Ik zal ook gaan zoeken op mijn "......staat er niet inquote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word vast nog wel een keer ziek komend jaar, dan ga ik alle topics door en hengel ik eruit waar ik zei...daar had ik op moeten stemmen
Morgen nog een poging doen bij Little talks, daar kan ik wel wat over vertellen, dan mogen ze mij ook wel bellenquote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jammer, had je een verhaal moeten insturen over lullen& wc matjes
Als ik eerder ziek ben, doe ik het wel voor je....dus tegen grieperige Uccie...terug naar het begin, want dat ben je vergeten.quote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal ook gaan zoeken op mijn "......staat er niet in" posts
quote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik eerder ziek ben, doe ik het wel voor je....dus tegen grieperige Uccie...terug naar het begin, want dat ben je vergeten.
Ok, roep maar als je iets tegen komtquote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik eerder ziek ben, doe ik het wel voor je....dus tegen grieperige Uccie...terug naar het begin, want dat ben je vergeten.
quote:Op zondag 27 december 2015 17:55 schreef D. het volgende:
Ik duik even de keuken in om om 19:00 terug te zijn![]()
Geschikt voor uitzending?quote:Op zondag 27 december 2015 17:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Morgen nog een poging doen bij Little talks, daar kan ik wel wat over vertellen, dan mogen ze mij ook wel bellen
quote:Op zondag 27 december 2015 17:55 schreef D. het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
May the force be with you, omw naar Star Wars. Tot later
Succesquote:Op zondag 27 december 2015 17:55 schreef D. het volgende:
Have funquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
Jij ookquote:Op zondag 27 december 2015 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |