-edit-offtopic-het gaat hier over kunstquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Roberta_J het volgende:
Je bent echt raar als je Hitler z'n nazistaat als een voorbeeld ziet van hoe het wél moet.Lekker rebels hoor, dat wel.
Dus je vindt moderne kunst wel mooi?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Scuidward het volgende:
![]()
Ik ben het hier niet mee eens. Als ik ook kijk naar de anatomie van de mensen ergens rond de 15e eeuw ...
Daarmee vergeleken is de schreeuw anatomisch correct.
Ik vind bepaalde moderne kunst net zo mooi als bepaalde niet-moderne kunst.quote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
[..]
Dus je vindt moderne kunst wel mooi?
Zoals?quote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde moderne kunst net zo mooi als bepaalde niet-moderne kunst.
Er is geen 'nazi-kunst' wat ik mooi vind. Punt is dat moderne kunst gewoon onzin is.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef RM-rf het volgende:
TS, geef dan eens een voorbeeld van Nazi-kunst die je goed vind?
Zelf vind ik bv de lichaamskult van bv Leni Riefenstahl best imposant, alhoewel je daarvan ook moeilijk kunt ontkennen dat de Homoseksuele ondertoon erg sterk is
Dus de definitie van wat jij 'mooi' vind, is hooguit dat het kunstwerken die minimaal 250 jaar oud moeten zijn, als voornaamste criterium ?quote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Er is geen 'nazi-kunst' wat ik mooi vind. Punt is dat moderne kunst gewoon onzin is.
En overal kom je het tegen.. langs snelwegen, in parken, in steden bij mensen thuis aan de muur.
Zoals?quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
Moderne kunst kan wel mooi zijn...
Maatschappijkritisch is onzin? Zou best in BNW passen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken... het is onzin.
Hoeft niet minimaal 250 jaar oud te zijn. Maar het punt is dat wat ze 'moderne' kunst noemen gewoon onzinwerken zijn. Zie anders even de korte video in deze link: http://www.ushmm.org/info(...)on-of-degenerate-artquote:Op zondag 27 december 2015 00:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dus de definitie van wat jij 'mooi' vind, is hooguit dat het kunstwerken die minimaal 250 jaar oud moeten zijn, als voornaamste criterium ?
Maatschappijkritisch is geen onzin. Maar als ik zijn werken zo zie... nope, niet mooi.quote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maatschappijkritisch is onzin? Zou best in BNW passen.
Maar mooi is subjectief. Wat is precies het BNW aspect van dit topic.quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maatschappijkritisch is geen onzin. Maar als ik zijn werken zo zie... nope, niet mooi.
De ondertoon van die foto is niet homoseksueel trouwens.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef RM-rf het volgende:
TS, geef dan eens een voorbeeld van Nazi-kunst die je goed vind?
Zelf vind ik bv de lichaamskult van bv Leni Riefenstahl best imposant, alhoewel je daarvan ook moeilijk kunt ontkennen dat de Homoseksuele ondertoon erg sterk is
[ afbeelding ]
quote:Kortom, zo gek waren ze nog niet back in the day.. wat vinden jullie?
Karel Appel vind ik best geinig.quote:
dit zul je toch een beetje moeten onderbouwen...quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Lichtkogel het volgende:
Maar het punt is dat wat ze 'moderne' kunst noemen gewoon onzinwerken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |