SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
GnRgoden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
We hebben er eentjedeze ken ik echt niet.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Coldplay?quote:Op zondag 27 december 2015 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
als ik één band uit de popmuziek zou mogen bannen..Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik ook niet! Niet echt fan van GnR, op Patience na. Dit is ook goedquote:Op zondag 27 december 2015 20:37 schreef Uccie het volgende:
We hebben er eentjedeze ken ik echt niet.
![]()
![]()
Er bestaan mensen die GnR uit de muziekhistorie willen verbannen?![]()
![]()
Zal wel een vrouw moeten zijn. STEMVERBOD!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit is toch wel echt het beste GNR nummer![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
erger! verbannen naar limburg!quote:Op zondag 27 december 2015 20:38 schreef Dven het volgende:
![]()
Ze smelten de kazen!![]()
Het was een man hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 20:38 schreef Dven het volgende:
![]()
Make love, not war ☮![]()
Is goed schatquote:Op zondag 27 december 2015 20:38 schreef Dven het volgende:
![]()
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Goed nummer hoor, wat GnR ken ik hun grote hits. Waarbij ik vooral Don't cry mooi vind.quote:Op zondag 27 december 2015 20:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook niet! Niet echt fan van GnR, op Patience na. Dit is ook goedOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De grote reünie schijnt er nu echt aan te komen...quote:Op zondag 27 december 2015 20:39 schreef laxus13 het volgende:
Dit is toch wel echt het beste GNR nummer![]()
Estranged is idd een meesterwerk...![]()
'man'quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen single geweest ofzo, dit is een beetje de Sometimes it snows in April van GnR.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en dan toch friet zeggen....quote:
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Mind the "was"quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik weet niet of Axl nog wel echt moet gaan zingen.quote:Op zondag 27 december 2015 20:40 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De grote reünie schijnt er nu echt aan te komen...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kan alleen maar tegenvallen..quote:Op zondag 27 december 2015 20:40 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De grote reünie schijnt er nu echt aan te komen...Ze smelten de kazen!![]()
Mensen die haten op GNR
Als dat gebeurt dan ga ik sowieso kijken. Al is er weinig meer van Axl overquote:Op zondag 27 december 2015 20:40 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De grote reünie schijnt er nu echt aan te komen...
Die liveplaat in Japan is wel bizar goed
Kortweg een oorgasme genoemdquote:Op zondag 27 december 2015 20:40 schreef Stickertje het volgende:
Dat gitaarspel in dit nummer is een oororgasme
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Goeie smaakquote:
Toppertje is het hequote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:
Volgens zijn profiel 26 jaar, dus ja man. In ieder geval van het mannelijk geslacht.quote:Make love, not war ☮![]()
Deed ie dat maar eens.quote:Op zondag 27 december 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of Axl nog wel echt moet gaan zingen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit is wel een single geweest, december 1993 / begin 1994.. zelfs een videoclip en al vanquote:Op zondag 27 december 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen single geweest ofzo, dit is een beetje de Sometimes it snows in April van GnR.Ze smelten de kazen!![]()
Daar had ie sowieso nooit aan moeten beginnenquote:Op zondag 27 december 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of Axl nog wel echt moet gaan zingen.![]()
OMGquote:Op zondag 27 december 2015 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is wel een single geweest, december 1993 / begin 1994.. zelfs een videoclip en al vanSlash speelt gitaar en vogeltje gaat op één pootje zitten genieten
Ik ook! Ondanks Axl... #teamslashquote:Op zondag 27 december 2015 20:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan ga ik sowieso kijken. Al is er weinig meer van Axl over
Die liveplaat in Japan is wel bizar goed![]()
Nee maar het album is wel supergoedquote:Op zondag 27 december 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen single geweest ofzo, dit is een beetje de Sometimes it snows in April van GnR.
-XOXO-![]()
Zie chatquote:Op zondag 27 december 2015 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Durf dat es tegen me te zeggen in de chat!
oh wel? Ik wist wel dat er een video bij zat maar dacht niet uitgebracht als singlequote:Op zondag 27 december 2015 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is wel een single geweest, december 1993 / begin 1994.. zelfs een videoclip en al van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
vogels hebben muziek smaakquote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
OMGSlash speelt gitaar en vogeltje gaat op één pootje zitten genieten
Ik heb er een hazes-fan bij zitten hè. Nooit gedacht dat het kon, maar ze reageren allemaal op andere muziek.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
zoveel mooier dan november rainI love music |Ajax forever
Meer Pringles eten, dan kan je de bus dwars in je mond doen.quote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef katkit het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn handen te dik zijn geworden voor een bus PringlesDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Slash vond deze epische nummers ook kut, die wilde rocken...quote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef D. het volgende:
Ik kon GnR destijds niet zo waarderen, nu een stuk meer
Deze vind ik overigens niets![]()
Heeft het nooit geweldig gedaan als single.. Maar goed dat mensen dit lied nu wel kunnen waarderenquote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh wel? Ik wist wel dat er een video bij zat maar dacht niet uitgebracht als single
Minder pringles etenquote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef katkit het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn handen te dik zijn geworden voor een bus Pringles
-XOXO-![]()
quote:
Piano outro van de Regen kan ik meer waarderen..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo hoort het ook, bij een rockbandquote:Op zondag 27 december 2015 20:43 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Slash vond deze epische nummers ook kut, die wilde rocken...![]()
![]()
November Rain is ook wel gewoon fucking lijp hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Counting Crows?quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Eagles, Black Crows, Byrds, Housemartins, Cock Robin.....![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Eagles, Black Crows, Byrds, Housemartins, Cock Robin.....
quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoorde ook een stukje Yesterdaysquote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef Cee het volgende:
Dit is toch November Rain met andere lyrics?
Birdy?quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
![]()
nee dit is een goed nummer.quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef Cee het volgende:
Dit is toch November Rain met andere lyrics?I love music |Ajax forever
Nee eentje houdt niet van vrouwenstemmenquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Leuke post.quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Eagles, Black Crows, Byrds, Housemartins, Cock Robin.....
Je vergeet de Yardbirds en de Jayhawks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mannen zingen over het algemeen ook veel fijnerquote:Op zondag 27 december 2015 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee eentje houdt niet van vrouwenstemmen![]()
![]()
nee ik laat mijn haar niet groeienquote:
Estranged en November Rain horen bij elkaar, er is nog een derde nummer wat er bij hoort (coma?), is een soort trilogie... Axl hield veel van de muziek van Elton John...quote:Op zondag 27 december 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
November Rain is ook wel gewoon fucking lijp hoor.
Deze nummers spelen een grote rol in de uiteindelijke split up tussen Axl en Slash...![]()
Absoluut niet mee eens. Ranja staat achter mij.quote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mannen zingen over het algemeen ook veel fijner[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Don't Cry is het derde nummerquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Estranged en November Rain horen bij elkaar, er is nog een derde nummer wat er bij hoort (coma?), is een soort trilogie... Axl hield veel van de muziek van Elton John...
Deze nummers spelen een grote rol in de uiteindelijke split up tussen Axl en Slash...Ze smelten de kazen!![]()
Eensquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mannen zingen over het algemeen ook veel fijner![]()
Ballads zijn heerlijkquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Estranged en November Rain horen bij elkaar, er is nog een derde nummer wat er bij hoort (coma?), is een soort trilogie... Axl hield veel van de muziek van Elton John...
Deze nummers spelen een grote rol in de uiteindelijke split up tussen Axl en Slash...
Derde nr is Don't Cry trouwens"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dont cry dacht ik hoorde in elk gevalqua clip bij November Rainquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Deze nummers spelen een grote rol in de uiteindelijke split up tussen Axl en Slash...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat magquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Ranja staat achter mij.
Ik heb liever een biertje![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee ik laat mijn haar niet groeien![]()
![]()
dat heb je in al die jaren nog nooit gewild.
![]()
![]()
en er is een onoficiele vierde van Chinese Democracy, geen idee welke het ook al weer isquote:Ze smelten de kazen!![]()
Ja dat blijkt!quote:
Waarom nou weer door die allerlaatste noot van GnR heen lullen? draai de plaat dan niet![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Laat hem anders ook even bij de computer.quote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Ranja staat achter mij.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
tja jij wil in al die jaren ook bepaalde dingen nietquote:Op zondag 27 december 2015 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
dat heb je in al die jaren nog nooit gewild.
![]()
![]()
Oh nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op zondag 27 december 2015 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en er is een onoficiele vierde van Chinese Democracy, geen idee welke het ook al weer isOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Shearwater kan ook nogquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke post.
Je vergeet de Yardbirds en de Jayhawks.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja jij wil in al die jaren ook bepaalde dingen niet
Nu ontwerpt ze tuinenquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het is geen Debbie Harry maar kan er goed mee door ja.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En De Kraaien, maar die zou ik ook niet in die lijst opnemen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Zij is inderdaad ook een mooie vrouw.quote:Op zondag 27 december 2015 20:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is geen Debbie Harry maar kan er goed mee door ja.
Dit
Ik ga weleens zoeken.quote:Op zondag 27 december 2015 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Volgens mij There was a time of Sorry...
Of This I loveOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jaaaaaa!
DE topper
ja, nu heb je niks meer te zeggen he?!quote:
Jaaaaaaaaaaaa"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bier inshenken nu"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Beste feestnummer ever
And I spent all my money on whiskey and beerUn dann rettet kein Kavallerie,
Ierland
Dit hele nummer zingen met alleen de tekst
"And I spent all my money on whiskey and beer"
gaat ook, veel beter te onthouden,Un dann rettet kein Kavallerie,
Die zijn nu ook failliet...quote:Op zondag 27 december 2015 20:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het clublied van BV Veendam heeft had ook deze melodie!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Juist gisterenquote:
Nee.quote:Op zondag 27 december 2015 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, nu heb je niks meer te zeggen he?!
Ik ook. Het is allang geen kerst meer. Ik ben eigenlijk ook wel klaar met onze kerstboom, maar ja hoort er nog even bij.quote:Op zondag 27 december 2015 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben al die kerstmotieven op kleren wel zat te rakenMake love, not war ☮![]()
Staat hoog in mijn lijstje van landen om eens te bezoekenquote:Op zondag 27 december 2015 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar daar een week op vakantie geweest, ik ben verliefd.
Bunting gooide die 3e set gewoon heel goedquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oops, het hele dartsen vergeten. ff kijken.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Hoort er ook niet in thuis, maar hij had t naar z'n zin.quote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is denk ik niet op de goede plek, dat staat (gelukkig) niet in de lijst.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Je hebt er ook wel moeite in gestoken natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Het is allang geen kerst meer. Ik ben eigenlijk ook wel klaar met onze kerstboom, maar ja hoort er nog even bij.![]()
![]()
Prachtig land. Waar ben je geweest?quote:Op zondag 27 december 2015 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar daar een week op vakantie geweest, ik ben verliefd.![]()
Ah kut, net koffie gemaakt (met een scheutje whiskey cream, dat dan weer welquote:)
dalijk aan het bier
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Bunting is natuurlijk gewoon een enorm lulletje rozewater.quote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bunting gooide die 3e set gewoon heel goedHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Doen. De natuur, de pubs, de mensen, de humor. Ik wilde alles knuffelen. We kregen een wielklem, zelfs daarom hebben we gelachen samen met de wielklem-verwijderjongen.quote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Staat hoog in mijn lijstje van landen om eens te bezoeken![]()
![]()
Is deze niet al geweest?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh dit commentaar gaat over het volgende lied..
Ik zat al te denken.. Dubliners & Reggae![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 20:55 schreef Stickertje het volgende:
Oh dit commentaar gaat over het volgende lied..
Ik zat al te denken.. Dubliners & Reggae![]()
![]()
![]()
sowieso in zijn genrequote:Op zondag 27 december 2015 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn koning, keizer en admiraal op muziekgebied.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Three little birds komt nog
Helaas kan hij nu geen 5 little birds versie meer maken
We zaten in het gebied van Galway bay, bij Kinvarra en hebben van daaruit dagtripjes gemaakt. Cliffs of Moher, maar ook een dagje naar de Aran islands geweest (de grootste). En afgesloten met Dublin.quote:![]()
Volgend uur Les Lacs Du Connemara, als we het toch over Ierland hebbenquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
We zaten in het gebied van Galway bay, bij Kinvarra en hebben van daaruit dagtripjes gemaakt. Cliffs of Moher, maar ook een dagje naar de Aran islands geweest (de grootste). En afgesloten met Dublin.![]()
![]()
Mwah.. get up stand up, no women no cry.. ook erg fijn hoorquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef cafca het volgende:
Dit is wel een van de lekkerste van MarleyI love music |Ajax forever
Nergens op, maar dat hebben sommige dj's vakerquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ik miste ook even waar dat op sloeg![]()
![]()
Oh serieus?quote:Op zondag 27 december 2015 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgend uur Les Lacs Du Connemara, als we het toch over Ierland hebbenTop.
En ik wilde nog wel een serie gaan kijken.![]()
![]()
oh en Jammingquote:Op zondag 27 december 2015 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah.. get up stand up, no women no cry.. ook erg fijn hoorI love music |Ajax forever
Galwayquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
We zaten in het gebied van Galway bay, bij Kinvarra en hebben van daaruit dagtripjes gemaakt. Cliffs of Moher, maar ook een dagje naar de Aran islands geweest (de grootste). En afgesloten met Dublin.
Inisheer
Cliffs of Moher
Connemara niet meegepakt?![]()
1222 Voltooid Verleden Tijd Is Ook Schitterend 1997
1221 How Soon Is Now The Smiths 1984
1220 Calypso John Denver 1975
1219 Het Land Van Maas En Waal Boudewijn De Groot 1967
1218 Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band The Beatles 1967
1217 Mr. Bojangles Sammy Davis Jr. 1972
1216 Sky On Fire Handsome Poets 2012
1215 Les Lacs Du Connemara Michel Sardou 1982
1214 Mijn Gebed D.C. Lewis 1970
1213 Bestel Mar Rowwen Hèze 1992
1212 Theme From Harry's Game Clannad 1983
1211 Smoorverliefd Doe Maar 1981
1210 Waterloo Sunset The Kinks 1967
1209 Fernando ABBA 1975![]()
Is zelfs gestegen toch?quote:Op zondag 27 december 2015 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ow correctie. Redemption song staat er wel in.![]()
ja daar heb ik jaar in, jaar uit voor gepleit en het eerste jaar dat ik niet stemde, kwam ie erinquote:Op zondag 27 december 2015 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ow correctie. Redemption song staat er wel in.
Buffalo Soldierquote:Op zondag 27 december 2015 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah.. get up stand up, no women no cry.. ook erg fijn hoor
En Redemption Song![]()
![]()
Ja, met 58 plaatsen. De rest is allemaal gezakt muv One Love. En dat vind ik de minst leuke.quote:Make love, not war ☮![]()
Vrij matig uur. Ik zie veel nummers die minder dan Pokemon zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 20:59 schreef D. het volgende:
1209 Fernando ABBA 1975"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 20:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mijn tweede nummer komt zo
IOS - Voltooid Verleden Tijd![]()
![]()
![]()
1222 Voltooid Verleden Tijd Is Ook Schitterend 1997![]()
1217 Mr. Bojangles Sammy Davis Jr. 1972![]()
1212 Theme From Harry's Game Clannad 1983![]()
1209 Fernando ABBA 1975
1221 How Soon Is Now The Smiths 1984![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1220 Calypso John Denver 1975![]()
1219 Het Land Van Maas En Waal Boudewijn De Groot 1967![]()
1218 Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band The Beatles 1967![]()
1216 Sky On Fire Handsome Poets 2012![]()
1215 Les Lacs Du Connemara Michel Sardou 1982![]()
1214 Mijn Gebed D.C. Lewis 1970![]()
1213 Bestel Mar Rowwen Hèze 1992![]()
1211 Smoorverliefd Doe Maar 1981![]()
1210 Waterloo Sunset The Kinks 1967![]()
1209 Fernando ABBA 1975
1222 Voltooid Verleden Tijd Is Ook Schitterend 1997 Ik denk bij die titel altijd aan een heel ander nummer![]()
![]()
![]()
Jawel, die ook! Vergeten te vermelden. Jammer dat het toen net wat regenachtig en mistig was maar we hebben wel heel veel schapen gezien.quote:Op zondag 27 december 2015 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Galway
Inisheer
Cliffs of Moher
Connemara niet meegepakt?![]()
![]()
Barney - Bunt is genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet alleen jouw UI, maar ook jou ondertitel is geweldig. Ik wil het maar even gezegd hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 20:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah kut, net koffie gemaakt (met een scheutje whiskey cream, dat dan weer wel)
dalijk aan het bier![]()
Zeker, maar die laatste is niet echt reggaequote:I love music |Ajax forever
Eigelijk is ook praktisch alles minder dan Pokemon.quote:Op zondag 27 december 2015 21:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrij matig uur. Ik zie veel nummers die minder dan Pokemon zijn.![]()
Wisselend uurtje.![]()
Ik zie er niet eentjequote:Op zondag 27 december 2015 21:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrij matig uur. Ik zie veel nummers die minder dan Pokemon zijn.![]()
![]()
niet als je ouder dan 12 bentquote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Eigelijk is ook praktisch alles minder dan Pokemon.I love music |Ajax forever
Redemption is verreweg de beste van Bob Barney[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The Smiths
Mooi uur. Gelukkig, als ik dartsen kijk gaat het daar niet goed. Dus Hup Bunt. Intussen ben ik hier
Ik heb ooit een lift gekregen van de zus van de vrouw van de zangerquote:Op zondag 27 december 2015 20:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mijn tweede nummer komt zo
IOS - Voltooid Verleden Tijd![]()
Toen ik lek gereden was richting de Holterberg.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 21:02 schreef Zorro het volgende:
Mooi uur. Gelukkig, als ik dartsen kijk gaat het daar niet goed. Dus Hup Bunt. Intussen ben ik hier
![]()
![]()
![]()
Zus van de vrouw, wel een beetje ver weg maar dichterbij dan ik bij deze band ben geweestquote:Op zondag 27 december 2015 21:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb ooit een lift gekregen van de zus van de vrouw van de zanger
Toen ik lek gereden was richting de Holterberg.![]()
VVT
Wat een prachtig nummer blijft dit ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje ver maar inderdaadquote:Op zondag 27 december 2015 21:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zus van de vrouw, wel een beetje ver weg maar dichterbij dan ik bij deze band ben geweest, was wel een verrassend gesprek
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dit is een mooie Blaf.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kitsch? nee joh!quote:How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Broer van een vriendin van me was de klasgenoot van de zanger. Dus ik weet niet of ik het win van Fretwork.quote:Op zondag 27 december 2015 21:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zus van de vrouw, wel een beetje ver weg maar dichterbij dan ik bij deze band ben geweest![]()
Wel een mooi nummer trouwens voor op je eigen begrafenis. Humor vanuit het graf
Wat een stem heeft die Pascal Jacobs
Maar t scheelt weinigquote:Op zondag 27 december 2015 21:06 schreef cafca het volgende:
Ik zat net te denken: ik kan hem verstaan, dus het is niet de KastWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oud-collega was een nichtjequote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Broer van een vriendin van me was de klasgenoot van de zanger. Dus ik weet niet of ik het win van Fretwork.![]()
![]()
de oordopjes zijn uit, even boer zoekt vrouw...... wel jammer dat de top niet even op pauze kan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zeeland.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
daarom wil ik How to disappear completly op mijn uitvaartquote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef Timo20 het volgende:
Wel een mooi nummer trouwens voor op je eigen begrafenis. Humor vanuit het graf
"Im not here, this isn't happening"I love music |Ajax forever
MorrisseyJohnny Marr
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
ik vinnut wel leukquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ze hebben wel een paar leuke liedjes, maar niets om lang te onthouden. Altijd Wel Iemand is mooi, maar dit is hun enige liedje in de top 2000?quote:Op zondag 27 december 2015 21:07 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Yes, helaas bestaat de band niet meer![]()
![]()
Uhm, denk het wel, dat van mij was occasionalquote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Broer van een vriendin van me was de klasgenoot van de zanger. Dus ik weet niet of ik het win van Fretwork.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
IRL ik ook niet volgens mij. Ik snap niet waarom het zo populair is.quote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ken ook gewoon niemand die daar naar kijktMake love, not war ☮![]()
Ik ook niet, maar ze schijnen te bestaanquote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ken ook gewoon niemand die daar naar kijkt![]()
![]()
Ik hoor wel een paar flinke zakkers.
Origineel van t.A.T.u is niet eens heel veel slechter, mooi op z'n eigen manier
quote:Op zondag 27 december 2015 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze schijnen te bestaan![]()
![]()
Dit was dé hit.quote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar leuke liedjes, maar niets om lang te onthouden. Altijd Wel Iemand is mooi, maar dit is hun enige liedje in de top 2000?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Is het raar dat ik mij sterk aangetrokken voel tot Morrisssey?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
Ik wil gewoon the Ballad of Jimi Hendrix op mijn begafenis: "tatatta, he's dead!"quote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom wil ik How to disappear completly op mijn uitvaart
"Im not here, this isn't happening"![]()
Hij hoeft jouw vleesje niet te eten denk ik.quote:Op zondag 27 december 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Is het raar dat ik mij sterk aangetrokken voel tot Morrisssey?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee hoor. Mooie man. Wel een bijzondere man.quote:Op zondag 27 december 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Is het raar dat ik mij sterk aangetrokken voel tot Morrisssey?Make love, not war ☮![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wil gewoon the Ballad of Jimi Hendrix op mijn begafenis: "tatatta, he's dead!"![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wil gewoon the Ballad of Jimi Hendrix op mijn begafenis: "tatatta, he's dead!"
Story of my life.
There's a club, if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go, and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home
And you cry
And you want to dieReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wij hebben samen met Admiral Freebee naar het optreden van Morrissey gekeken op Pinkpop. Admiral Freebee vond Morrissey wel beter dan hijzelf was.
Hoeveel zouden jullie overhebben voor een reünie?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tom bleek een aardige, beetje verlegen man. Leek wel een Belg.quote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben samen met Admiral Freebee naar het optreden van Morrissey gekeken op Pinkpop. Admiral Freebee vond Morrissey wel beter dan hijzelf was.I love music |Ajax forever
1 nierquote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel zouden jullie overhebben voor een reünie?Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Ik ken dit niet, maar ik vind dit lekker
Hahahaaa!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
Ik ken dit niet, maar ik vind dit lekker
Volgens mij heb ik op die andere van The Smiths gestemd. Maar deze hoort er ook inNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ik wil eventueel ook nog wel mijn linktestikel er bovenop doen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het origineel van Tatu ook niet?quote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Cee het volgende:
Dit nummer nog nooit van m'n leven gehoord.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ook niet hoor, maar ik ben om.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit
Zeg dat welquote:![]()
![]()
![]()
Denvergod
Best jaloers. Nog zoveel moois te ontdekken voor je. Ze hebben nog flink wat pareltjes.quote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
Ik ken dit niet, maar ik vind dit lekkerArmed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Klein stukje maar hoor, was toch de singleversieWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
nummer was zo'n beetje halverwegequote:
Ik zou lekker heel veel van The Smiths gaan luisteren als ik jou was.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Aanraders mogen altijd gestuurd wordenquote:Op zondag 27 december 2015 21:14 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Best jaloers. Nog zoveel moois te ontdekken voor je. Ze hebben nog flink wat pareltjes.
jij kan bij hunnie in de computer kijken?quote:Op zondag 27 december 2015 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klein stukje maar hoor, was toch de singleversieI love music |Ajax forever
Is ook schitterend was ook schitterend.
John Denver met zijn ijsjes lied
Hi, Calippo
Gewoon alles.quote:Op zondag 27 december 2015 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aanraders mogen altijd gestuurd wordenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 21:14 schreef Zorro het volgende:
Is ook schitterend was ook schitterend.
John Denver met zijn ijsjes lied
Hi, Calippo![]()
![]()
Ik heb Annie's song gekaraoke'd die man heeft zich een slag in de rondte gedraaidquote:
Is John Denver?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat hoor jequote:Op zondag 27 december 2015 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij kan bij hunnie in de computer kijken?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
maja dit is ook wel leukI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |