Oud-collega was een nichtjequote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Broer van een vriendin van me was de klasgenoot van de zanger. Dus ik weet niet of ik het win van Fretwork.

Zeeland.quote:

daarom wil ik How to disappear completly op mijn uitvaartquote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef Timo20 het volgende:
Wel een mooi nummer trouwens voor op je eigen begrafenis. Humor vanuit het graf

ik vinnut wel leukquote:

Ze hebben wel een paar leuke liedjes, maar niets om lang te onthouden. Altijd Wel Iemand is mooi, maar dit is hun enige liedje in de top 2000?quote:Op zondag 27 december 2015 21:07 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Yes, helaas bestaat de band niet meer

Uhm, denk het wel, dat van mij was occasionalquote:Op zondag 27 december 2015 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Broer van een vriendin van me was de klasgenoot van de zanger. Dus ik weet niet of ik het win van Fretwork.

IRL ik ook niet volgens mij. Ik snap niet waarom het zo populair is.quote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ken ook gewoon niemand die daar naar kijkt

Ik ook niet, maar ze schijnen te bestaanquote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ken ook gewoon niemand die daar naar kijkt

quote:Op zondag 27 december 2015 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze schijnen te bestaan

Dit was dé hit.quote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar leuke liedjes, maar niets om lang te onthouden. Altijd Wel Iemand is mooi, maar dit is hun enige liedje in de top 2000?

Ik wil gewoon the Ballad of Jimi Hendrix op mijn begafenis: "tatatta, he's dead!"quote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom wil ik How to disappear completly op mijn uitvaart
"Im not here, this isn't happening"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |