nietquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat sinds kort een perm voor
thxquote:Op zondag 27 december 2015 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wens je meer succes met je volgende kloon
Hahaha hahaquote:
srs volgens mij is het toot gewoonquote:
Ik heb sws ook best vaak nieuw ip, dan weten ze het ook nooitquote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
eigenlijk kan ieder gebande dat toch gewoon doen, iedere avond een nieuwe kloon maken en posten als de FA's er niet zijn
te veel goody two-shoes hier
uh okéquote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
eigenlijk kan ieder gebande dat toch gewoon doen, iedere avond een nieuwe kloon maken en posten als de FA's er niet zijn
niveautje...quote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs volgens mij is het toot gewoon
neequote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb dit behoorlijk lang volgehouden, maar de lol gaat er uiteindelijk vanafquote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
Toto heeft wachtwoord gehad van dat account.quote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
tenzij je een mongool bent zoals HZAW en precies op dezelfde manier gaat postenquote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb sws ook best vaak nieuw ip, dan weten ze het ook nooit
hij weet veel te veel over deze sc iddquote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja vandaar dat je hier nog bent :gaap:quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb dit behoorlijk lang volgehouden, maar de lol gaat er uiteindelijk vanaf
ik heb mijn leven gebeterdquote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
ja vandaar dat je hier nog bent :gaap:
hjb man dikkequote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hij weet veel te veel over deze sc idd
Zelfs dan weten ze niet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tenzij je een mongool bent zoals HZAW en precies op dezelfde manier gaat posten
haha je zei spiraal xDquote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef deadprez het volgende:
op FOK! dan hè, verder is het nog steeds een neerwaartse spiraal
Jij houdt wel van pielemuisjes hequote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Etsu het volgende:
ik ben blij dat ik een goed begin heb gemaakt aan een vaste TT voor KLB SC
ze weten het swsquote:
Hermann is je dankbaarquote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Etsu het volgende:
ik ben blij dat ik een goed begin heb gemaakt aan een vaste TT voor KLB SC
Gaat vast beter als je weer baantje hebt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef deadprez het volgende:
op FOK! dan hè, verder is het nog steeds een neerwaartse spiraal
dikkequote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
alleen toto en guus schelden mij dagelijks uit voor dikke
niet van die vieze woorden gebruiken plsquote:Op zondag 27 december 2015 00:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gaat vast beter als je weer baantje hebt.
jaloers?quote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze post te veel foto's met haar vriendje op insta
vooral die van jou hihiquote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van pielemuisjes he
De sletquote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
picsquote:Op zondag 27 december 2015 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik moet haar er steeds uitcroppen als ik op hem wil fappen
NEDERCHAT VADERCHAT GA TERUG NAAR JE EIGEN CHATquote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van pielemuisjes he
nee minstens nog 2 maandquote:Op zondag 27 december 2015 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het niet eens tijd om je sig te wijzigen godverdomme man
hoiquote:Op zondag 27 december 2015 00:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
NEDERCHAT VADERCHAT GA TERUG NAAR JE EIGEN CHAT
zeg dan, dan kan je weer uitloggen als dat alles isquote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
hoi
ik wilde alleen even zeggen dat ik je een ontzettende imbeciel vind
Insgelijks.quote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
hoi
Alles kan kapotquote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
NEDERCHAT VADERCHAT GA TERUG NAAR JE EIGEN CHATquote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
hoi
haal hem alleen weg als jij een mooie paint maakt voor mijquote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blij dat ik geen paint heb gemaakt
dit is toch al iets langer?quote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chloe moet ook haar haar langer laten groeien en niet meer bijsnoeien
Hoe is jouw liefdesleven ondertussen?quote:
grappig altijd, die nerdjes met die instellingquote:
ZEG HET ZEquote:Op zondag 27 december 2015 00:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
kutkloon, tootskequote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef MadeInChina het volgende:
de klok van FOK! staat verkeerd...
het is 0:59 nu
jue bent zelf een nerdquote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
grappig altijd, die nerdjes met die instelling
elke keer wordt het weer janken
Moet nog stukje over schoudersquote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is toch al iets langer?
[ afbeelding ]
kga je vriendin afpakken w8 maarquote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
grappig altijd, die nerdjes met die instelling
elke keer wordt het weer janken
huilie doen als een ander kanker gebruikt, maar zelf behoorlijk wat van kunnenquote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
had het niet tegen jou mongool
en jij hebt morgen een streep door je naamquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef MadeInChina het volgende:
waarom scheld jij mij uit voor toto?
ze is geen turbo haargroeier, beetje geduldquote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet nog stukje over schouders
DOEIquote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
huilie doen als een ander kanker gebruikt, maar zelf behoorlijk wat van kunnen
SORRY JAquote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is geen turbo haargroeier, beetje geduld
mijn vriendin is geen chubbychaserquote:
nicequote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
en jij hebt morgen een streep door je naam
heb jij ook ecto penis of nietquote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn vriendin is geen chubbychaser
micro gwnquote:
daar komt binnenkort verandering inquote:Op zondag 27 december 2015 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn vriendin is geen chubbychaser
zou goedkeuren en toekijkenquote:
jij bent niet grappigquote:Op zondag 27 december 2015 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha als je 'm in een stopcontact steekt wordt het een micro electro
iddquote:Op zondag 27 december 2015 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als vrouw willoow willen daten .. dan spoor je niet ~MadeInChina
quote:Op zondag 27 december 2015 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha als je 'm in een stopcontact steekt wordt het een micro electro
quote:
ok ik log nu uitquote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga pas weg als jij officieel bent uitgelogd.
niemandquote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef MadeInChina het volgende:
heb een hoger postgemiddelde dan deadprez
wie wil me aanraken?
kloonquote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef MadeInChina het volgende:
houd eens op over dat ik een kloon ben
je zou toch uitloggen?quote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
je moeder was gisteren behoorlijk tastgraag anders
Haha k ben asielzoeker hihiihquote:Op zondag 27 december 2015 00:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
dacht dat jij uit ging loggenquote:Op zondag 27 december 2015 01:04 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
je moeder was gisteren behoorlijk tastgraag anders
gvd je zegt te veelquote:Op zondag 27 december 2015 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
vooral die van jou hihi![]()
of verklap ik nu teveel?
Niemandquote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef MadeInChina het volgende:
heb een hoger postgemiddelde dan deadprez
wie wil me aanraken?
ik zei toch 'officieel uitgelogd'quote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
ja
ben daarna weer ingelogd
helder ligt
kennelijk niet dusquote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik loop al 7 jaar op FOK!, ik weet heus wel wanneer iemand wel of niet is uitgelogd
heb ik al gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zei toch 'officieel uitgelogd'
jij zei:
'ok'
nou doe t dan ook
homofoobquote:
nou das ook niet aardigquote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
weet ik niet
weet wel dat jij een mongooltje bent
vorige keer kreeg ik daar een ban voorquote:
niemandquote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
wie zou op mij als FA stemmen? ik ben altijd beschikbaar in de nacht omdat geen leven en zou no mercy tonen tegen trollende kloontjes
awkward..quote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef MadeInChina het volgende:
fylax jij had toch zon topic over je chick?
hoe is dat afgelopen?
hoe spel je 'officieel' in t chinees?quote:
oh jammer, ik probeerde je dan ook een ban aan te smerenquote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
vorige keer kreeg ik daar een ban voor. maar tetten mochten wel
Dus? Ik en deadprez zijn éénquote:
quote:
je reactie veranderdequote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe spel je 'officieel' in t chinees?
rtquote:
En de handdoeken dan?quote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
wie zou op mij als FA stemmen? ik ben altijd beschikbaar in de nacht omdat geen leven en zou no mercy tonen tegen trollende kloontjes
wie is jijquote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef MadeInChina het volgende:
fylax jij had toch zon topic over je chick?
hoe is dat afgelopen?
en mijn sig dan gaan aanpassen zeker, dacht het nietquote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
Beter meteen adminquote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
Je zou een prima FA zijn, zie ik nu alquote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh jammer, ik probeerde je dan ook een ban aan te smeren
dus je zou op me stemmen?quote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je zou een prima FA zijn, zie ik nu al
helaas, je hebt jezelf belachelijk gemaaktquote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef LompeHork het volgende:
Deadprez, beter ben je een toffe jongeman, anders heb ik mijzelf eeuwig belachelijk gemaakt net door te zeggen dat ik je hoog heb zitten omdat je het leven wel snapt.
Kutjong.
Neh.quote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
he lkkrding
vind jij Chinezen ook zo aantrekkelijk?
Godverdomme.quote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas, je hebt jezelf belachelijk gemaakt
quote:
Valt mee Frass.quote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een biertje te veel op Horkie?
oh, ik dacht dat MadeInChina wel wat voor je was gezien je relatiebreuk laatstquote:
Ik pak wel een echte zwaardquote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
aangezien jij bang bent voor piemels, zal mn penis als zwaard functioneren
k ben nog gwn in n relatie hoorquote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat MadeInChina wel wat voor je was gezien je relatiebreuk laatst
ik ga verder op zoek
quote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Willoow het volgende:
Dp is wel leuke userNet als dermann, side en BozeHaas.
wij zijn pure en complete schijtusers vergeleken met jou bby, vooral Haasquote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Willoow het volgende:
Had Remqo zich wel gedragen met het bier?quote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee Frass.
Waren wel mooie biertjes, dat dan weer wel.
Mooi dat je al een ondergeschiktheidsrelatie creeert door mij aan te spreken met "user"quote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat ik mijn KLB verkiezingsnominaties niet meer kan wijzigen, beste user
awhquote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Willoow het volgende:
stuk voor stuk kwaliteitsusersquote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Net als" dat stuk erna heb je wel gelezen hoop ik?
Deze keer was Remqo er niet bij, enkel mijn schoonouders (die zijn ook tof hoor, daar niet van).quote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had Remqo zich wel gedragen met het bier?
zo rol ikquote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mooi dat je al een ondergeschiktheidsrelatie creeert door mij aan te spreken met "user"
deadprez niet genoemd #trotsquote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Willoow het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn pure en complete schijtusers vergeleken met jou bby, vooral Haas
jelly omdat ik meer jelly belly hebquote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn pure en complete schijtusers vergeleken met jou bby, vooral Haas
lezen ze mee?quote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
enkel mijn schoonouders (die zijn ook tof hoor, daar niet van).
niet waarquote:Op zondag 27 december 2015 01:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jelly omdat ik meer jelly belly heb
Drinken die ook een beetje?quote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze keer was Remqo er niet bij, enkel mijn schoonouders (die zijn ook tof hoor, daar niet van).
Domme vraag iddquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, komen ook uit de kop van NH, dus dat is eigenlijk al vanzelfsprekend.
O,daar zitten de alcoholisten dus.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, komen ook uit de kop van NH, dus dat is eigenlijk al vanzelfsprekend.
Van wie ben jij een kloonquote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef MadeInChina het volgende:
je moet gwn jonko klappen en daarna naar schoonouders
zijn mooie tijden
had je een tijdje geleden dat filmpje gezien van die hijskraan die omviel? die probeerde mij op te pakkenquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n nepfatty die nog niet eens de 300kg aantikt
Flikker gewoon maar meteen opquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Hey kut Chinees met je piemeltje van 2cm, gauw optiefen naar dit topic : ONZ / [GEERD SC] WOV - Café Geerd #73 Help geerd aan sneller internet!
De ruil is net gedaan. Jij als kut chinees die zojuist is ontmaagd door tong80 met je zusjes dildo wordt ingeruild door mij, een volgeling van Geerd, geschapen met een piemel van 47 cm en een libido zo hoog als die van je moeder. Ik hoop dat Geerd iets goeds zal doen aan die piemel en spleetogen van je.
Rustaagggg
quote:
Klopt wel ja.quote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
O,daar zitten de alcoholisten dus.
Ik zou mij anaal laten vernederen door tong80quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Hey kut Chinees met je piemeltje van 2cm, gauw optiefen naar dit topic : ONZ / [GEERD SC] WOV - Café Geerd #73 Help geerd aan sneller internet!
De ruil is net gedaan. Jij als kut chinees die zojuist is ontmaagd door tong80 met je zusjes dildo wordt ingeruild door mij, een volgeling van Geerd, geschapen met een piemel van 47 cm en een libido zo hoog als die van je moeder. Ik hoop dat Geerd iets goeds zal doen aan die piemel en spleetogen van je.
Rustaagggg
Mag niet van godquote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker gewoon maar meteen op
Kut schoonouders heb je dan!:')quote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef MadeInChina het volgende:
alleen daarna heb je geen vriendin meer
das wat minder
quote:
Ik zal jou eens naaien met een pener ter lengte van de Afsluitdijk, met je kadaver, kutjoch.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Rustaagggg
lekker voor jequote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Daar is mijn opa aan overleden
Ik zou zijn as roken.quote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef deadprez het volgende:
niet gewoon joints klappen in de woonkamer van je stiefschoonpa (?)
junkiequote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef deadprez het volgende:
het verhaal van de afsluitdijkpenerquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naaien met een pener ter lengte van de Afsluitdijk, met je kadaver, kutjoch.
stiefschoonquote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef deadprez het volgende:
Jij kan niks meer jij ex modje met je piemel van 1 cm.. die kut chinees heeft zelfs een langere e penis dan jouw man.. schaam je pijpsletquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naaien met een pener ter lengte van de Afsluitdijk, met je kadaver, kutjoch.
we hebben wel een eerlijke ruil gehad zie ikquote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij kan niks meer jij ex modje met je piemel van 1 cm.. die kut chinees heeft zelfs een langere e penis dan jouw man.. schaam je pijpslet
ik ga niet wegquote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben wel een eerlijke ruil gehad zie ik
ik heb geen zusje dus doeiquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet nadat je zusje mij herpes heeft gegeven
quote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef LompeHork het volgende:
Soms mag ik Ahmad1nejad wel, maar dat mag je niet tegen hem zeggen hoor.
altijd prijs met Ahmadquote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef LompeHork het volgende:
Soms mag ik Ahmad1nejad wel, maar dat mag je niet tegen hem zeggen hoor.
eyyyyyquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]sommige mensen zijn wel cool hier, maar veel is er niet beter op geworden
oké bedankt denk ikquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mijn moeder is thais, dus pijpzequote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh kan je ma zijn.. chinezen blijven altijd zo lekker strak
Nou nou.quote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij kan niks meer jij ex modje met je piemel van 1 cm.. die kut chinees heeft zelfs een langere e penis dan jouw man.. schaam je pijpslet
later sahbiquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er ook vandoor, zelfs voor mij is het niveau te laag nu
houdoe
zou denken dat je met jouw gewicht aardig ver zou zinkenquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
houdoe
tfoequote:
Nah, jeweet. Troep is gewoon karig geworden in de loop der jaren, irriteert mij wel behoorlijk, veel mensen zijn ook weg, dat is ook kut. (of het nou een ban is of gewoon een leven gekregen en alles) niemand geeft een neuk meer om fora. RIP.quote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Gaat het weer over piemols?quote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Doei Hermann.quote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
houdoe
alsof je niet hebt gefaptquote:
yesquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
kut sorry dacht dat het ozn was![]()
![]()
Hardop gegniffeld.quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef BozeHaas het volgende:
Vergeleken met MadeInChina is Hermann een genie
heb ik niequote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee net al gedaan op pics van je zusje
ik tune de laatste tijd altijd in op het laatste journaal van de dag. Als dionne dan "slaap lekker" zegt is het toch nog een witte kerstquote:
Ik kan goed doen alsofquote:
terechte ban zou dat zijnquote:
Inderdaad, neem je piemol mee.quote:
Ome Frank heeft de kerst ook overleefdquote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goedemiddag luitjes. Wilde al eerder ouwehoeren in de SC - zit bij schoonfamilie, het is hier dus nog wat vroeger dus ik moet nog even wachten op mijn kerstvreten - maar je kunt dan amper reageren op FOK! Dat hele reageeervlak verdwijnt telkens.
Waar zit je ergens dan? In swaziland ofzo?quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goedemiddag luitjes. Wilde al eerder ouwehoeren in de SC - zit bij schoonfamilie, het is hier dus nog wat vroeger dus ik moet nog even wachten op mijn kerstvreten - maar je kunt dan amper reageren op FOK! Dat hele reageeervlak verdwijnt telkens.
racistquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef -supergirl- het volgende:
Kutmarokkanen bah. Zijn nooit te vertrouwen.
Oké Fleur.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef -supergirl- het volgende:
Ja écht hè? Mijn Kerst wat doen ze?quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef -supergirl- het volgende:
Ey ouwe, waar zit jij dan?quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
nee, hij zit onder de plakquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar zit je ergens dan? In swaziland ofzo?
frankquote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet te hard zeggen. Nog eens diner over.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ome Frank heeft de kerst ook overleefd
Lukt het man?quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik wordt geband is het zeker geen lompehork.. hij is bezig zijn pener met een pincet af te trekken..
VINDT GE WEL LEKKER HE THAISE SLETJES MET HOOFDDOEK?
Nee, die piemols hier.quote:
Hey ouwe beetje rustig aangedaan of heb je je vrouw weer kwaad gemaakt?quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:
Canada.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar zit je ergens dan? In swaziland ofzo?
ey meisje wat moet jij ey vuile racistquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef -supergirl- het volgende:
doe is normaalquote:Op zondag 27 december 2015 01:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is gewoon zoontkennen dat marokkanen achterbakse honden zijn is zinloos
je zit in Canada?quote:Op zondag 27 december 2015 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen. Nog eens diner over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |