Ik zal ook gaan zoeken op mijn "......staat er niet inquote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word vast nog wel een keer ziek komend jaar, dan ga ik alle topics door en hengel ik eruit waar ik zei...daar had ik op moeten stemmen
Morgen nog een poging doen bij Little talks, daar kan ik wel wat over vertellen, dan mogen ze mij ook wel bellenquote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jammer, had je een verhaal moeten insturen over lullen& wc matjes
Als ik eerder ziek ben, doe ik het wel voor je....dus tegen grieperige Uccie...terug naar het begin, want dat ben je vergeten.quote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal ook gaan zoeken op mijn "......staat er niet in" posts
quote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik eerder ziek ben, doe ik het wel voor je....dus tegen grieperige Uccie...terug naar het begin, want dat ben je vergeten.
Ok, roep maar als je iets tegen komtquote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik eerder ziek ben, doe ik het wel voor je....dus tegen grieperige Uccie...terug naar het begin, want dat ben je vergeten.
quote:Op zondag 27 december 2015 17:55 schreef D. het volgende:
Ik duik even de keuken in om om 19:00 terug te zijn![]()
Geschikt voor uitzending?quote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Morgen nog een poging doen bij Little talks, daar kan ik wel wat over vertellen, dan mogen ze mij ook wel bellen
quote:Op zondag 27 december 2015 17:55 schreef D. het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
May the force be with you, omw naar Star Wars. Tot later
Succesquote:Op zondag 27 december 2015 17:55 schreef D. het volgende:
Have funquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
Jij ookquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 17:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blokje wijn, glaasje kaas en de Top 2000
Ik heb werkelijk geen flauw benulquote:Op zondag 27 december 2015 18:06 schreef BillDauterive het volgende:
Wat voor mensen stemmen hier nou op?
Zouden we deze toe kunnen schrijven aan het mannelijke gedeelte van de bevolking?quote:Op zondag 27 december 2015 18:06 schreef BillDauterive het volgende:
Wat voor mensen stemmen hier nou op?
En terecht xDquote:Op zondag 27 december 2015 18:07 schreef Stickertje het volgende:
Ik had dit singletje op de middelbare school, werd ik nog voor uitgelachen ook
Had je maar gewoon Britney Spears moeten luisteren net als ons.quote:Op zondag 27 december 2015 18:07 schreef Stickertje het volgende:
Ik had dit singletje op de middelbare school, werd ik nog voor uitgelachen ook
laat maarquote:
ja laat maarquote:
wie?quote:Op zondag 27 december 2015 18:12 schreef Stickertje het volgende:
Chris Cornell heeft dit ook een keer gekufferd
wat?quote:
Buiten zijn dienst is Bert idd een heel normale manquote:Op zondag 27 december 2015 18:13 schreef houdjemond het volgende:
Waarom moeten mensen altijd meteen achterlijk doen al ze een camera zien, fascineert mij nogsteeds na al die jaren
ja maar ja maar ja maar ik ben in beeld en dan moet ik zwaaien naar iedereen die mij ziet en natuurlijk een foto maken dat ik er ben ook.quote:Op zondag 27 december 2015 18:13 schreef houdjemond het volgende:
Waarom moeten mensen altijd meteen achterlijk doen al ze een camera zien, fascineert mij nogsteeds na al die jaren
Godverquote:Op zondag 27 december 2015 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Buiten zijn dienst is Bert idd een heel normale man
quote:Op zondag 27 december 2015 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2015 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ooooohja.. posten die mensen ook elke 10 minuten op Facebook hoe gezellig ze het wel niet hebben met kerst?quote:Op zondag 27 december 2015 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar ik ben in beeld en dan moet ik zwaaien naar iedereen die mij ziet en natuurlijk een foto maken dat ik er ben ook.
Ja, die zag ik ook.quote:Op zondag 27 december 2015 18:15 schreef Wave103 het volgende:
" Mijn trouwjaar, inmiddels gescheiden. Maar Prince is van alle tijden."
Eh oke
na de kerstquote:Op zondag 27 december 2015 18:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ooooohja.. posten die mensen ook elke 10 minuten op Facebook hoe gezellig ze het wel niet hebben met kerst?
Je snapt m'n punt.. wel heerlijk om naar te kijken, merk wel dat de tv hier steeds vaker aanstaatquote:
see youquote:Op zondag 27 december 2015 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ons eten ligt as we speak in de frituur. Ik zal maar eens wat borden en drinken pakken. Tot later!
quote:Op zondag 27 december 2015 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ons eten ligt as we speak in de frituur. Ik zal maar eens wat borden en drinken pakken. Tot later!
quote:Op zondag 27 december 2015 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
geweldig om naar te kijken als mn cultuurbarbaar niet steeds wat anders zou willen zien.quote:Op zondag 27 december 2015 18:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt.. wel heerlijk om naar te kijken, merk wel dat de tv hier steeds vaker aanstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |