Ik heb er een hazes-fan bij zitten hè. Nooit gedacht dat het kon, maar ze reageren allemaal op andere muziek.quote:
Meer Pringles eten, dan kan je de bus dwars in je mond doen.quote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef katkit het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn handen te dik zijn geworden voor een bus Pringles
Slash vond deze epische nummers ook kut, die wilde rocken...quote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef D. het volgende:
Ik kon GnR destijds niet zo waarderen, nu een stuk meer
Deze vind ik overigens niets
Heeft het nooit geweldig gedaan als single.. Maar goed dat mensen dit lied nu wel kunnen waarderenquote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh wel? Ik wist wel dat er een video bij zat maar dacht niet uitgebracht als single
Minder pringles etenquote:Op zondag 27 december 2015 20:42 schreef katkit het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn handen te dik zijn geworden voor een bus Pringles
quote:
Zo hoort het ook, bij een rockbandquote:Op zondag 27 december 2015 20:43 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Slash vond deze epische nummers ook kut, die wilde rocken...
Counting Crows?quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Eagles, Black Crows, Byrds, Housemartins, Cock Robin.....
quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoorde ook een stukje Yesterdaysquote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef Cee het volgende:
Dit is toch November Rain met andere lyrics?
Birdy?quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
nee dit is een goed nummer.quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef Cee het volgende:
Dit is toch November Rain met andere lyrics?
Nee eentje houdt niet van vrouwenstemmenquote:
Leuke post.quote:Op zondag 27 december 2015 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Mannen zingen over het algemeen ook veel fijnerquote:Op zondag 27 december 2015 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee eentje houdt niet van vrouwenstemmen
nee ik laat mijn haar niet groeienquote:
Estranged en November Rain horen bij elkaar, er is nog een derde nummer wat er bij hoort (coma?), is een soort trilogie... Axl hield veel van de muziek van Elton John...quote:Op zondag 27 december 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
November Rain is ook wel gewoon fucking lijp hoor.
Absoluut niet mee eens. Ranja staat achter mij.quote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mannen zingen over het algemeen ook veel fijner
Don't Cry is het derde nummerquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Estranged en November Rain horen bij elkaar, er is nog een derde nummer wat er bij hoort (coma?), is een soort trilogie... Axl hield veel van de muziek van Elton John...
Deze nummers spelen een grote rol in de uiteindelijke split up tussen Axl en Slash...
Eensquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mannen zingen over het algemeen ook veel fijner
Ballads zijn heerlijkquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Estranged en November Rain horen bij elkaar, er is nog een derde nummer wat er bij hoort (coma?), is een soort trilogie... Axl hield veel van de muziek van Elton John...
Deze nummers spelen een grote rol in de uiteindelijke split up tussen Axl en Slash...
Dont cry dacht ik hoorde in elk gevalqua clip bij November Rainquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat magquote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Ranja staat achter mij.
quote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee ik laat mijn haar niet groeien
en er is een onoficiele vierde van Chinese Democracy, geen idee welke het ook al weer isquote:
Ja dat blijkt!quote:
Laat hem anders ook even bij de computer.quote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Ranja staat achter mij.
tja jij wil in al die jaren ook bepaalde dingen nietquote:Op zondag 27 december 2015 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
dat heb je in al die jaren nog nooit gewild.
![]()
![]()
Oh nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op zondag 27 december 2015 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en er is een onoficiele vierde van Chinese Democracy, geen idee welke het ook al weer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |