SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Duurde me wat te lang voor iemand die 'vol dan maar' zei
Oh deze ken ik trouwens wel....maar dat wisten jullie natuurlijk allang.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Afgespeeld worden want is op gestemd.quote:Op zondag 27 december 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel leuk maar wat doet dit hier?
Word beetje moe van dat gezeik over de verjonging van de lijst![]()
![]()
Ik vind het echt een saai dingetje..quote:Op zondag 27 december 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
Oh deze ken ik trouwens wel....maar dat wisten jullie natuurlijk allang.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik was bezig maar kreeg ruzie met mijn touchpad.quote:Op zondag 27 december 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duurde me wat te lang voor iemand die 'vol dan maar' zei![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
Sting heeft interessantere muziek ja.quote:Op zondag 27 december 2015 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt een saai dingetje..Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Verjonging prima, maar die is uit 2015 dus dan tolereer ik m nietquote:Op zondag 27 december 2015 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
Afgespeeld worden want is op gestemd.
Word beetje moe van dat gezeik over de verjonging van de lijst
Als het 1946 kwam, stond het ook te hoog hoorquote:Op zondag 27 december 2015 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Uit 2014quote:Op zondag 27 december 2015 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verjonging prima, maar die is uit 2015 dus dan tolereer ik m niet![]()
Ohja dat doet de mijne ook na 4 uur, de 1e keer dat dat gebeurde was met de top2000...ik dacht dat ie stuk was.quote:Op zondag 27 december 2015 17:18 schreef Diaan73 het volgende:
Hier is de tv even vanzelf uitgegaan. Was een mooi moment.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De voederbietels?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is dit jaar ook meer heb ik het gevoel.quote:Op zondag 27 december 2015 17:18 schreef Evertjan het volgende:
Leuk dat de DJ's ook contact maken met de mensen in het cafeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, hier ook na 4 uur. Net als de digitale ontvangen. Eerste keer schrik je wel ja.quote:Op zondag 27 december 2015 17:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat doet de mijne ook na 4 uur, de 1e keer dat dat gebeurde was met de top2000...ik dacht dat ie stuk was.Make love, not war ☮![]()
Verjonging is een verkloting van de lijst..quote:Op zondag 27 december 2015 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
Rolling stones, Beatles, The Who, Led Zeppelin, Pink Floyd.... Justin Bieber.. OMI... Lady Gaga
![]()
Zie je het verschil in kwaliteit?Ze smelten de kazen!![]()
Ik krijg altijd eerst een waarschuwing. Dat zijn meestal niet de meest productieve dagen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat doet de mijne ook na 4 uur, de 1e keer dat dat gebeurde was met de top2000...ik dacht dat ie stuk was.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik ook wel, maar die staat maar 1 minuut in beeld en dan zit ik meestal naar jullie te kijken.quote:Op zondag 27 december 2015 17:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik krijg altijd eerst een waarschuwing. Dat zijn meestal niet de meest productieve dagen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik had de waarschuwing niet gezien. Ik zat te klooien met mijn touchpad.quote:Op zondag 27 december 2015 17:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik krijg altijd eerst een waarschuwing. Dat zijn meestal niet de meest productieve dagen.Make love, not war ☮![]()
Daar ben ik het mee eens maar meneer vond het leuk he?quote:Op zondag 27 december 2015 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het 1946 kwam, stond het ook te hoog hoor![]()
Ook mooiquote:Op zondag 27 december 2015 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar die staat maar 1 minuut in beeld en dan zit ik meestal naar jullie te kijken.
De Stones zijn veel beter dan The Who ja.quote:Op zondag 27 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Verjonging is een verkloting van de lijst..
Rolling stones, Beatles, The Who, Led Zeppelin, Pink Floyd.... Justin Bieber.. OMI... Lady Gaga
![]()
Zie je het verschil in kwaliteit?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik kan de stem van Passenger niet fijn vinden.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Tussen Justin Bieber en Lady Gaga, dat lukt me nog wel.quote:Op zondag 27 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
![]()
Zie je het verschil in kwaliteit?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit slaat natuurlijk nergens op. Er staat hoog kwaliteit nummers uit de jaren 10 in de lijst en ook waardeloze bagger nummers uit de jaren 60.quote:Op zondag 27 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
![]()
Zie je het verschil in kwaliteit?
Daarnaast is het allemaal een kwestie van smaak en zijn mensen die alles wat ouder is per definitie beter vinden gewoon gehandicapt.
Vrijwel ieder nummer waarop ik heb gestemd is jaren 60, 70 en 80 materiaal. Maar die verjonging is af en toe wel een verademing!![]()
![]()
Eén liedje was precies genoeg.quote:Op zondag 27 december 2015 17:21 schreef Uccie het volgende:
Ik kan de stem van Passenger niet fijn vinden.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Maar dat is persoonlijke smaak he? Uiteindelijk heeft the who niet meer recht op een plekje dan Bieber.quote:Op zondag 27 december 2015 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
![]()
Zie je het verschil in kwaliteit?![]()
Ik lig al 2 dagen een kuil in de bank te makenquote:Op zondag 27 december 2015 17:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik krijg altijd eerst een waarschuwing. Dat zijn meestal niet de meest productieve dagen.![]()
Ja, en dat heb ik ook met Dotan trouwens. Home is mooi...maar de rest klinkt allemaal hetzelfde.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Is Passenger?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat geldt voor veel artiesten.quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en dat heb ik ook met Dotan trouwens. Home is mooi...maar de rest klinkt allemaal hetzelfde.
Pas op voor doorligwonden.quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik lig al 2 dagen een kuil in de bank te makenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik kan het wel, maar doe het nietquote:Op zondag 27 december 2015 17:21 schreef Uccie het volgende:
Ik kan de stem van Passenger niet fijn vinden.![]()
![]()
1 hole mogen ze wel dichtnaaien van 'mWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb kuilen gemaakt in meerdere banken, maar volgens mijn ouders groeien er tussen kerst en O&N altijd draadjes uit mijn oren.quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik lig al 2 dagen een kuil in de bank te makenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, bij Dotan had ik toen nog wel veel meer verwacht, maar dat valt erg tegen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en dat heb ik ook met Dotan trouwens. Home is mooi...maar de rest klinkt allemaal hetzelfde.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ah, een lekkere foute Duitse rocker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Favo band van mijn overleden tante...ik ga even tissues pakken.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Iemand een stoma toewensenquote:Op zondag 27 december 2015 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 hole mogen ze wel dichtnaaien van 'm
Ik vind Toto beterquote:Op zondag 27 december 2015 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, een lekkere foute Duitse rocker.
quote:Op zondag 27 december 2015 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
Even mijn lichtzwaard poetsen. Zo dadelijk naar Star Wars.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik wil ookquote:Op zondag 27 december 2015 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
Even mijn lichtzwaard poetsen. Zo dadelijk naar Star Wars.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
Even mijn lichtzwaard poetsen. Zo dadelijk naar Star Wars.star wars
Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:25 schreef Uccie het volgende:
Favo band van mijn overleden tante...ik ga even tissues pakken.
Die moet je dragen als er kans is dat je oom zijn piemel uit zijn broek haaltquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is al even geleden en ik blèr heel hard mee, maar bij deze houd ik het nooit droog.quote:
En If tomorrow never comes van Ronan Keating
Lichtzwaard in je broekje. Ik ga morgen met mij vader van 65 er naar toe.quote:Op zondag 27 december 2015 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
Even mijn lichtzwaard poetsen. Zo dadelijk naar Star Wars.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die moet je dragen als er kans is dat je oom zijn piemel uit zijn broek haalt
Weet iemand trouwens hoe dat geregeld is?quote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op welke tijden ze naar binnen mogen denk ik
Ik heb tickets voor een tijdslot op oudjaarsdag. Moet ik met tickets ook wachten? Jagen ze je er na een half uur weer uit?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die moet je dragen als er kans is dat je oom zijn piemel uit zijn broek haalt![]()
![]()
Cee weet dat wel, denk ik.quote:Op zondag 27 december 2015 17:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe dat geregeld is?
Ik heb tickets voor een tijdslot op oudjaarsdag. Moet ik met tickets ook wachten? Jagen ze je er na een half uur weer uit?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mensen die de voorgeschiedenis niet kennen, denken nu dat jij dit nu ter plekke bedenkt hè.quote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die moet je dragen als er kans is dat je oom zijn piemel uit zijn broek haaltDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Doe je wel even zwaaien naar onsquote:Op zondag 27 december 2015 17:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe dat geregeld is?
Ik heb tickets voor een tijdslot op oudjaarsdag. Moet ik met tickets ook wachten? Jagen ze je er na een half uur weer uit?Ze smelten de kazen!![]()
De Alan Parsons Project debuteert ook steeds vroeger he, kan me herinneren dat we hiermee al ver over de helft van de lijst zaten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op
zondag 27 december 2015 17:28 schreef Stickertje het volgende:
Scorpions hebben leukere liedjes dan dit
Hello Josepine bijvoorbeeld![]()
Die mensen hebben een mooi verhaal gemistquote:Op zondag 27 december 2015 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die de voorgeschiedenis niet kennen, denken nu dat jij dit nu ter plekke bedenkt hè.
Dat dacht ik ook totdat het me opviel dat er sommige meerdere hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 17:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op welke tijden ze naar binnen mogen denk ik![]()
Herkenbaar, onophoudelijk huilen op een liedje.... En dat kan soms echt lekker zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is al even geleden en ik blèr heel hard mee, maar bij deze houd ik het nooit droog.
En If tomorrow never comes van Ronan Keating![]()
Ieder jaar weer deze humor van jouquote:
Dan hebben ze misschien voor meerdere uren gereserveerdquote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef isax het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook totdat het me opviel dat er sommige meerdere hebben.
Ik dacht datquote:Op zondag 27 december 2015 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die de voorgeschiedenis niet kennen, denken nu dat jij dit nu ter plekke bedenkt hè.![]()
![]()
Mijn moeder heeft het met Rita Hovink, ik snap het wel, maar pfffquote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Herkenbaar, onophoudelijk huilen op een liedje.... En dat kan soms echt lekker zijn.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat soort dingen gaan we de 30e ook nog veel roepen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Alan Parsons Project debuteert ook steeds vroeger he, kan me herinneren dat we hiermee al ver over de helft van de lijst zatenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
IS volgens mij vanaf acht uur een besloten personeelsfeest.quote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef Evertjan het volgende:
Kon je ook tickets regelen voor de laatste paar uur in het cafe op oudejaarsdag??Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Geeft niets. Magquote:Op zondag 27 december 2015 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is al even geleden en ik blèr heel hard mee, maar bij deze houd ik het nooit droog.
En If tomorrow never comes van Ronan Keating
Platen die vaak op oudjaar te horen waren? Is het echt zo erg?quote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort dingen gaan we de 30e ook nog veel roepen.
Vind die sax niet passen in dit nummer.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Goed punt.quote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan hebben ze misschien voor meerdere uren gereserveerd![]()
een IS personeelsfeest?quote:Op zondag 27 december 2015 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
IS volgens mij vanaf acht uur een besloten personeelsfeest.![]()
![]()
Uccie welquote:Op zondag 27 december 2015 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Vind die sax niet passen in dit nummer.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als het uit de jaren '80 komt en er zit een saxofoonsolo in, vind ik het helemaal geweldig.quote:Op zondag 27 december 2015 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Vind die sax niet passen in dit nummer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh ja dat zal wel iddquote:Op zondag 27 december 2015 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
IS volgens mij vanaf acht uur een besloten personeelsfeest.![]()
Dat is nog eens knallend het jaar uit. Gewoon JW Roodbeen afknallen tijdens ze aankondiging van Imagine.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Toen kon dat nogquote:Op zondag 27 december 2015 17:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het uit de jaren '80 komt en er zit een saxofoonsolo in, vind ik het helemaal geweldig.![]()
![]()
LADIES AND GENTLEMEN MISTER ELTON JOHN!!!!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Verdronken vlinder komt al op de vroege avond, om maar wat te noemen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Platen die vaak op oudjaar te horen waren? Is het echt zo erg?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN MISTER ELTON JOHN!!!!![]()
![]()
![]()
Sowieso weinig met de sax. Baker Street is een uitzondering.quote:Op zondag 27 december 2015 17:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het uit de jaren '80 komt en er zit een saxofoonsolo in, vind ik het helemaal geweldig.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die heeft de 300 niet gehaald?quote:Op zondag 27 december 2015 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verdronken vlinder komt al op de vroege avond, om maar wat te noemen.
Leukste stukje van de hele plaatquote:Op zondag 27 december 2015 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN MISTER ELTON JOHN!!!!![]()
Even inzoomen als die dame gaat pinnen
Dit nummer doet me denken aan Queen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat was de eerste waar ik net aan moest denkenquote:Op zondag 27 december 2015 17:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sowieso weinig met de sax. Baker Street is een uitzondering.![]()
![]()
298quote:Op zondag 27 december 2015 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft de 300 niet gehaald?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat heb ik nou nooitquote:Op zondag 27 december 2015 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer doet me denken aan Queen.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer doet me denken aan Queen.Poppeltje heeft gisteren bij Loreen de lat nog wat lager gelegd.
En Year of the Cat zit ook wel een toffe sax solo inquote:Op zondag 27 december 2015 17:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sowieso weinig met de sax. Baker Street is een uitzondering.![]()
En daarna nog wat lager bij Hijo de la Lunaquote:Op zondag 27 december 2015 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]Poppeltje heeft gisteren bij Loreen de lat nog wat lager gelegd.
*luistertquote:Op zondag 27 december 2015 17:35 schreef Fred_B het volgende:
Wij gaan al eten, hoor ik net. Tot straks
Ik hoor hier nog niets![]()
![]()
Gaat echt retesnel achteruit dat nr. Stond ooit 3 jaar achter elkaar op 31 ofzo.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Men is wel uitgerouwd om die vlinderquote:Op zondag 27 december 2015 17:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat echt retesnel achteruit dat nr. Stond ooit 3 jaar achter elkaar op 31 ofzo.![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op zondag 27 december 2015 17:35 schreef Fred_B het volgende:
Wij gaan al eten, hoor ik net. Tot straks
quote:Op zondag 27 december 2015 17:35 schreef Fred_B het volgende:
Wij gaan al eten, hoor ik net. Tot strakstot straks
http://www.telegraaf.nl/p(...)at_medewerker__.html
Wel frappant dat dit nieuws volgt op:
http://www.telegraaf.nl/p(...)__in_rolstoel__.htmlHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Iesj traditie!quote:Op zondag 27 december 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ieder jaar weer deze humor van jou![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]Poppeltje heeft gisteren bij Loreen de lat nog wat lager gelegd.
WHITNEY
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Whitney![]()
Daar gaat mijn glaswerk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze is prima van Whitney[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar de combinatie van Elton's pianospel en de zang van George doet me echt wel denken aan Queen zoals met George.
Zoek eens een live-uitvoering op. Whitney Houston is in mijn oren echt met afstand de beste vocaliste ooit.quote:Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ligt eraan uit welk jaartal dat was.quote:Op zondag 27 december 2015 17:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zoek is een live-uitvoering op. Whitney Houston is in mijn oren echt met afstand de beste vocaliste ooit.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
2014?quote:Op zondag 27 december 2015 17:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan uit welk jaartal dat was.![]()
![]()
Nee das nie best niequote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Elton speelt geen piano, die komt pas later opquote:Op zondag 27 december 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de combinatie van Elton's pianospel en de zang van George doet me echt wel denken aan Queen zoals met George.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ohja duhquote:Op zondag 27 december 2015 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Elton speelt geen piano, die komt pas later op
Een van de mooiere plaatjes die ik deze dag heb gehoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
God, wat was die Anna sexy..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Prachtig nummer dit, een van mijn favorieten aller tijdenOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Qua vocalist gooit George Michael hoge ogen. En dat is geen grap.quote:Op zondag 27 december 2015 17:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zoek eens een live-uitvoering op. Whitney Houston is in mijn oren echt met afstand de beste vocaliste ooit.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Eensch!quote:Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Qua vocalist gooit George Michael hoge ogen. En dat is geen grap.Fitter. Happier. More productive
Zijn uitvoering van Somedody To Lovequote:Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Qua vocalist gooit George Michael hoge ogen. En dat is geen grap.![]()
Careless Whsipserquote:Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Qua vocalist gooit George Michael hoge ogen. En dat is geen grap.
Ook door mij in de Top 2K gestemdOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Thought You Were On My Side mag van mij best terug ipv een van die nummers van Blof
ohhhhhh nog zo'n prachtige plaat![]()
![]()
![]()
I thought you were on my side?quote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja? Gaan we samen stemmen op Just around the corner?![]()
Daar zit ook zo'n mooie saxafoonsolo inquote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
Careless Whsipser
Ook door mij in de Top 2K gestemd
Uccie zat hierop te wachten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit zakt ook verder en verder weg
Ze luisteren heel aandachtigquote:
Ik heb er 2 bij sinds april, wist je dat al?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik moest jou nog ergens aan helpen denkenquote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze luisteren heel aandachtig
Ik heb er 2 bij sinds april, wist je dat al?
Oja, Suburbia![]()
![]()
Hoeveel heb je er nu in totaal?quote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze luisteren heel aandachtig
Ik heb er 2 bij sinds april, wist je dat al?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ohja daar ga ik op stemmen en I thought you were on my side dus. Ik schrijf het meteen op.quote:Op zondag 27 december 2015 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest jou nog ergens aan helpen denken
Oja, SuburbiaOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bijna 400 plaatsen gezakt. Wel na een flinke stijging..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens Spotify dit jaar dit nummer 116 keer geluisterd! En dat is alleen nog maar spotify!
Vaakst op een dag 26 keer![]()
![]()
Heerlijk nummer dit.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik heb 4 valkparkieten en 1 pyrrhura.quote:Op zondag 27 december 2015 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu in totaal?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Net een heel klein beetje boerenkool op wat nog in de koelkast stond, dacht dat er meer was. Zo meteen dus een pizza bestellenZe smelten de kazen!![]()
Ik ga het ook in mijn telefoon zetten.quote:Op zondag 27 december 2015 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja daar ga ik op stemmen en I thought you were on my side dus. Ik schrijf het meteen op.Make love, not war ☮![]()
Zit bij Roger Waters in de band nog steeds.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Andersom dan eigenlijk. Dit is ouder.quote:Op zondag 27 december 2015 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit heeft ook een klein beetje weg van Brothers in Arms
En doet natuurlijk aan KLM denken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Thin Lizzy ookquote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Weetje: Dit was een gitarist van Pink FloydWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ga bij de volgende break effe wat aardappeltjes en vlees in een pan gooien denk ik. Of zal ik nog een uurtje wachten?quote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef Stickertje het volgende:
Net een heel klein beetje boerenkool op wat nog in de koelkast stond, dacht dat er meer was. Zo meteen dus een pizza bestellen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had vorig jaar 9 januari mijn lijst al klaar staanquote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga het ook in mijn telefoon zetten.
En van Thin Lizzyquote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Weetje: Dit was een gitarist van Pink Floyd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als ik al die pareltjes moet redden zit ik straks aan 150 platen
het uur erna mis je misschien ouverturequote:Op zondag 27 december 2015 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga bij de volgende break effe wat aardappeltjes en vlees in een pan gooien denk ik. Of zal ik nog een uurtje wachten?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ben al heel veel weer vergetenquote:Op zondag 27 december 2015 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 9 januari mijn lijst al klaar staan![]()
![]()
Dan moeten we ze een beetje gaan verdelen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik al die pareltjes moet redden zit ik straks aan 150 platenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Animals tour in 1977quote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Weetje: Dit was een gitarist van Pink Floyden later ook The Wall, dacht ik.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Voegde o.a. Pigs At The Wings part 1 & 2 samen tot één nummer met een solo.quote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Weetje: Dit was een gitarist van Pink Floyd"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik word vast nog wel een keer ziek komend jaar, dan ga ik alle topics door en hengel ik eruit waar ik zei...daar had ik op moeten stemmenquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
In je eentje redden lukt niet, dus gezamelijkquote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik al die pareltjes moet redden zit ik straks aan 150 platen![]()
![]()
Jammer, had je een verhaal moeten insturen over lullen& wc matjesquote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
Even kijken of ze mijn motivatie nog laten horenZe smelten de kazen!![]()
Helaasquote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
Even kijken of ze mijn motivatie nog laten horen![]()
![]()
als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik de relatie meteen beeindigen, bwaark wat een zoetigheidHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Monumentenlijstquote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
In je eentje redden lukt niet, dus gezamelijk
Dan ga ik toch maar los.quote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
het uur erna mis je misschien ouverture[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zal ook gaan zoeken op mijn "......staat er niet inquote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word vast nog wel een keer ziek komend jaar, dan ga ik alle topics door en hengel ik eruit waar ik zei...daar had ik op moeten stemmen" posts
![]()
![]()
Weetje, dit was de toetsenist in Edgar Winter GroupWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Origineel van Take That..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Morgen nog een poging doen bij Little talks, daar kan ik wel wat over vertellen, dan mogen ze mij ook wel bellenquote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jammer, had je een verhaal moeten insturen over lullen& wc matjes![]()
Als ik eerder ziek ben, doe ik het wel voor je....dus tegen grieperige Uccie...terug naar het begin, want dat ben je vergeten.quote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal ook gaan zoeken op mijn "......staat er niet in" posts
quote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik eerder ziek ben, doe ik het wel voor je....dus tegen grieperige Uccie...terug naar het begin, want dat ben je vergeten.![]()
Ok, roep maar als je iets tegen komtquote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik eerder ziek ben, doe ik het wel voor je....dus tegen grieperige Uccie...terug naar het begin, want dat ben je vergeten.![]()
![]()
Weet iemand wat goede software is voor gifjes te maken? Ik heb nu recordit, maar dat is zwaar klote, het neemt maar op met 1fpsZe smelten de kazen!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:55 schreef D. het volgende:
Ik duik even de keuken in om om 19:00 terug te zijn![]()
Geschikt voor uitzending?quote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Morgen nog een poging doen bij Little talks, daar kan ik wel wat over vertellen, dan mogen ze mij ook wel bellen
quote:Op zondag 27 december 2015 17:55 schreef D. het volgende:
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
May the force be with you, omw naar Star Wars. Tot later
Succesquote:Op zondag 27 december 2015 17:55 schreef D. het volgende:
![]()
![]()
Wij wachten nog steeds op Twan.
Have funquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
Jij ookquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
May the force be with you, omw naar Star Wars. Tot later![]()
![]()
Ik ga ook de restjes even opwarmen
Blokje wijn, glaasje kaas en de Top 2000Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blokje wijn, glaasje kaas en de Top 2000![]()
![]()
1259 All The Small Things Blink 182
1258 I Will Always Love You Dolly Parton
1257 1999 Prince
1256 Wild Places Duncan Browne
1255 Knowing Me, Knowing You ABBA
1254 Every Breaking Wave U2
1253 Smooth Santana & Rob Thomas
1252 With You Matt Simons
1251 Too Much Love Will Kill You Brian May
1250 Golden Years David Bowie
1249 Hey Ya! OutKast
1248 Dear Mama 2Pac![]()
1251
Fitter. Happier. More productive
1259 All The Small Things Blink 182![]()
1258 I Will Always Love You Dolly Parton![]()
1257 1999 Prince![]()
1256 Wild Places Duncan Browne![]()
1255 Knowing Me, Knowing You ABBA![]()
1254 Every Breaking Wave U2![]()
1253 Smooth Santana & Rob Thomas![]()
1252 With You Matt Simons![]()
1251 Too Much Love Will Kill You Brian May![]()
1250 Golden Years David Bowie![]()
1249 Hey Ya! OutKast![]()
1248 Dear Mama 2Pac![]()
![]()
1259 All The Small Things Blink 182![]()
1258 I Will Always Love You Dolly Parton![]()
1257 1999 Prince![]()
1256 Wild Places Duncan Browne![]()
1255 Knowing Me, Knowing You ABBA![]()
![]()
![]()
1254 Every Breaking Wave U2![]()
1252 With You Matt Simons![]()
1251 Too Much Love Will Kill You Brian May![]()
1249 Hey Ya! OutKast![]()
1248 Dear Mama 2Pac![]()
![]()
![]()
![]()
Duncan
1259 All The Small Things Blink 182
1258 I Will Always Love You Dolly Parton
1257 1999 Prince![]()
1256 Wild Places Duncan Browne
1255 Knowing Me, Knowing You ABBA
1254 Every Breaking Wave U2
1252 With You Matt Simons
1251 Too Much Love Will Kill You Brian May
1249 Hey Ya! OutKast
1248 Dear Mama 2Pac
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb werkelijk geen flauw benulquote:Op zondag 27 december 2015 18:06 schreef BillDauterive het volgende:
Wat voor mensen stemmen hier nou op?![]()
Zouden we deze toe kunnen schrijven aan het mannelijke gedeelte van de bevolking?quote:Op zondag 27 december 2015 18:06 schreef BillDauterive het volgende:
Wat voor mensen stemmen hier nou op?![]()
En terecht xDquote:Op zondag 27 december 2015 18:07 schreef Stickertje het volgende:
Ik had dit singletje op de middelbare school, werd ik nog voor uitgelachen ook![]()
ja joh blijf lekker in bad zitten TrijntjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Had je maar gewoon Britney Spears moeten luisteren net als ons.quote:Op zondag 27 december 2015 18:07 schreef Stickertje het volgende:
Ik had dit singletje op de middelbare school, werd ik nog voor uitgelachen ookReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het water bijgevuld met waterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Doe mij het origineel maar van HoustonOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ah de goeie versie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
laat maarquote:Fitter. Happier. More productive
ja laat maarquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze heeft toch wel 2 punten voor op WhitneyWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
wie?quote:Op zondag 27 december 2015 18:12 schreef Stickertje het volgende:
Chris Cornell heeft dit ook een keer gekufferdOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nummer 1999, 2 dagen geleden belde[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waarom moeten mensen altijd meteen achterlijk doen al ze een camera zien, fascineert mij nogsteeds na al die jaren
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Buiten zijn dienst is Bert idd een heel normale manquote:Op zondag 27 december 2015 18:13 schreef houdjemond het volgende:
Waarom moeten mensen altijd meteen achterlijk doen al ze een camera zien, fascineert mij nogsteeds na al die jarenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ja maar ja maar ja maar ik ben in beeld en dan moet ik zwaaien naar iedereen die mij ziet en natuurlijk een foto maken dat ik er ben ook.quote:Op zondag 27 december 2015 18:13 schreef houdjemond het volgende:
Waarom moeten mensen altijd meteen achterlijk doen al ze een camera zien, fascineert mij nogsteeds na al die jarenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Godverquote:Op zondag 27 december 2015 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Buiten zijn dienst is Bert idd een heel normale man![]()
-Scorpion_17![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Buiten zijn dienst is Bert idd een heel normale man
quote:Op zondag 27 december 2015 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Buiten zijn dienst is Bert idd een heel normale man![]()
![]()
Ooooohja.. posten die mensen ook elke 10 minuten op Facebook hoe gezellig ze het wel niet hebben met kerst?quote:Op zondag 27 december 2015 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar ik ben in beeld en dan moet ik zwaaien naar iedereen die mij ziet en natuurlijk een foto maken dat ik er ben ook.
-Scorpion_17![]()
En dan heb je ook nog mensen die een liedje meezingen waar ze de tekst maar half van kennen
Ja, die zag ik ook.quote:Op zondag 27 december 2015 18:15 schreef Wave103 het volgende:
" Mijn trouwjaar, inmiddels gescheiden. Maar Prince is van alle tijden."
Eh oke![]()
na de kerstquote:Op zondag 27 december 2015 18:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ooooohja.. posten die mensen ook elke 10 minuten op Facebook hoe gezellig ze het wel niet hebben met kerst?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lisa en Jill klinken zo lekker samenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit stond in 1999 hee hoog[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ons eten ligt as we speak in de frituur. Ik zal maar eens wat borden en drinken pakken. Tot later!Make love, not war ☮![]()
Je snapt m'n punt.. wel heerlijk om naar te kijken, merk wel dat de tv hier steeds vaker aanstaatquote:
-Scorpion_17![]()
see youquote:Op zondag 27 december 2015 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ons eten ligt as we speak in de frituur. Ik zal maar eens wat borden en drinken pakken. Tot later!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ons eten ligt as we speak in de frituur. Ik zal maar eens wat borden en drinken pakken. Tot later!
quote:Op zondag 27 december 2015 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ons eten ligt as we speak in de frituur. Ik zal maar eens wat borden en drinken pakken. Tot later!![]()
![]()
geweldig om naar te kijken als mn cultuurbarbaar niet steeds wat anders zou willen zien.quote:Op zondag 27 december 2015 18:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt.. wel heerlijk om naar te kijken, merk wel dat de tv hier steeds vaker aanstaatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze is echt pittig fijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dames, trekt uw tijgerpak maar aan...."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
die heb ik al de hele dag aanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |