heb ik niequote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee net al gedaan op pics van je zusje
ik tune de laatste tijd altijd in op het laatste journaal van de dag. Als dionne dan "slaap lekker" zegt is het toch nog een witte kerstquote:
Ik kan goed doen alsofquote:
terechte ban zou dat zijnquote:
Inderdaad, neem je piemol mee.quote:
Ome Frank heeft de kerst ook overleefdquote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goedemiddag luitjes. Wilde al eerder ouwehoeren in de SC - zit bij schoonfamilie, het is hier dus nog wat vroeger dus ik moet nog even wachten op mijn kerstvreten - maar je kunt dan amper reageren op FOK! Dat hele reageeervlak verdwijnt telkens.
Waar zit je ergens dan? In swaziland ofzo?quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goedemiddag luitjes. Wilde al eerder ouwehoeren in de SC - zit bij schoonfamilie, het is hier dus nog wat vroeger dus ik moet nog even wachten op mijn kerstvreten - maar je kunt dan amper reageren op FOK! Dat hele reageeervlak verdwijnt telkens.
racistquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef -supergirl- het volgende:
Kutmarokkanen bah. Zijn nooit te vertrouwen.
Oké Fleur.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef -supergirl- het volgende:
Ja écht hè? Mijn Kerst wat doen ze?quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef -supergirl- het volgende:
Ey ouwe, waar zit jij dan?quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
nee, hij zit onder de plakquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar zit je ergens dan? In swaziland ofzo?
frankquote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet te hard zeggen. Nog eens diner over.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ome Frank heeft de kerst ook overleefd
Lukt het man?quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik wordt geband is het zeker geen lompehork.. hij is bezig zijn pener met een pincet af te trekken..
VINDT GE WEL LEKKER HE THAISE SLETJES MET HOOFDDOEK?
Nee, die piemols hier.quote:
Hey ouwe beetje rustig aangedaan of heb je je vrouw weer kwaad gemaakt?quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:
Canada.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar zit je ergens dan? In swaziland ofzo?
ey meisje wat moet jij ey vuile racistquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef -supergirl- het volgende:
doe is normaalquote:Op zondag 27 december 2015 01:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is gewoon zoontkennen dat marokkanen achterbakse honden zijn is zinloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |