Ik heb er een hazes-fan bij zitten hè. Nooit gedacht dat het kon, maar ze reageren allemaal op andere muziek.quote:
Meer Pringles eten, dan kan je de bus dwars in je mond doen.quote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef katkit het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn handen te dik zijn geworden voor een bus Pringles
Slash vond deze epische nummers ook kut, die wilde rocken...quote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef D. het volgende:
Ik kon GnR destijds niet zo waarderen, nu een stuk meer
Deze vind ik overigens niets
Heeft het nooit geweldig gedaan als single.. Maar goed dat mensen dit lied nu wel kunnen waarderenquote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh wel? Ik wist wel dat er een video bij zat maar dacht niet uitgebracht als single
Minder pringles etenquote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef katkit het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn handen te dik zijn geworden voor een bus Pringles
quote:
Zo hoort het ook, bij een rockbandquote:Op zondag 27 december 2015 20:43 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Slash vond deze epische nummers ook kut, die wilde rocken...
Counting Crows?quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Eagles, Black Crows, Byrds, Housemartins, Cock Robin.....
quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoorde ook een stukje Yesterdaysquote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef Cee het volgende:
Dit is toch November Rain met andere lyrics?
Birdy?quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
nee dit is een goed nummer.quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef Cee het volgende:
Dit is toch November Rain met andere lyrics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |