Die zijn nu ook failliet...quote:Op zondag 27 december 2015 20:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het clublied van BV Veendam heeft had ook deze melodie!
Juist gisterenquote:
Nee.quote:Op zondag 27 december 2015 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, nu heb je niks meer te zeggen he?!
Ik ook. Het is allang geen kerst meer. Ik ben eigenlijk ook wel klaar met onze kerstboom, maar ja hoort er nog even bij.quote:Op zondag 27 december 2015 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben al die kerstmotieven op kleren wel zat te raken
Staat hoog in mijn lijstje van landen om eens te bezoekenquote:Op zondag 27 december 2015 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar daar een week op vakantie geweest, ik ben verliefd.
Bunting gooide die 3e set gewoon heel goedquote:
Oops, het hele dartsen vergeten. ff kijken.quote:
Hoort er ook niet in thuis, maar hij had t naar z'n zin.quote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is denk ik niet op de goede plek, dat staat (gelukkig) niet in de lijst.
Je hebt er ook wel moeite in gestoken natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Het is allang geen kerst meer. Ik ben eigenlijk ook wel klaar met onze kerstboom, maar ja hoort er nog even bij.
Prachtig land. Waar ben je geweest?quote:Op zondag 27 december 2015 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar daar een week op vakantie geweest, ik ben verliefd.
Ah kut, net koffie gemaakt (met een scheutje whiskey cream, dat dan weer welquote:
Bunting is natuurlijk gewoon een enorm lulletje rozewater.quote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bunting gooide die 3e set gewoon heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |