Doen. De natuur, de pubs, de mensen, de humor. Ik wilde alles knuffelen. We kregen een wielklem, zelfs daarom hebben we gelachen samen met de wielklem-verwijderjongen.quote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Staat hoog in mijn lijstje van landen om eens te bezoeken

quote:Op zondag 27 december 2015 20:55 schreef Stickertje het volgende:
Oh dit commentaar gaat over het volgende lied..
Ik zat al te denken.. Dubliners & Reggae![]()

sowieso in zijn genrequote:Op zondag 27 december 2015 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn koning, keizer en admiraal op muziekgebied.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

We zaten in het gebied van Galway bay, bij Kinvarra en hebben van daaruit dagtripjes gemaakt. Cliffs of Moher, maar ook een dagje naar de Aran islands geweest (de grootste). En afgesloten met Dublin.quote:

Volgend uur Les Lacs Du Connemara, als we het toch over Ierland hebbenquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
We zaten in het gebied van Galway bay, bij Kinvarra en hebben van daaruit dagtripjes gemaakt. Cliffs of Moher, maar ook een dagje naar de Aran islands geweest (de grootste). En afgesloten met Dublin.

Mwah.. get up stand up, no women no cry.. ook erg fijn hoorquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef cafca het volgende:
Dit is wel een van de lekkerste van Marley

Nergens op, maar dat hebben sommige dj's vakerquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ik miste ook even waar dat op sloeg

Oh serieus?quote:Op zondag 27 december 2015 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgend uur Les Lacs Du Connemara, als we het toch over Ierland hebben

oh en Jammingquote:Op zondag 27 december 2015 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah.. get up stand up, no women no cry.. ook erg fijn hoor

Galwayquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
We zaten in het gebied van Galway bay, bij Kinvarra en hebben van daaruit dagtripjes gemaakt. Cliffs of Moher, maar ook een dagje naar de Aran islands geweest (de grootste). En afgesloten met Dublin.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |