Ik zou zijn as roken.quote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef deadprez het volgende:
niet gewoon joints klappen in de woonkamer van je stiefschoonpa (?)
junkiequote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef deadprez het volgende:
het verhaal van de afsluitdijkpenerquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naaien met een pener ter lengte van de Afsluitdijk, met je kadaver, kutjoch.
stiefschoonquote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef deadprez het volgende:
Jij kan niks meer jij ex modje met je piemel van 1 cm.. die kut chinees heeft zelfs een langere e penis dan jouw man.. schaam je pijpsletquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naaien met een pener ter lengte van de Afsluitdijk, met je kadaver, kutjoch.
we hebben wel een eerlijke ruil gehad zie ikquote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij kan niks meer jij ex modje met je piemel van 1 cm.. die kut chinees heeft zelfs een langere e penis dan jouw man.. schaam je pijpslet
ik ga niet wegquote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben wel een eerlijke ruil gehad zie ik
ik heb geen zusje dus doeiquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet nadat je zusje mij herpes heeft gegeven
quote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef LompeHork het volgende:
Soms mag ik Ahmad1nejad wel, maar dat mag je niet tegen hem zeggen hoor.
altijd prijs met Ahmadquote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef LompeHork het volgende:
Soms mag ik Ahmad1nejad wel, maar dat mag je niet tegen hem zeggen hoor.
eyyyyyquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]sommige mensen zijn wel cool hier, maar veel is er niet beter op geworden
oké bedankt denk ikquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]sommige mensen zijn wel cool hier, maar veel is er niet beter op geworden
mijn moeder is thais, dus pijpzequote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh kan je ma zijn.. chinezen blijven altijd zo lekker strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |