Nou nou.quote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij kan niks meer jij ex modje met je piemel van 1 cm.. die kut chinees heeft zelfs een langere e penis dan jouw man.. schaam je pijpslet
later sahbiquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er ook vandoor, zelfs voor mij is het niveau te laag nu
houdoe
zou denken dat je met jouw gewicht aardig ver zou zinkenquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
houdoe
tfoequote:
Nah, jeweet. Troep is gewoon karig geworden in de loop der jaren, irriteert mij wel behoorlijk, veel mensen zijn ook weg, dat is ook kut. (of het nou een ban is of gewoon een leven gekregen en alles) niemand geeft een neuk meer om fora. RIP.quote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]sommige mensen zijn wel cool hier, maar veel is er niet beter op geworden
Gaat het weer over piemols?quote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij kan niks meer jij ex modje met je piemel van 1 cm.. die kut chinees heeft zelfs een langere e penis dan jouw man.. schaam je pijpslet
Doei Hermann.quote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
houdoe
alsof je niet hebt gefaptquote:
yesquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
kut sorry dacht dat het ozn was![]()
![]()
Hardop gegniffeld.quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef BozeHaas het volgende:
Vergeleken met MadeInChina is Hermann een genie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |