quote:
je reactie veranderdequote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe spel je 'officieel' in t chinees?
rtquote:
En de handdoeken dan?quote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
wie zou op mij als FA stemmen? ik ben altijd beschikbaar in de nacht omdat geen leven en zou no mercy tonen tegen trollende kloontjes
wie is jijquote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef MadeInChina het volgende:
fylax jij had toch zon topic over je chick?
hoe is dat afgelopen?
en mijn sig dan gaan aanpassen zeker, dacht het nietquote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
wie zou op mij als FA stemmen? ik ben altijd beschikbaar in de nacht omdat geen leven en zou no mercy tonen tegen trollende kloontjes
Beter meteen adminquote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
Je zou een prima FA zijn, zie ik nu alquote:Op zondag 27 december 2015 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh jammer, ik probeerde je dan ook een ban aan te smeren
dus je zou op me stemmen?quote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je zou een prima FA zijn, zie ik nu al
helaas, je hebt jezelf belachelijk gemaaktquote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef LompeHork het volgende:
Deadprez, beter ben je een toffe jongeman, anders heb ik mijzelf eeuwig belachelijk gemaakt net door te zeggen dat ik je hoog heb zitten omdat je het leven wel snapt.
Kutjong.
Neh.quote:Op zondag 27 december 2015 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
he lkkrding
vind jij Chinezen ook zo aantrekkelijk?
Godverdomme.quote:Op zondag 27 december 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas, je hebt jezelf belachelijk gemaakt
quote:
Valt mee Frass.quote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een biertje te veel op Horkie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |