tijdens die logeerdagen toch al zo? Allemaal een beetje 'proeven', kusjes op de mond :')
:r :r :r :r :r :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')