I thought you were on my side?quote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja? Gaan we samen stemmen op Just around the corner?
Daar zit ook zo'n mooie saxafoonsolo inquote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
Careless Whsipser
Ook door mij in de Top 2K gestemd
Ze luisteren heel aandachtigquote:
Ik moest jou nog ergens aan helpen denkenquote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze luisteren heel aandachtig
Ik heb er 2 bij sinds april, wist je dat al?
Hoeveel heb je er nu in totaal?quote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze luisteren heel aandachtig
Ik heb er 2 bij sinds april, wist je dat al?
Ohja daar ga ik op stemmen en I thought you were on my side dus. Ik schrijf het meteen op.quote:Op zondag 27 december 2015 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest jou nog ergens aan helpen denken
Oja, Suburbia
Ik heb 4 valkparkieten en 1 pyrrhura.quote:Op zondag 27 december 2015 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu in totaal?
Ik ga het ook in mijn telefoon zetten.quote:Op zondag 27 december 2015 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja daar ga ik op stemmen en I thought you were on my side dus. Ik schrijf het meteen op.
Andersom dan eigenlijk. Dit is ouder.quote:Op zondag 27 december 2015 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit heeft ook een klein beetje weg van Brothers in Arms
En doet natuurlijk aan KLM denken.
Thin Lizzy ookquote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Weetje: Dit was een gitarist van Pink Floyd
Ik ga bij de volgende break effe wat aardappeltjes en vlees in een pan gooien denk ik. Of zal ik nog een uurtje wachten?quote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef Stickertje het volgende:
Net een heel klein beetje boerenkool op wat nog in de koelkast stond, dacht dat er meer was. Zo meteen dus een pizza bestellen
Ik had vorig jaar 9 januari mijn lijst al klaar staanquote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga het ook in mijn telefoon zetten.
En van Thin Lizzyquote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
het uur erna mis je misschien ouverturequote:Op zondag 27 december 2015 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga bij de volgende break effe wat aardappeltjes en vlees in een pan gooien denk ik. Of zal ik nog een uurtje wachten?
Ik ben al heel veel weer vergetenquote:Op zondag 27 december 2015 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 9 januari mijn lijst al klaar staan
Dan moeten we ze een beetje gaan verdelen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik al die pareltjes moet redden zit ik straks aan 150 platen
Animals tour in 1977quote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Voegde o.a. Pigs At The Wings part 1 & 2 samen tot één nummer met een solo.quote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik word vast nog wel een keer ziek komend jaar, dan ga ik alle topics door en hengel ik eruit waar ik zei...daar had ik op moeten stemmenquote:
In je eentje redden lukt niet, dus gezamelijkquote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik al die pareltjes moet redden zit ik straks aan 150 platen
Jammer, had je een verhaal moeten insturen over lullen& wc matjesquote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
Even kijken of ze mijn motivatie nog laten horen
Helaasquote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
Even kijken of ze mijn motivatie nog laten horen
Monumentenlijstquote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
In je eentje redden lukt niet, dus gezamelijk
Dan ga ik toch maar los.quote:Op zondag 27 december 2015 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
het uur erna mis je misschien ouverture
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |